Ne ni bilo nobenega sranja.
Edino kar je mene motilo, je to, da se avtomobiliste opozarja da se po boksih ne nori, ta z motorjem je pa nonstop prav po boksih norel. Zarad mene bi lahko bil voznik iskušen kot sam Rossi, pa se to še vedno ne spodobi.
Drugače je pa bilo pa kr nekaj okvar in pregrevanj. Oba Hrvaška E36 namenjena za hitre kroge sta crknila iz čistega mira, veliko se jih je pregrevalo. Tudi M5 je enkrat nakazoval na pregrevanje.
Jst sm bil dol z Supro. To je bil njen prvi izhod, ki je bil namenjen bolj spoznavanju avta, in preverjanju delovanja. Ob prihodu je avto imel rahlo počen hladilnik, ki sem ga probal zalepiti par dni prej, vendar ni pomagalo. Končalo se je z razgnanim hladilnikom. Plastika na zgornjem delu hladilnika je bila preperela in enostavno ni zdržal pritiska.
Pred tem sem pa uspel narediti kakih 10 krogov, in do neke mere spoznat avto. Glede na to da je čisto serijski in da sem po pomoti gume pumpal na le 2,5 bara, je avto fantastičen, tako za hitre kroge kot tudi za drift.
Zadnje spremembe na progi so bile urejene še pred prejšnjo SPTA dirko. (link od DamoVTI)