Stran 1 od 2

ABS, blokiranje itd...

Objavljeno: 22 Maj 2006, 20:12
Napisal/-a CupraR
Ok eno vprašanje da eno debato vžgemo :D No uglavnm ena od stvari ki me je ful motila pr mojih zavorah je bla ta da se mi je ABS ful hitr upalil :D mal bolj si zabremzal in je že drmal..

No sedaj ko mam druge zavore, bremza nenormalno bolš vendar se še vedno ABS hitr vključi.. No in ko sm ga recimo med vožnjo ugasnil, so mi tut same zavore res zelo hitro zablokirale ](*,) ni blo potrebno več kot 20% po bremzi udart že je blokiralo..

Torej osebno mam mnenje da neki ne štima pr oprijemu :-k gume niso problem torej bi preostala samo slaba optika in stem slab oprijem... Res je pa da optike še nism nikoli delal...

Če ma kdo kkšno drugo mnenje pa le z besedo na plan :D

Objavljeno: 22 Maj 2006, 20:53
Napisal/-a TypeKoshiR
Ponavad so gume :D

LP

Objavljeno: 22 Maj 2006, 21:57
Napisal/-a CupraR
Gume 110% niso :D :D ma bom ob priliki optiko naredu pa bomo vidl :D

Objavljeno: 22 Maj 2006, 22:11
Napisal/-a G-4S
Tudi od podlage je dost odvisn. Če je kakšna neravninca hitr začne drmat.

Objavljeno: 22 Maj 2006, 22:17
Napisal/-a CupraR
To mi je čist jasno, vendar na splošno zelo hitr zagrabi :-k

Objavljeno: 22 Maj 2006, 23:09
Napisal/-a Nejko87
ti primeta oba kolesa enako? L / D?
kakšno je razmerje spredaj / zadaj?

Objavljeno: 22 Maj 2006, 23:11
Napisal/-a DrMr
... premočna noga- pretanke gume...

Objavljeno: 23 Maj 2006, 13:09
Napisal/-a CupraR
G-4S napisal/-a:Tudi od podlage je dost odvisn. Če je kakšna neravninca hitr začne drmat.
Btw kako je pr teb z abs-om??
Zavore drgač enakomerno primejo L in D, s tem da sedaja vto vsaj mal počepne :D

Objavljeno: 23 Maj 2006, 13:16
Napisal/-a croma_man
no pa še jst vskočim...sumim da mi drka ABS centrala...kok to točno ugotovit...ker ko zahodim max po bremzi namesto da bi začelo cukat spusti en čudn zvok pa čutim na pedalu od bremze da neki čudno drsi.

Menjal sem olje ker je blo skoraj črno ene 2 mesca nazaj, mogu bi pa še enkrat pomoje.

Drugače pa bremze zlo dobr primejo, sam v področju ABS-a je pa kritično še posebej po dežju

](*,)

Objavljeno: 23 Maj 2006, 14:54
Napisal/-a G-4S
CupraR napisal/-a:Btw kako je pr teb z abs-om??
Zavore drgač enakomerno primejo L in D, s tem da sedaja vto vsaj mal počepne :D
Ja, super primejo. Tud ABS se zdej kasneje vklopi kot prej. Je pa seveda mal razlike med zimskimi 15col gumami in letnimi 17. Pr 17 ABS hitrej reagira na neravnine, kar je logično.

Objavljeno: 23 Maj 2006, 17:19
Napisal/-a urosbe
Jaz imam enostaven odgovor na tole... voziš Hondo:) Tud jaz sem že jamral, da se ABS čist prehitro uklaplja in ravno včeraj sem v Leclercu ABS varovalko ven dal, da vidim, če je brez kaj bolje... gume so Bridgestone Potenza RE050, zavore swapane od Integre (tako kot pri tebi), razmerje L/D štima, prav tako optika... vozim pa 17" col... tudi pri tamali na Civicu LSi pa 15" je isti problem, samo da ona pač nima ABS-a, gume pa vseeno hitro blokirajo...
Se usedeš pa v eno obično družinsko Octavio TDI, te pa skor čez šipo vrže :D

Objavljeno: 23 Maj 2006, 17:40
Napisal/-a Malecky
Zato pa obstajajo "športni" narezani diski oz. imajo to prednost (pravtako ploščice).

Meni ni bol glupih zlajf ko original VAG grupe.

Objavljeno: 23 Maj 2006, 19:13
Napisal/-a Pugi
Kokr jes kle štekam ni to fora diskov ampak da je avto enostavno tok lahk akva, da takoj zablokira guma (gume tud slabe pomoje)

Objavljeno: 23 Maj 2006, 19:52
Napisal/-a Malecky
Nope...bl majo veze nastavitve...sploh stock ce pol menjas.

Resje da niso krivi diski oz. ploscice ampak "sportni" kompleti nic prej ne blokirajo oz. sploh ne blokirajo z ABS-om ampak morajo bit ravno na meji vklopa ABS-a.

VAG grupa (vrjetn tud francozi) majo pa se "dodatno" bolj obcutljiv (za moje pojme nenatancen) sistem. (vrjetn se kratica sam je ne vem). :D

Objavljeno: 23 Maj 2006, 19:58
Napisal/-a Pugi
Renoji majo tko. Totalno v pizdi premehk pedal. Sam pipneš se ga pa greš na glavo.

Moj pugelj ma bremze dojaja, bi mogu enkat probat, to je kot poezija, na milimeter lahko upravlaš moč zavore. Sm zadovoln da bl neb mogu bit. Vozim pa dostkrat še druge avte in nikjer ni tko dobr narjen. Sploh megane, espace in laguna. Podn - pipneš pa nos zlomš.

Objavljeno: 23 Maj 2006, 20:02
Napisal/-a Malecky
Jap..pol se strinjava.

Isti problem je v F1, ce carbon ni ogret = blokiran kolo = baaadddd. [-X

Sem pa 90% preprican, da ce das na enga passata tarox G88 in tarox ploscice zadeva ne bi bla tok nervozna, k je komplet trd ko pasmatr. O:)

Objavljeno: 24 Maj 2006, 08:46
Napisal/-a CupraR
Malecky napisal/-a:Zato pa obstajajo "športni" narezani diski oz. imajo to prednost (pravtako ploščice).

Meni ni bol glupih zlajf ko original VAG grupe.
No jst pa recimo nism še mel boljši zavor kot od VAG-a \:D/ Prime kot pr norcih, skor nemogoče da pride do vklopa ABS-a, občutek na pedalu zelo natančen.. Je pa res da nimma izkušenj z bolj švoh modeli, ampak samo z 1.8T in 312*25 so že kr spodobne zavore...

Je pa res ja, da če bo zadevo fajn segrel bi bolš prjelo, že pr orginal robi je bilo tako, tele ploščice od Sinterja pa tut najbrš rabjo da jih mal segreješ :D

Objavljeno: 24 Maj 2006, 09:02
Napisal/-a djsly
Pugi napisal/-a:Renoji majo tko. Totalno v pizdi premehk pedal. Sam pipneš se ga pa greš na glavo...
Pejt probat mojga ;)

Drgač sem pa jst tut opazu k mam zimske gume gor (bolj švoh) velik prej A(nti) B(utelj) S(istem) začne delat...

Objavljeno: 25 Maj 2006, 09:24
Napisal/-a Killah bee
djsly napisal/-a:
Pugi napisal/-a:Renoji majo tko. Totalno v pizdi premehk pedal. Sam pipneš se ga pa greš na glavo...
Pejt probat mojga ;)

Drgač sem pa jst tut opazu k mam zimske gume gor (bolj švoh) velik prej A(nti) B(utelj) S(istem) začne delat...
Sam res. Se pa navadiš in je hudo bremzat :D

Objavljeno: 25 Maj 2006, 13:03
Napisal/-a CupraR
DrMr napisal/-a:... premočna noga- pretanke gume...
Ja to sm pa pozabu napisat, hiter vklop ko se na polno zavira, ob normalni vožnji je kul zadeva :-°