Stran 1 od 1

Tabu tema aka mit o dvigu boosta pri menjavi izp. sistema

Objavljeno: 07 Jun 2006, 10:31
Napisal/-a croma_man
torej da se lotim ene debate kjer se vedno zakačimo al v eno al v drugo smer da se dvigne oz. ne dvigne boost pri menjavi celega sistema od downpipe naprej fi 70.

gre se za turbo motor ampak rad bi zvedel kaj je res nasplošno...eni trdijo da se, eni garantirajo da se, eni pravijo da se overboost dvigne, eni pravijo da ostane enako,...

I am confused.

praksa,teorija, na dan z njo :-°

Objavljeno: 07 Jun 2006, 11:10
Napisal/-a nebivedu
Ko sem kupil R5GTT sem imel gor original izpuh fi 55. Avto je šel dobro.

Ko pa sem malo brskal za predelavami turbaka, sem našel eno stran, kjer je tip opisoval to mašino in priporočal fi70 ali več. Ter še par dobrih nasvetov glede tunanja.
Na avto sem dal komplet izpušni sistem od turbine naprej fi 75 in samo zadnji lonec (original remus). Zadeva se je zvrtela mnogo prej, pa tut končna je bila po števcu za 20km/h višja.

Kasneje sem na mašini predelal po teh nasvetih še par stvari
- nastavitev turbine (odprta zaprta) direktno iz kabine(za R5GTT rabiš samo 25cm dolgo navojno palico)
- dodan ventil (za izpust odvečnega pritiska)
- predelava IC-ja (malo večja odprtina za zrak)
- predelava cevi iz turbine preko IC-ja do frgazerja - komplet izolirana dvojna plehnata cev, da je mašina ni segrevala
- predelava frgazerja - par nastavitev, ki so jih imeli na N-cup tekmah z R5GTT

Avto je potem v peti potegnil preko 6500 obratov in števec je zabilo do konca - 230km/h.

Objavljeno: 07 Jun 2006, 12:20
Napisal/-a JohnyR
Tlak ne bo višji, kot z navadnim auspuhom, bo pa se turbina hitreje zavrtela, ker bo tudi motor lepše dihal in proizvajal več moči in posledično izpuha, ki poganja turbino.

Za dvig tlaka treba posčt v delovanje ventila za izpust nadtlaka.

Objavljeno: 07 Jun 2006, 12:24
Napisal/-a JohnyR
Zdej sm se še to spomnu.

Nekje pred naslednjim letom, bom to testiral tudi v praksi na svojem novodobljenem drifterju. Toyota Supra 3,0i turbo. Boost gage ima, tako da ti bom lahko povedal iz prve roke.

Objavljeno: 07 Jun 2006, 12:37
Napisal/-a croma_man
jst bom odgovor tud mel najkasneje drug mesec ko montiramo izpušni sistem...sam me pa zadeva zanima ker vsak govori po svoje :-k

Objavljeno: 07 Jun 2006, 13:00
Napisal/-a djsly
before
izp. kolektor: neki na hitr zvarjen
izpuh: orginal od downpipe naprej do zadnjega lonca, zadnji lonec od R twingo
boost: 1.2bar

after:
izp. kolektor: nov, izboljšan, boljši pretok plinov
izpuh: fi70 do zadnjega lonca, zadnji lonec Golf III 1.8
boost: 1.4bar

občutno prej zavrti turbino, boost se je tudi dvignil

Objavljeno: 08 Jun 2006, 07:54
Napisal/-a JohnyR
Se strinjam, pustimo ta off-topic.

Bom predstavil projekt Supra, ko se bo začelo dogajat.


@djsly: Ni mi jasno zakaj se ti je dvignil boost. Kolikor vem, je boost kontroliran skozi wastegate, ki v trenutku ko je tlak na željeni ravni, spusti izpuh mimo turbine. Če ta del ni bil spremenjen (predelan) ne vidim razloga, da bi se dvignil tlak.

Objavljeno: 08 Jun 2006, 08:11
Napisal/-a djsly
WG je bi odprt kolikor je bil (prejšnji lastnik mel na 1.5 bar, pa ni blo nič spremenjeno) vendar ni nikoli prišlo do tega pritiska.
Izpuh je bil pač toliko zaprt da je omejeval pretok plinov. Ko je bil zamenjan cel sistem so šli plini z lahkoto skozi.

Objavljeno: 09 Jun 2006, 09:10
Napisal/-a croma_man
uroš, modri, hemy, anyone? :)

mythbusters wanted.

Objavljeno: 09 Jun 2006, 19:04
Napisal/-a Charger
Saj je bilo ze vse razlozeno.

Objavljeno: 09 Jun 2006, 19:11
Napisal/-a DrMr
... preverjeno na HDI zamašen FAP, boost prenizek, da vklaplja samodiagnoza : "napaka pritiska turbine", kar je pokazala tudi meritev...

Objavljeno: 30 Jun 2006, 13:29
Napisal/-a 2.7TT
Ce ti ECU direktno meri pritisk turbine, potem se ti pritisk ne dvigne, saj ko trenutni tlak doseze zeljeni tlak, bo odprl WG.

Ce ti ECU direktno ne meri pritiska, potem se ti dvigne, ker on se vedno enako odpira WG kot prej.

Odvisno, koliko tlaka imas, meni se je na 1.8T mlincku po zamenjavi originalnega izpuha za Jemcev izdelek dvignil pritisk za 0,1 do 0,2 bara cez celo obmocje.

/jan

Objavljeno: 30 Jun 2006, 13:41
Napisal/-a SunShiner
Silvia S14, SR20DET

stock izpuh (fi cca.55, kat, čudne krivine, ..), stock downpipe: xx bara b00sta

custom side-exit fi60 izpuh, stock downpipe: xx+0,2 bara b00sta