Regulator pritiska + upgrade 1.8 T
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
Regulator pritiska + upgrade 1.8 T
Pri passatu 1.8T je ob turbini en elektro ventil, ki nadzira pritisk turbine
in daje komando naprej, za odvečni pritisk ... po moje ... ali se ta del
da preverit, ali sploh deluje, oziroma, ali se ga da zamenjat z kakšnim
drugim, da bi imel kontrolo nad njim ... recimo, da bi začel delovati pri
1.0 bara .... ali pa recimo pri 1.3 bara
in daje komando naprej, za odvečni pritisk ... po moje ... ali se ta del
da preverit, ali sploh deluje, oziroma, ali se ga da zamenjat z kakšnim
drugim, da bi imel kontrolo nad njim ... recimo, da bi začel delovati pri
1.0 bara .... ali pa recimo pri 1.3 bara
Zadnjič spremenil fitipalDDi, dne 18 Maj 2006, 12:36, skupaj popravljeno 1 krat.
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
Najbrz govoris o N75 ventilu... ja, seveda, tisti pritisk lahko kontroliras s kaksnim boost controllerjem, manj kot je tam pritiska, manj bo wastegate odprt, bolj bo polnila turbina. Ce cevke staknes iz tega ventila in jih zamasis, bo turbina stalno na 100% odprta. En znanec se je vozil nekaj casa okoli s prescipnjeno cevko, da boost mimo ni mogel
http://haktar.select-tech.si/shema.jpg
Zgoraj v sredini, Wastegate frequency valve (N75).
Ce to pocenjas, moras imeti popolno kontrolo nad tlakom polnjenja, A/F razmerjem (lambda) in se cem.
Disclaimer: don't try this at home.
/jan
http://haktar.select-tech.si/shema.jpg
Zgoraj v sredini, Wastegate frequency valve (N75).
Ce to pocenjas, moras imeti popolno kontrolo nad tlakom polnjenja, A/F razmerjem (lambda) in se cem.
Disclaimer: don't try this at home.
/jan
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
Ja, N75 ventil, jest imam občutek, k da je zaštekal, no ne vem. Kako ga pa lohk preverim?
A ni tudi nekaj glede MASS AIR FLOW-a odvisno, če vse skup dober deluje? A se tega da kako preverit.
Mah, sem tečen, sam, sem 100% da neki ne deluje OK
Za N75 pa ga ne bi glih 100% blokiral, le 2 stopnji bi imel ... eno original
in drugo do ene 1.3 bara ... pol pa naj odpre, če že mora
A ni tudi nekaj glede MASS AIR FLOW-a odvisno, če vse skup dober deluje? A se tega da kako preverit.
Mah, sem tečen, sam, sem 100% da neki ne deluje OK
Za N75 pa ga ne bi glih 100% blokiral, le 2 stopnji bi imel ... eno original
in drugo do ene 1.3 bara ... pol pa naj odpre, če že mora
vse je povezano med sabo.fitipalDDi napisal/-a:Ja, N75 ventil, jest imam občutek, k da je zaštekal, no ne vem. Kako ga pa lohk preverim?
A ni tudi nekaj glede MASS AIR FLOW-a odvisno, če vse skup dober deluje? A se tega da kako preverit.
Mah, sem tečen, sam, sem 100% da neki ne deluje OK
Za N75 pa ga ne bi glih 100% blokiral, le 2 stopnji bi imel ... eno original
in drugo do ene 1.3 bara ... pol pa naj odpre, če že mora
Tlak ti dvigne z reprogramiranjem map, ne pocenja se tega s prekrmiljenjem N75 ventila.
Prepusti zadevo mojstrom, kot je RSR. Ce pa prides mimo, pa lahko VAG-com prikljucimo in pogledamo, kaj ti ne funkcionira, ce imas tak obcutek. Najprej si pa stevec tlaka zmontiraj, to ti je osnova.
/jan
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
Sej tole je do 300PS, dobro je, da ni potrebno menjat nobenih nosilcev, kolektorjv, cevi, seveda vem, da bo potrebno zamenjat regulator pritiska,
šobe, bencinsko pumpo, ČIP, ne vem ... a izpuh tudi kaj?
A pa je kdo že to delal in de res ve, kaj vse je potrebno zamenjat in kaj
se montira in kje se vse to dobi ?
šobe, bencinsko pumpo, ČIP, ne vem ... a izpuh tudi kaj?
A pa je kdo že to delal in de res ve, kaj vse je potrebno zamenjat in kaj
se montira in kje se vse to dobi ?
Itak izpuh morš že tako menjat če hočš iz obstoječe turbine max izvlečt..
In ornk downpipe+ostalo ni nikol poceni...
Pol močnej injektorji, močnejši regulator bencina (4bar), močnejš benz pumpo, pol valda Forge oz blow off ventil, večji IC+vse cevi, fajn filtr (BMC, Green itd) +ostale pizdr kot so svečke, silikonske cevi oz celo koleno itd...
Pa še lep sotrošek da se ti elektronka v nulo naštela...
Pol pa valda za te konje, fajn podvozje (fedri in valda amortizerji),zavore bodo serijske za en k.., (pol posledično večje felge) pa taki konji že tut kkšno špero rabjo
Jst mislm da za 300ps si hitr ob 0,8-1 mio, sam kar se motorja tiče...
Se pa da vse dobit kar hočš (fantje zrihtajo), sam denar treba met naštiman...
In ornk downpipe+ostalo ni nikol poceni...
Pol močnej injektorji, močnejši regulator bencina (4bar), močnejš benz pumpo, pol valda Forge oz blow off ventil, večji IC+vse cevi, fajn filtr (BMC, Green itd) +ostale pizdr kot so svečke, silikonske cevi oz celo koleno itd...
Pa še lep sotrošek da se ti elektronka v nulo naštela...
Pol pa valda za te konje, fajn podvozje (fedri in valda amortizerji),zavore bodo serijske za en k.., (pol posledično večje felge) pa taki konji že tut kkšno špero rabjo
Jst mislm da za 300ps si hitr ob 0,8-1 mio, sam kar se motorja tiče...
Se pa da vse dobit kar hočš (fantje zrihtajo), sam denar treba met naštiman...
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
No, 18" feltne že imam gor in BOV tudi ... hehehehehe ... ja, bo treba
kr dost poštimat, sam, najprej bi turbino menjal pa izpuh ... pol pa vse
ostalo, k z izpuhom je kr dost dela ... pa s turbino tudi, ostalo se lohk
dnevno rihta ... res pa je, da je potrebeno dost denarja, sam, sej veš,
kakšni smo "mi" k se sami tudi mal spoznamo in imamo voljo do tega,
kot hobi in ne tako, da bi se s tem frajerja delal
kr dost poštimat, sam, najprej bi turbino menjal pa izpuh ... pol pa vse
ostalo, k z izpuhom je kr dost dela ... pa s turbino tudi, ostalo se lohk
dnevno rihta ... res pa je, da je potrebeno dost denarja, sam, sej veš,
kakšni smo "mi" k se sami tudi mal spoznamo in imamo voljo do tega,
kot hobi in ne tako, da bi se s tem frajerja delal
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
Se popolnoma strinjam je samo za na AC uporabno s tem da sm jst mnenja da je že 200 preveč na prednjem pogonu pr 1.8T Ker z mesta na polno je kr komedija dobr mogoče na enmu težjemu Pasaatu še ni tolk pene...2.7TT napisal/-a:300 konj na FWD ti bo uporabnih od 100km/h naprej.
Realno je uporanih nekje do 230 konj na FWD, ostalo je samo eksperimentiranje in ugotavljanje, koliko se da iz motorja izvlecti. Zato sem Octavijo prodal in sel na boljso osnovo - quattro.
To je pac moje mnenje.
/jan
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana