predelava polosovin???
predelava polosovin???
Torej v avto pride drug motor.
Polosovine so daljse najvrjentneje.
Zanima me kero podjetje oz kdo se s tem bavi da ti skrajsa in predela polosovino ali pa se kar serijska ki je na avtu tolko ojaca...
Skratka tu mi se je kar precej nejasno.
Tak da prosim majstri mal razlozite zadevo.
zelo mal je debat ki so o polosovinah in nikjer nisem naso se nic kaj razlozeniga o tem
lp
Polosovine so daljse najvrjentneje.
Zanima me kero podjetje oz kdo se s tem bavi da ti skrajsa in predela polosovino ali pa se kar serijska ki je na avtu tolko ojaca...
Skratka tu mi se je kar precej nejasno.
Tak da prosim majstri mal razlozite zadevo.
zelo mal je debat ki so o polosovinah in nikjer nisem naso se nic kaj razlozeniga o tem
lp
Polosovine so delikatna stvar za predelovat.
Ena varianta je, da jih odrežeš, pri drejarju oddrejaš cevi, ki pašejo na knap na polosovino in imajo debelino roba vsaj 2mm(rajši več, če je plac), iz vsake strani te cevi nabiješ noter oba dela polosovine na točno določeno dolžino, potem pa ti nek šlosar po zunanjih robovih cevi zašvasa tako kot se zagre. Zadevo je potrebno potem še centrirati. To lahko narediš sam na drejponku al pa neseš na Viator Ljubljana, kjer ti to naredijo profi.
Še kaj?
Najprej preveri, če jih je sploh potrebno daljšat.
Ena varianta je, da jih odrežeš, pri drejarju oddrejaš cevi, ki pašejo na knap na polosovino in imajo debelino roba vsaj 2mm(rajši več, če je plac), iz vsake strani te cevi nabiješ noter oba dela polosovine na točno določeno dolžino, potem pa ti nek šlosar po zunanjih robovih cevi zašvasa tako kot se zagre. Zadevo je potrebno potem še centrirati. To lahko narediš sam na drejponku al pa neseš na Viator Ljubljana, kjer ti to naredijo profi.
Še kaj?
Najprej preveri, če jih je sploh potrebno daljšat.
Aham tnx, zaminiva varinta ja. uprasanje ce bi zdrzal var._BANDIT_ napisal/-a:Polosovine so delikatna stvar za predelovat.
Ena varianta je, da jih odrežeš, pri drejarju oddrejaš cevi, ki pašejo na knap na polosovino in imajo debelino roba vsaj 2mm(rajši več, če je plac), iz vsake strani te cevi nabiješ noter oba dela polosovine na točno določeno dolžino, potem pa ti nek šlosar po zunanjih robovih cevi zašvasa tako kot se zagre. Zadevo je potrebno potem še centrirati. To lahko narediš sam na drejponku al pa neseš na Viator Ljubljana, kjer ti to naredijo profi.
Še kaj?
Najprej preveri, če jih je sploh potrebno daljšat.
Drugac pa se res moras se pozanimat ce ma zadeva daljso ali krajso polosovino.
Kaj pa moznost da nebi sla zadeva v pesto?
Sicr upam da useeno gre ce je fiat, skor use kontra pase.
GRe pa se za polosovine od tipota
Jah ne vem, nimam izkušenj s tem, ampak razmišljam, da bi se dalo narest tako, da bi dal skup polosovino tako, da bi pustil zunanji del od tega avta, ki ga imaš in ti paše na pesto, notranji del pa bi dal tisti, ki ti paše na menjalnik. Lepo jih nastaviš na tapravo dolžino, zavariš in maš custom polosovine.
Probaj, veliko ne moreš zajebat.
Probaj, veliko ne moreš zajebat.