Stran 1 od 1
Electric supercharger
Objavljeno: 02 Jun 2006, 12:43
Napisal/-a maky
http://www.turbomagazine.com/tech/0406t ... ercharger/
kva pravte? je alternativa al se klasika bolj splača?
Objavljeno: 02 Jun 2006, 14:14
Napisal/-a Charger
Deluje, edino vsakic je treba pocakat, da se ponovno napolni akumulator.
Objavljeno: 02 Jun 2006, 20:08
Napisal/-a red_mamba
sicer ne vem kakšne motorje je uporabil, a če je kdo doma v svetu modelarstva verjetno pozna brezkrtačne motorje.
najmočnejši modeli imajo ohoho moči. In to so motorji, ki se vrtijo z nekaj 10000RPM. Dobijo se posebaj tudi takšni, ki so za letalske turbine (ducted fan). Jaz sem imel v planu preizkusit nekaj takega, vendar so bili pred leti ti motorji pregrešno dragi (predvsem zaradi takrat dragih neodimovih magnetov in njemu podbnimi magneti iz redkih kovin). Sedaj pa so cene povsem normalne. Čeprav, jaz bi tu vezal zadeve direkt na aku, ne nekih posebaj zadev. In nekih hudih moči tudi jaz osebno nebi pričakoval, bi pa bil zanimiv projekt za ubijanje prostega časa
mojih 50 centov
Objavljeno: 02 Jun 2006, 20:50
Napisal/-a DrMr
... meni pa ni jasno, kaj dela BOV na sesalnem delu???
Objavljeno: 02 Jun 2006, 23:30
Napisal/-a urosr
DrMr napisal/-a:... meni pa ni jasno, kaj dela BOV na sesalnem delu???
Meni tud ne, sam ko sm vidu kaki motorji so uporabljeni za "kompresor" sm kr zapru, ker iz te moke ni nevem kok kruha!
Objavljeno: 03 Jun 2006, 01:15
Napisal/-a roki
urosr napisal/-a:DrMr napisal/-a:... meni pa ni jasno, kaj dela BOV na sesalnem delu???
Meni tud ne, sam ko sm vidu kaki motorji so uporabljeni za "kompresor" sm kr zapru, ker iz te moke ni nevem kok kruha!
kaj je pa narobe z 3. štarterji?

btw, kaj je bov?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Objavljeno: 03 Jun 2006, 01:54
Napisal/-a iKst
blow off valve.
sej je vedno montiran na sesalni del, samo odvisno je ali ga daš pred IC ali za IC...rezultat je zelo podoben.
Objavljeno: 03 Jun 2006, 01:59
Napisal/-a roki
iKst napisal/-a:blow off valve.
sej je vedno montiran na sesalni del, samo odvisno je ali ga daš pred IC ali za IC...rezultat je zelo podoben.
kul... ja ampak ta je pred SCjem... sam mi je tm neki sumliv k zgleda (usaj iz tega pogleda) k da gre iz filtra y cev tud na cev k je za SCjem...
Objavljeno: 03 Jun 2006, 06:49
Napisal/-a 2.7TT
hehehe, modeli so namontirali bov cisto in popolnoma napacno, pa se prikljucili ga niso.
Dvomim, da vsa ta zadeva kaj prida deluje.
/jan
Objavljeno: 03 Jun 2006, 07:22
Napisal/-a DrMr
Objavljeno: 03 Jun 2006, 08:09
Napisal/-a urosr
Objavljeno: 03 Jun 2006, 08:27
Napisal/-a 2.7TT
Potem bi ga moral ravno kontra obrnit, vakuumski port na vrhu bi moral na sesalno cev prikljucit, da bi ga vakuum odprl
/jan
Objavljeno: 01 Avg 2006, 16:10
Napisal/-a cakomman
no se ena alternativa na temo elektronske turbine, sicer ne tok hudo kot zgornje ampak zato tudi mn pozresno in ceneje pa mogoče tud dostopno za normalnega smrtnika. Za 100$ dobiš tudi do 20% povečanje moči motorja, no vsaj tako pravi proizvajalec. Kakor koli tudi 10% bi blo super za ta denar
link:
http://www.electricchargers.com/

Objavljeno: 01 Avg 2006, 16:12
Napisal/-a roki
to je pomoje bullshit...
Objavljeno: 01 Avg 2006, 16:29
Napisal/-a cakomman
... če ne druzga dobiš konus filter

hehe, nja slabš k brez ne more bit pomoje, bi blo za sprobat
Objavljeno: 01 Avg 2006, 19:00
Napisal/-a Charger
Brez zamere, ampak cez Surbo ga ni.
www.surbo.net Ce ze kaj kupujes, kupuj preskuseno robo.
Ko se odlocis za naslednji korak pa samo nadgradis na twin surbo.
Objavljeno: 01 Avg 2006, 19:10
Napisal/-a _BANDIT_
LOL
Objavljeno: 01 Avg 2006, 21:53
Napisal/-a SunShiner
hehe... a se ni teh "tuning" metod že dost predebatiral?
glede unga bov-a pa sam smeh, bi človek še pomislu da so to v A3Mu montiral

odg
Objavljeno: 22 Feb 2007, 11:56
Napisal/-a KUBI
Prbližno taka razlika kot SEx pa drkanje.