Dušilec izpuha (za v lonec)

Pugijev najljubši del... Važn, da muca prede!
Odgovori
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Dušilec izpuha (za v lonec)

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Ima kdo doma kakšno slikco, kako naj bi izgledal dušilec izpuha (tak ki ga namestiš v obstoječi lonec)? Včasih bi se rad v avtu tud malo bolj kulturno peljal (npr. na morje:) brez da se z avtom kregava, a bo izpuh bolj glasen od muske ali obratno...
Pa ga bomo kar sami naredil, ampak jst še v življenju tud vidu nism, kako naj bi izgledal, pa kaj vpliva na faktor, koliko zadušiš zvok?

Uroš
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

Jst mam takiga in fuul zaduši, če bi se še lepše prilegal not oz. bi ob straneh čist zatesnil bi bla pa tišina :-°
Slika
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Torej, to je ena rostfrei cev čist običajna, ne tista z luknjicami, ki mora bit tako dolga, da pride čez celotno dolžino lonca, tisti obroč spredaj se mora pa prilegati notranjim stenam izpušnega nastavka?
In v čem je fora da to zaduši zvok? Zaradi manjšega fi-ja notranje luknje? Ampak volna, ki je v loncu je potem čist brez pomena al kako?

Pri meni so lonci kar kratki:
Slika

Notranji del zgleda pa takole:
Slika

Končni rezultat bi rad, da ja zadeva čimbolj podobna tišini, kar se le da. Če bo premalo, dam delat še srednji lonec, tolk dolg kolikor bo prostora.. tud 1 meter če bo šlo, sam da pridem na rob druge skrajnosti (tišina), k tole je too much. Včasih bi ga najraj kar ob cesti pustu pa šel peš naprej :D

Uroš
Uporabniški avatar
cakomman
Pawa user
Prispevkov: 213
Pridružen: 04 Jul 2006, 09:59
Kraj: Kranj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cakomman »

uf skoda da nis kej prej omenu, sm mel enga iz rosfraja doma ful dolg casa... mah zadeva je drugac cist enostavna, le kos cevi ki ima veliko manjši premer kot una k gre skoz lonc + na konc je plošča tako da zadihta celoten fi od izhoda iz auspuha. Nato to not porineš tako da je del cevi v notranjosti lonca... Zadeva je veliko bolj tiha vendar se malo pozna na moči. Vendar ni panike, če ne misliš dirktat :D
..:: Nissan Silvia 300HP+ ::..
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Aha torej tista cev ki pride prav v lonec mora biti krajša kot lonec, ker drugače bi zaprl celotno luknjasto cev v loncu? A obstaja kakšna formula, npr. če je dolžina lonca X, koliko mora bit potem ta cevka ki pride notr manjša? Kaj pa fi - koliko manjšega izbrati?
Uporabniški avatar
cakomman
Pawa user
Prispevkov: 213
Pridružen: 04 Jul 2006, 09:59
Kraj: Kranj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cakomman »

ja ni tok dolga k lonc v vsakem primeru, ker pol bi ti še bolj ropotal, ovržeš namreč funkcijo lonca. Za tvoj primer k maš luknce po celi dožini nared cev tko k je una tam zgor na slikci ki jo je objavu urosr oz nared tko da gre mal not u lonc (tam k se zacnejo luknce) in pol se mal cevi do konca (usaj 15cm) oz do odprtine pa nakonc en prekat pa opcijo da zašaraufaš. Glej da ti bo dobr tesnil oz da bo prehod plinov mozn le po uni manjši cevi. Naredit boš mogu tud eno luknco v auspuh (spodi da se čim mn vid) da boš lahk use to fiksiral, ker čene ti ga bo odfukal vn & you dont wonna that :D . Če bi mel pa un lonc k je sam u začetku naluknjan OIIIIIII:: pol pa načeloma lahko peleš cev do luknc in prekat porinš bolj not da se ga ne vid.
Enačb tuki mislm da ni, pač fora je u le o tem da zmanšaš fi luknje, ohranš čim več funcionalnosti lonca + pa da imaš vsaj nekaj cevi da ne pride še do kašnih dodatnih resonanc + tolk manjši fi cevi da tudi tist k grem mim v zaprt prostor uporabš kot dodatno komoro za sekanje zvoka. (kot prekat v serijskih loncih).
Je pa use to začasna rešitev, kot si omenil na cajte če te moti ja oz. če peelš bakico km da ne znori na prumu ovinku :D ... ker tole ti drugač totalno zjeba celotno dinamiko dimenzioniranga auspuha. Če maš npr več kot 200 konjev pol ti tole sploh ne priporočam delat. Dobr ti maš to gut k maš dva lonca tako da boš mel še zmeraj dost pretoka.
Lahko izračunaš le kolk fi rabš cev oz glede na določeno št konjev. Če npr nimaš nč na moči tunan pol pomer kolk maš org preden gre u zadn lonc pa bi mogl bit tm tm. Nesmisel je jit namreč mn niti več. Če ti pomaga oz če me spomin ne vara je zlo na grobo fi60 za do 300 konjev, 55 do 250 ... 45 za do 180 . Ker maš ti dvojno pol morš dt še na pol...

Kokr sm pa omenil je to nesmisel delat oz jaz to ne bi to naredil nikoli, edin če si ponosen na de-tunanje :D oz rajš razmišlji v kakšnem dodatnem "direktnem" srednem loncu ali kaj podobnega če ti je preglasno. Bo muchos betterzz ;)
Zadnjič spremenil cakomman, dne 21 Avg 2006, 16:00, skupaj popravljeno 1 krat.
..:: Nissan Silvia 300HP+ ::..
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Oki, avto je imel serijsko fi 45, kar je blo za serijskih 125 konjev super... potem smo pa konje mal dvignili z drugo mašino pa turbino, tko da končni rezultat trenutno je 270, dokaj kmalu, ko elektroniko zamenjam, pa še par malenkosti, smo pa na 300+. Fi izpuha od turbine do zadnjih loncev je 3", lonci sami so pa mal ožji, čeprav mislim da so širši kot 2x1.5"... Torej teoretično bi lahko šel na cca fi 30-35 na vsaki strani, pa naj bi bilo ok za 300+?

Ima kdo izkušnje... kaj bolj zaduši zvok... še sredinski lonec ali 2 taka dušilca? Fora je v tem, da je zvok čist preglobok... ko daš gas je poezija, ko furaš konstantno je že preveč glasen, ko pa spustiš gas, da mašina "bremza", takrat je pa hojlimojli. Tist k je notri, ga ma, da bi skoz oken skoču. Tko da nekaj moram naredit in to po čimhitrejšem postopku. Ko se peljem mimo parkirišč, se vsakmu k ma mal preveč občutljiv naštiman senzor, alarm prižge, pa vozim skor s štangasom mim.

Uroš
Uporabniški avatar
cakomman
Pawa user
Prispevkov: 213
Pridružen: 04 Jul 2006, 09:59
Kraj: Kranj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cakomman »

Mja ta resonacija k spustiš je standardno, ko greš na pure racing sistem, ki je dimenzioniran sam za gasa :)

Hmm Jaz bi dal vseeno več kot 35 za tvoj primer, npr fi42, pa še standardna dimezija je, ki se jih dobi kjer kol. Drugač pa če res hočš maks tiho dej v vsakem primeru en čim večji sred lonc, lahko pa še dodatna dva minimalna tam po tem k se ti razdeli na dvojno. To je mislm da maksimalno kar bi lahko naredu, samo glej da ohranš fi cevi pretoka oz da ma lonc tok fi k cev...

Jaz bi na tvojem dal samo en omenjen sredn lonc pa pol vidu kaj bo. Po drugi strani pa če maš rosfei boš dal za kvalitetnga srednga cca 200eur in naprej... za cev pa bata sit :) tako da bi probal najprej to

Lp
..:: Nissan Silvia 300HP+ ::..
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Ne ne, sej to bi dal fantom delat, ki so mi tudi izpuh naredil... sam nekak nimajo cajta za dušilce:)

A misliš, da bi s srednjim loncem dost resonanco zbil?
Uporabniški avatar
cakomman
Pawa user
Prispevkov: 213
Pridružen: 04 Jul 2006, 09:59
Kraj: Kranj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cakomman »

ja če ga še nimaš pol itaq da ful ful :D :D
..:: Nissan Silvia 300HP+ ::..
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

uroš,prideš en dan mimo in nardimo dušilce :D po moje,če se da cevi od fi 40 zadej,nima kaj bit...
Uporabniški avatar
BTN
Mal več k dim
Prispevkov: 56
Pridružen: 17 Jan 2006, 21:22

Odgovor Napisal/-a BTN »

Sreden lonc kar pomaga pri dušitvi zvoka.
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Ferrarist napisal/-a:uroš,prideš en dan mimo in nardimo dušilce :D po moje,če se da cevi od fi 40 zadej,nima kaj bit...
Ej to bi blo odlično. Kolk časa bi se pa kaj zamudil, da si znam splanirat? Pa točno kam priti?
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

hja...eno nedeljo prideš in skropucamo skupej...btw:kako mero končnikov imaš?114,3x2?
doma pa sem iz ajdovščine
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Notranji fi nastavkov: 110mm, globina:
levi:160mm
desni:159mm

Včeraj sem imel avto na dvigalo in ugotovil, da srednji lonec verjetno sploh ne pride v poštev, ker ga bom po tleh vleku... že 3" je taka cev, da pride dovolj nizko, če bi hotel na vsak način srednji lonec, bi moral priključke lonca narediti rahlo pod kotom, tako da bi bil spodnji rob lonca toliko nizek kot spodnji rob trenutne cevi...
Odgovori