Kabel in preverjanje napake v suzukijevih avtomobilih???

Danes brez tega ne gre...
Odgovori
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Kabel in preverjanje napake v suzukijevih avtomobilih???

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Ali ima kdo kabel in program, da bi preveril napako, ki jo javlja računalnik na suzuki vitari 1.6 16V?

Avto dela normalno, samo malo je poraba zvišana, pa me zanima, če je šla lambda sonda v franže - javlja sicer check engine, vendar mašina res lepo dela in avto tut potegne normalno(se ne priklaplja v safe mode).
Uporabniški avatar
GorazdO
Pawa user
Prispevkov: 157
Pridružen: 03 Jul 2005, 01:00
Kraj: Ljubljana-Šiška

Odgovor Napisal/-a GorazdO »

Očitno ne rabiš kabla; prebrikaš kontakt in šteješ utripe lučke na armaturi... glej spodaj.

http://freeweb.siol.net/grilp/vitara_kode1.jpg
http://freeweb.siol.net/grilp/vitara_kode2.jpg
Ej22->EJ251
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Gorazd na žalost ni prava varianta. Jst mam isto postavljen konektor, vendar ima samo 4 pine in ne 6 kot ta na sliki. Je pa še ena žička zraven z enim pinom posebej. Ali imaš še kakšno možnost dobit kej podobnega? Lahko probaš tut pod sdidekick.

Suzuki vitara VX5, oznaka mašine je pa G16B
letnik 1994
1600ccm 71kW/97KM
5 vrat
Uporabniški avatar
GorazdO
Pawa user
Prispevkov: 157
Pridružen: 03 Jul 2005, 01:00
Kraj: Ljubljana-Šiška

Odgovor Napisal/-a GorazdO »

Ej22->EJ251
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Sem ti hotu mal prej že napisat, da sem že najdu na enmu suzuki forumu. Na 4 pinskem konektorju morata bit B in C povezana in check engine potem utripa - javil nama je kodo 14 - engine coolant temp sensor, samo se veča flek od olja pod zamaškom kilerja in tut že ene rdeče zadeve plavajo zraven - kot kosi tiste rdeče paste, s katero zatisneš vodno pumpo, da ne pušča(če nimaš dihtunge seveda). Očitno se jim ni ljubilo dat 6600 sit za novo dihtungo, pa so kr zalil vse skup s pasto.

Sej ql, bova mela pa orenk generalno na mašini. Do sedaj je firmo, ki nama je prodala avto za 700.000 sit (menjava za cliota vrednega 700.000 sit) ta avto stal že prevoz v mursko, popravilo mašine v vrednosti 130.000 sit brez dela. Zdej jih bo pa spet okol 100k sit, ker bo treba menjat dihtungo, ravnat glavo(če ne celo zamenjat - pa že prejšn teden so jo menjal) in še cel vodni sistem spucat, ker je notri olje.

Tko da avto pridejo v pondelk zjutraj iskat. Jebal smo jim pa vse po spisku od direktorja pa tut tazadni snažilki, k se je bliz telefona našla.
Odgovori