Offroad tekme za državno prvenstvo

Ekskluzivne reportaže, komentarji in slike iz srečanj...
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Offroad tekme za državno prvenstvo

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Mogoče bo nekatere zanimalo tudi to.

9. September - 4X4 LIJAK tekma za DP
16. September - JEEP CLUB POHORJE -tekma za DP
14 Oktober - ORC MUD'S SPIRIT tekma za DP

--------------------------------------------------------------------------------
Koledarski dogodek: 09.09.2006 - 10.09.2006
organizator 4x4 Lijak

Hard, Spretnostna, Soft

Kontakt:
DRUŠTVO LJUBITELJEV TERENSKIH VOZIL 4x4 LIJAK
Ozeljan 93
5261 ŠEMPAS
Predsednik: FIEGEL Aljoša
Telefon: 041/638-760
E-mail: aljosafigl@.si
E-mail: lijak@drustvo4x4lijak.si
http://www.drustvo4x4lijak.si/

--------------------------------------------------------------------------------
Koledarski dogodek: 16.09.2006 - 17.09.2006
organizator: Jeep Club pohorje

Hard, Spretnostna, Soft

Kontakt:
JEEP CLUB POHORJE
Polana 17/a
2311 HOČE
Predsednik: VRHOVŠEK Konrad
Telefona: 041/741-521
E-mail: jasminajcp@volja.net
http://www.jeepklubpohorje.com/

--------------------------------------------------------------------------------
Koledarski dogodek: 14.10.2006 - 15.10.2006
organizator Mud's Spirit

Hard, Spretnostna, Soft

Kontakt:
Leonardo 031/624-777
Branko 040/932-314

E-mail: mudsspirit@yahoo.com
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

Hudo \:D/

Tle pa zihr moja bivša vitarca fura :D

Hvala nebivedu =D>
Slika
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Tkole pa zgleda zapis vabila. Upam da bodo tut na vaših (cestnih) dirkah začel upoštevat par stvari za boljše udobje tekmovalcev - recimo pijača in hrana.

Vabilo na tekmovanje v offroad-u


Društvo ljubiteljev terenskih vozil Mud’s Spirit prireja v soboto 14. in nedeljo 15. oktobra 2006
tekmovanje v offroad-u (Hard, spretnostna preizkušnja ter soft),
ki se šteje za Državno Prevenstvo Republike Slovenije.


Program prireditve:

Sobota 14/10/2006
Tekmovanje HARD

· 8.00 – 9.00 Sprejemanje prijav tekmovalcev

· 9.00 - 9.30 Brefing za tekmovalce

· 10.00 Pričetek tekmovanja

· 14.30 Kosilo za tekmovalce

· 21.00 Predviden zaključek tekmovanja,
večerja za tekmovalce in sodnike ter
podelitev pokalov.


Nedelja 15/10/2006
Tekmovanje v spretnostni preizkušnji ter soft

· 9.00 – 10.30 Sprejemanje prijav tekmovalcev

· 10.30 - 11.00 Brefing za tekmovalce

· 11.00 Pričetek tekmovanja

· 12.00 – 13.00 Kosilo za tekmovalce

· 15.00 Predviden zaključek tekmovanja

· 16.00 Razglasitev rezultatov in podelitev
pokalov

· 17.00 Zaključek prireditve


Lepo vabljeni vsi ljubitelji terenskih vozil
Mud's Spirit Racing Team
Pa ponavadi je vedno zjutraj zastonj kavica in kakšno pecivo - na zadnji dirki pa je bil tut narezek.
Da še omenim to - vse je vključeno v ceno, vendar ta ni tok visoka, da si nebi mogel tega privoščit. Recimo 6000 sit za 2 osebi - pa je vključeno zajtrk, kosilo in ena pijača + dobro organizirana tekma.
Ali pa 15.000 sit - ampak za ta denar je bil zajtrk, kosilo in večerja, ter cel dan zastonj hladen sok(kar je v taki vročini res pomembno) in odlična tekma. teh 15.000 sit je za 2 osebi z enim avtom - voznik in sovoznik.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

S kompresorjem.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

hemingway napisal/-a:Z ircarjem študirava o nakupu lade nive :D
če hočeta sam šraufat,komot #-o

btw-tle so slike iz zadnje dirke-lijak 4x4:
http://www.drustvo4x4lijak.si/lijak_06-2006.htm
aja...pa te grivce spljoh niso tolk majhne kukr zgledajo...
cheno
Mal več k dim
Prispevkov: 66
Pridružen: 18 Avg 2005, 07:57

Odgovor Napisal/-a cheno »

hemi tole si nabavi :D
Slika
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

hemingway napisal/-a:Me mal premal poznaš zgleda :D
[-X ,glede šraufanja nit najmanj ne dvomim vate [-X sam pri nivi je problem to,da ima avto zelo krhek pogon-torej-diferenciale rado odpre,polomi polosovino,da ne govorimo o končnikih itd...pa da še manj govorimo o tvoji nogi :D hemi,pri offroadu zna it dosti prej kaka polos alpa diff,pa kako listnato vzmet rado utrže ob kakšnih sunkovitih startih iz kakšne luknje,kot pri samemu dragu,avtocross-u itd...če že mata voljo začet z offroadom,se dobi kako slabo ferozo alpa samuraja :D
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Hemi vidva kr nabavta nivo. Če z glavo voziš nč ne razpada, če pa hočeš z glavo skoz zid, pol pa gre rado na vsakem avtu.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

ja,to lahko govoriš ti,k maš daily-driverja,pa jst do kadr sm mel daily-driverja,pa bele ga je tud mel,pa žust ga ima med drugim tud za kak km po cesti...ko pa kupiš lado za dve kobilici,pa nboš neč gledal in ahtal...hemy,samurai alpa feroza sta zelo fejst avta za jih enostavno ter cenovno ugodno naštimat(no,ja...feroza mal manj),ter sta fejst osnovi,če bi te povleklo v te vode in če ti bi to blo všeč...lada je slaba osnova za nadaljne predelave,če pa že greš v to,je potreba pa zelo težke in zakomplicirane modifikacije itd...tvoja je odločitev... :D
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Ferrarist napisal/-a:ja,to lahko govoriš ti,k maš daily-driverja,pa jst do kadr sm mel daily-driverja,pa bele ga je tud mel,pa žust ga ima med drugim tud za kak km po cesti...ko pa kupiš lado za dve kobilici,pa nboš neč gledal in ahtal...hemy,samurai alpa feroza sta zelo fejst avta za jih enostavno ter cenovno ugodno naštimat(no,ja...feroza mal manj),ter sta fejst osnovi,če bi te povleklo v te vode in če ti bi to blo všeč...lada je slaba osnova za nadaljne predelave,če pa že greš v to,je potreba pa zelo težke in zakomplicirane modifikacije itd...tvoja je odločitev... :D
Men se zdi feroza še mal cenej za štimat od suzukija(vsaj servisi so cenejši), pa placa pod havbo ima skor 2x več kot suzuki. 3,5 litrska mašina gre brez težav vanjo, vidu sem pa tut že 4,2 litra od toyote 4runner v ferozi. Pa potem od te toyote še menjalnik, reduktor in diferenciali in avto je res bil hudo zrihtan.

Dela pa en mulc še 3,5litra od range roverja in gor kompresor za v ferozo.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

nebivedu napisal/-a: Men se zdi feroza še mal cenej za štimat od suzukija(vsaj servisi so cenejši),
mah...ko maš enkrat avto sam za offroad,te boli k. za servise...
drugač pa-nebivedu,lepo prosim,začni 1x sestavljat en konkreten projekt,pa boš vidu,kolk je vse enostavno in poceni...npr. samurai ima obe togi premi,ko sem ga uzdignil za 15 cm,sem porabil:1m u-profila,20 cm alu. palice fi 120mm(distančniki za podaljšat kardane+ 6 cm distančnik ker sem premaknil prednjo premo 6 cm naprej),daljše cevke in to je počasi to(zelo v grobem)-torej lahko rečem 20k...če pa hočeš to naredit na ferozi,moraš najprej kupit obe togi premi(cca 100k če hočeš kaj pametnega),pa baleštre(cca 50k),komplet sprednji neodvisni sistem dol,vse nosilce porezat,naredit nove nosilce za baleštre(alpa vijačne vzmeti,ki pa potem zahtevajo še nove roke...)volanski mehanizem itd itd itd...
nebivedu,začni 1x delat zares taprav avto,pa boš videl,kolk se ti zna vsaka malenkost zakomplicirat(glede tega lahko tud hemy in ostali ,ki so se začeli bolj resnih projektov povejo,da je za vsako malenkost potreba veliko tuhanja,če delaš nekej čisto po svoje)...
glede motorjev pa nej ti povem,da tlačijo tudi v samuraje chevyjeve v8 small-block mašine(torej-ta večji small-block je 400 ci-se pravi 6600 ccm...) -če ne verjameš pa vprašej bandita,kteri je največji chevyjev small-block...
tko,da...tud js sm vedu vse v nulo,kako kej nardit,ampak ko sem začel šraufat,pa se je pojavlo še 1000 novih problemov,na katere nit pomislu nisem...
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Ferrarist napisal/-a:
nebivedu napisal/-a: Men se zdi feroza še mal cenej za štimat od suzukija(vsaj servisi so cenejši),
mah...ko maš enkrat avto sam za offroad,te boli k. za servise...
drugač pa-nebivedu,lepo prosim,začni 1x sestavljat en konkreten projekt,pa boš vidu,kolk je vse enostavno in poceni...npr. samurai ima obe togi premi,ko sem ga uzdignil za 15 cm,sem porabil:1m u-profila,20 cm alu. palice fi 120mm(distančniki za podaljšat kardane+ 6 cm distančnik ker sem premaknil prednjo premo 6 cm naprej),daljše cevke in to je počasi to(zelo v grobem)-torej lahko rečem 20k...če pa hočeš to naredit na ferozi,moraš najprej kupit obe togi premi(cca 100k če hočeš kaj pametnega),pa baleštre(cca 50k),komplet sprednji neodvisni sistem dol,vse nosilce porezat,naredit nove nosilce za baleštre(alpa vijačne vzmeti,ki pa potem zahtevajo še nove roke...)volanski mehanizem itd itd itd...
nebivedu,začni 1x delat zares taprav avto,pa boš videl,kolk se ti zna vsaka malenkost zakomplicirat(glede tega lahko tud hemy in ostali ,ki so se začeli bolj resnih projektov povejo,da je za vsako malenkost potreba veliko tuhanja,če delaš nekej čisto po svoje)...
glede motorjev pa nej ti povem,da tlačijo tudi v samuraje chevyjeve v8 small-block mašine(torej-ta večji small-block je 400 ci-se pravi 6600 ccm...) -če ne verjameš pa vprašej bandita,kteri je največji chevyjev small-block...
tko,da...tud js sm vedu vse v nulo,kako kej nardit,ampak ko sem začel šraufat,pa se je pojavlo še 1000 novih problemov,na katere nit pomislu nisem...
Ferarist. Za dvig feroze rabiš samo 12 komadov 5cm debelih gumijastih podložk - v astrachemo jih dobiš za 1700 sit. Vse ostalo lahko pustiš tako kot je. Pa bo avto imel body lift in potem daš samo 34 colske gume gor in zadeva bo orenk višja, brez kakršnihkoli drugih predelav.

Kar se pa tiče mašine ima pa feroza orenk več placa pod havbo kot samuraj, tko da bi tut v ferozo lahko dal small-block pod pokrov motorja. Avstralci to delajo s 4,2(toyota) in 3,5(range rover) mašinami, brez kakršnih koli predelav pleha ali ogrodja avta. Na samurajih pa moraš kar nekaj pleha odrezat, da boš dobil small-block 400ci pod havbo.

Poleg tega je samuraj prelahek in ko daš tako mašino not izgubiš dobre lastnosti lahkega terenčka. Darko, ki je lansko leto vozil CT2005(croatia trophy), ima več kot 200KM v svojem samurajčku, pa je sam povedal da ga na hardu to orenk zajebava - sprednji del je pretežak zaradi mašine, zadaj pa ga kr v luft tiši in sploh nima dobrega oprijema.
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Turbino ali kompresor na original motor in je problem resen.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Charger napisal/-a:Turbino ali kompresor na original motor in je problem resen.
Točno o tem razmišljam.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

Charger napisal/-a:Turbino ali kompresor na original motor in je problem resen.
prvo kar takoj odpade(brez moči in navora ravno tam,kjer ga pri terencu najbolj potrebuješ),kompresor pa čisto zares zelo fejst deluje(nebivedu,una rumena toyota hilux ga je mela na CT)...
...kar se pa tiče metanja teh 4,2 itd motorjev v ferozo alpa samuraja je vse skupej ena zelo velika bedarija,ker nevem,zakaj potrebuješ na ferozi alpa samuraju 250 HP...tudi sam sem mel že doma motor za v samuraja,ampak sem vse skupej odmislu,k je blo čisto brez veze...s takimi predelavami dosežeš samo to,da zelo hitro kak del pogona odlomiš(reduktor,menjalnik,polosi,diferenciali...)...kar se pa tiče dviga feroze z bodyliftom-bi tud jaz lahko vzel tastarmu 3 m cevi in naredu pol metra body-lifta in bi mel najvišjega samuraja v slo...body lift je ?zasilna? rešitev oz. če si uzdigneš avto in ti gume npr. še vedno prijamljajo,nardiš še bodylift...glede unga,da se samuraja lažje uzdigne,pa sem mislu zato,k ma toge preme,kar je na terenu zelo velika prednost...
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

nebivedu napisal/-a:
Charger napisal/-a:Turbino ali kompresor na original motor in je problem resen.
Točno o tem razmišljam.
Ce smo zrihtali Fiesto bomo pa se Ferozo :D
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

Charger napisal/-a:
nebivedu napisal/-a:
Charger napisal/-a:Turbino ali kompresor na original motor in je problem resen.
Točno o tem razmišljam.
Ce smo zrihtali Fiesto bomo pa se Ferozo :D
sam pol nebo pila vč 6 l/100
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Ferrarist napisal/-a:
Charger napisal/-a:
nebivedu napisal/-a: Točno o tem razmišljam.
Ce smo zrihtali Fiesto bomo pa se Ferozo :D
sam pol nebo pila vč 6 l/100
Tok mal še nikol ni pila. Poraba feroze je od 8,4 do 17 litrov.

Placa ima pa feroza ogromno pod havbo, tko da ni problema za karkoli not zmontirat.
Slika
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Ferrarist. Kok bi pa podvozje zdržalo? Zdej ima 85KM, pa je vse isto kot na ostalih ferozah z 95KM, nekateri jo navijejo na 110KM, videl sem pa tut že 125KM z osnovnim nespremenjenim podvozjem.

To pomen, da bi lahko delal na tem, da bo imela Lizzy od 125 do 130KM, pa ogromno navora pri nizkih obratih.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

hja,sej veš...NAVOR je PRA***A...lohk maš 200 km in malo navora in neboš polomil nič...lahko pa imaš recimo en švoh ,recimo 140 konjski chevy v6 in ko boš enkrat v blatu in bo 1/2 alpa 2/3 gume v blatu,boš hotu speljat in navor bo naredil svoje...za feroze se nikoli nisem preveč zanimal oz. bolje rečeno iskal predelav,ampak verjetno folk potem,po vgradnji teh motorjev naredi tudi SAS(solid axle swap)... :-k
če bi pa hotel delat na tem,da bi mel navor na nizkih,je najboljše,da mal razmisliš o variantah motorjev...najraj V6 :D
Odgovori