Tabu tema aka mit o dvigu boosta pri menjavi izp. sistema

Pugijev najljubši del... Važn, da muca prede!
Odgovori
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Tabu tema aka mit o dvigu boosta pri menjavi izp. sistema

Odgovor Napisal/-a croma_man »

torej da se lotim ene debate kjer se vedno zakačimo al v eno al v drugo smer da se dvigne oz. ne dvigne boost pri menjavi celega sistema od downpipe naprej fi 70.

gre se za turbo motor ampak rad bi zvedel kaj je res nasplošno...eni trdijo da se, eni garantirajo da se, eni pravijo da se overboost dvigne, eni pravijo da ostane enako,...

I am confused.

praksa,teorija, na dan z njo :-°
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Ko sem kupil R5GTT sem imel gor original izpuh fi 55. Avto je šel dobro.

Ko pa sem malo brskal za predelavami turbaka, sem našel eno stran, kjer je tip opisoval to mašino in priporočal fi70 ali več. Ter še par dobrih nasvetov glede tunanja.
Na avto sem dal komplet izpušni sistem od turbine naprej fi 75 in samo zadnji lonec (original remus). Zadeva se je zvrtela mnogo prej, pa tut končna je bila po števcu za 20km/h višja.

Kasneje sem na mašini predelal po teh nasvetih še par stvari
- nastavitev turbine (odprta zaprta) direktno iz kabine(za R5GTT rabiš samo 25cm dolgo navojno palico)
- dodan ventil (za izpust odvečnega pritiska)
- predelava IC-ja (malo večja odprtina za zrak)
- predelava cevi iz turbine preko IC-ja do frgazerja - komplet izolirana dvojna plehnata cev, da je mašina ni segrevala
- predelava frgazerja - par nastavitev, ki so jih imeli na N-cup tekmah z R5GTT

Avto je potem v peti potegnil preko 6500 obratov in števec je zabilo do konca - 230km/h.
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Tlak ne bo višji, kot z navadnim auspuhom, bo pa se turbina hitreje zavrtela, ker bo tudi motor lepše dihal in proizvajal več moči in posledično izpuha, ki poganja turbino.

Za dvig tlaka treba posčt v delovanje ventila za izpust nadtlaka.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Zdej sm se še to spomnu.

Nekje pred naslednjim letom, bom to testiral tudi v praksi na svojem novodobljenem drifterju. Toyota Supra 3,0i turbo. Boost gage ima, tako da ti bom lahko povedal iz prve roke.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

jst bom odgovor tud mel najkasneje drug mesec ko montiramo izpušni sistem...sam me pa zadeva zanima ker vsak govori po svoje :-k
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

before
izp. kolektor: neki na hitr zvarjen
izpuh: orginal od downpipe naprej do zadnjega lonca, zadnji lonec od R twingo
boost: 1.2bar

after:
izp. kolektor: nov, izboljšan, boljši pretok plinov
izpuh: fi70 do zadnjega lonca, zadnji lonec Golf III 1.8
boost: 1.4bar

občutno prej zavrti turbino, boost se je tudi dvignil
:)
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Se strinjam, pustimo ta off-topic.

Bom predstavil projekt Supra, ko se bo začelo dogajat.


@djsly: Ni mi jasno zakaj se ti je dvignil boost. Kolikor vem, je boost kontroliran skozi wastegate, ki v trenutku ko je tlak na željeni ravni, spusti izpuh mimo turbine. Če ta del ni bil spremenjen (predelan) ne vidim razloga, da bi se dvignil tlak.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

WG je bi odprt kolikor je bil (prejšnji lastnik mel na 1.5 bar, pa ni blo nič spremenjeno) vendar ni nikoli prišlo do tega pritiska.
Izpuh je bil pač toliko zaprt da je omejeval pretok plinov. Ko je bil zamenjan cel sistem so šli plini z lahkoto skozi.
:)
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

uroš, modri, hemy, anyone? :)

mythbusters wanted.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Saj je bilo ze vse razlozeno.
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... preverjeno na HDI zamašen FAP, boost prenizek, da vklaplja samodiagnoza : "napaka pritiska turbine", kar je pokazala tudi meritev...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Ce ti ECU direktno meri pritisk turbine, potem se ti pritisk ne dvigne, saj ko trenutni tlak doseze zeljeni tlak, bo odprl WG.

Ce ti ECU direktno ne meri pritiska, potem se ti dvigne, ker on se vedno enako odpira WG kot prej.

Odvisno, koliko tlaka imas, meni se je na 1.8T mlincku po zamenjavi originalnega izpuha za Jemcev izdelek dvignil pritisk za 0,1 do 0,2 bara cez celo obmocje.

/jan
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

Silvia S14, SR20DET

stock izpuh (fi cca.55, kat, čudne krivine, ..), stock downpipe: xx bara b00sta

custom side-exit fi60 izpuh, stock downpipe: xx+0,2 bara b00sta
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Odgovori