Stran 1 od 5

Regulator pritiska + upgrade 1.8 T

Objavljeno: 15 Maj 2006, 10:59
Napisal/-a fitipalDDi
Pri passatu 1.8T je ob turbini en elektro ventil, ki nadzira pritisk turbine
in daje komando naprej, za odvečni pritisk ... po moje ... ali se ta del
da preverit, ali sploh deluje, oziroma, ali se ga da zamenjat z kakšnim
drugim, da bi imel kontrolo nad njim ... recimo, da bi začel delovati pri
1.0 bara .... ali pa recimo pri 1.3 bara :-k

Objavljeno: 15 Maj 2006, 11:40
Napisal/-a urosr
Točno to se regulira ko daš "čipat" turbo avto, pa še kej zram!

Objavljeno: 15 Maj 2006, 12:31
Napisal/-a fitipalDDi
sam, to bi lohk tudi sam popravil ... ne vem, recino daš elektroventil, ki
ima 2 stopnji ... prepušča pri 1.0 in pri 1.3, daš na stikalo in to je to ... bi se to dalo?

Objavljeno: 16 Maj 2006, 10:43
Napisal/-a fitipalDDi
:-k

Objavljeno: 16 Maj 2006, 22:50
Napisal/-a 2.7TT
Najbrz govoris o N75 ventilu... ja, seveda, tisti pritisk lahko kontroliras s kaksnim boost controllerjem, manj kot je tam pritiska, manj bo wastegate odprt, bolj bo polnila turbina. Ce cevke staknes iz tega ventila in jih zamasis, bo turbina stalno na 100% odprta. En znanec se je vozil nekaj casa okoli s prescipnjeno cevko, da boost mimo ni mogel :)

http://haktar.select-tech.si/shema.jpg

Zgoraj v sredini, Wastegate frequency valve (N75).

Ce to pocenjas, moras imeti popolno kontrolo nad tlakom polnjenja, A/F razmerjem (lambda) in se cem.

Disclaimer: don't try this at home.

/jan

Objavljeno: 17 Maj 2006, 06:40
Napisal/-a djsly
To je naredu kolega na Dedri T. Ko je šu na testno vožnjo se je smejal kot otrok k mu daš liziko.

Ampak ne za dolgo, ker je kmalu klical da ga pridemo iskat...ubil je motorko ;)

Upoštevaj:
2.7TT napisal/-a:Disclaimer: don't try this at home.

Objavljeno: 17 Maj 2006, 08:08
Napisal/-a fitipalDDi
Ja, N75 ventil, jest imam občutek, k da je zaštekal, no ne vem. Kako ga pa lohk preverim?
A ni tudi nekaj glede MASS AIR FLOW-a odvisno, če vse skup dober deluje? A se tega da kako preverit.

Mah, sem tečen, sam, sem 100% da neki ne deluje OK [-(

Za N75 pa ga ne bi glih 100% blokiral, le 2 stopnji bi imel ... eno original
in drugo do ene 1.3 bara ... pol pa naj odpre, če že mora :D

Objavljeno: 17 Maj 2006, 09:16
Napisal/-a 2.7TT
fitipalDDi napisal/-a:Ja, N75 ventil, jest imam občutek, k da je zaštekal, no ne vem. Kako ga pa lohk preverim?
A ni tudi nekaj glede MASS AIR FLOW-a odvisno, če vse skup dober deluje? A se tega da kako preverit.

Mah, sem tečen, sam, sem 100% da neki ne deluje OK [-(

Za N75 pa ga ne bi glih 100% blokiral, le 2 stopnji bi imel ... eno original
in drugo do ene 1.3 bara ... pol pa naj odpre, če že mora :D
vse je povezano med sabo.

Tlak ti dvigne z reprogramiranjem map, ne pocenja se tega s prekrmiljenjem N75 ventila.

Prepusti zadevo mojstrom, kot je RSR. Ce pa prides mimo, pa lahko VAG-com prikljucimo in pogledamo, kaj ti ne funkcionira, ce imas tak obcutek. Najprej si pa stevec tlaka zmontiraj, to ti je osnova.

/jan

Objavljeno: 17 Maj 2006, 10:11
Napisal/-a fitipalDDi
2.7TT napisal/-a: Prepusti zadevo mojstrom, kot je RSR. Ce pa prides mimo, pa lahko VAG-com prikljucimo in pogledamo, kaj ti ne funkcionira, ce imas tak obcutek. Najprej si pa stevec tlaka zmontiraj, to ti je osnova.

/jan
Ok ... bom najprej montiral števček, pol se pa slišiva :)

Objavljeno: 18 Maj 2006, 12:38
Napisal/-a fitipalDDi

Objavljeno: 18 Maj 2006, 13:10
Napisal/-a CupraR
Kaj pa še ostalih 300 stvari?? Računaj 300ps za 1mio bo kr relano. Brez podvozja in zavor seveda....

Objavljeno: 18 Maj 2006, 13:31
Napisal/-a fitipalDDi
Sej tole je do 300PS, dobro je, da ni potrebno menjat nobenih nosilcev, kolektorjv, cevi, seveda vem, da bo potrebno zamenjat regulator pritiska,
šobe, bencinsko pumpo, ČIP, ne vem ... a izpuh tudi kaj?

A pa je kdo že to delal in de res ve, kaj vse je potrebno zamenjat in kaj
se montira in kje se vse to dobi ?

Objavljeno: 18 Maj 2006, 13:45
Napisal/-a CupraR
Itak izpuh morš že tako menjat če hočš iz obstoječe turbine max izvlečt..
In ornk downpipe+ostalo ni nikol poceni...

Pol močnej injektorji, močnejši regulator bencina (4bar), močnejš benz pumpo, pol valda Forge oz blow off ventil, večji IC+vse cevi, fajn filtr (BMC, Green itd) +ostale pizdr kot so svečke, silikonske cevi oz celo koleno itd...
Pa še lep sotrošek da se ti elektronka v nulo naštela...

Pol pa valda za te konje, fajn podvozje (fedri in valda amortizerji),zavore bodo serijske za en k.., (pol posledično večje felge) pa taki konji že tut kkšno špero rabjo :D :D

Jst mislm da za 300ps si hitr ob 0,8-1 mio, sam kar se motorja tiče...
Se pa da vse dobit kar hočš (fantje zrihtajo), sam denar treba met naštiman...

Objavljeno: 18 Maj 2006, 15:17
Napisal/-a fitipalDDi
No, 18" feltne že imam gor :D in BOV tudi ... hehehehehe ... ja, bo treba
kr dost poštimat, sam, najprej bi turbino menjal pa izpuh ... pol pa vse
ostalo, k z izpuhom je kr dost dela ... pa s turbino tudi, ostalo se lohk
dnevno rihta ... res pa je, da je potrebeno dost denarja, sam, sej veš,
kakšni smo "mi" k se sami tudi mal spoznamo in imamo voljo do tega,
kot hobi in ne tako, da bi se s tem frajerja delal ;)

Objavljeno: 18 Maj 2006, 15:25
Napisal/-a 2.7TT
300 konj na FWD ti bo uporabnih od 100km/h naprej.

Realno je uporanih nekje do 230 konj na FWD, ostalo je samo eksperimentiranje in ugotavljanje, koliko se da iz motorja izvlecti. Zato sem Octavijo prodal in sel na boljso osnovo - quattro.

To je pac moje mnenje.

/jan

Objavljeno: 18 Maj 2006, 15:54
Napisal/-a fitipalDDi
no sej, 300 pač je tam ponudba, res pa mislim, da je tam ene 230 glih
idealka :D Itaq mi pa paše ravno od 60-180 km/h ... pol je že divjanje in
v tem času pa teh cestah ... je kr težka ;)

Objavljeno: 18 Maj 2006, 16:07
Napisal/-a CupraR
2.7TT napisal/-a:300 konj na FWD ti bo uporabnih od 100km/h naprej.

Realno je uporanih nekje do 230 konj na FWD, ostalo je samo eksperimentiranje in ugotavljanje, koliko se da iz motorja izvlecti. Zato sem Octavijo prodal in sel na boljso osnovo - quattro.

To je pac moje mnenje.

/jan
Se popolnoma strinjam :D :D je samo za na AC uporabno \:D/ \:D/ s tem da sm jst mnenja da je že 200 preveč na prednjem pogonu pr 1.8T :D Ker z mesta na polno je kr komedija :D dobr mogoče na enmu težjemu Pasaatu še ni tolk pene...

Objavljeno: 18 Maj 2006, 19:04
Napisal/-a fitipalDDi
hehehehe :D

ok, pregled ostalih podrobnosti na motorju ...

BOV ... OK :)
Regulator pritiska je 4 BAR ... torej je OK :)
A je še kaj takega, k je lohk dobro ?

A inektorji ... kje se kupijo ... a na VW servisu ... se keri posebni priporočajo za ta motor ??

Objavljeno: 19 Maj 2006, 14:55
Napisal/-a fitipalDDi
mmmmmmmmm :)


Slika


Slika

Objavljeno: 19 Maj 2006, 15:01
Napisal/-a Charger
Zakaj bi montiral gor kitajske turbine po jurja?