Upor za injektorje

Danes brez tega ne gre...
Odgovori
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Upor za injektorje

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Zdravo!

Dobil sem 440 injektorje od Toyote. Če jih želim dati na Hondo, potrebujem na vsakem zaporedno vezan 10 Ohm upor 10W (ali če se dobi še raje 20W). Kje v Ljubljani ali Kranju jih najlažje najdem, pa čimbolj ugodno. Upor pa potrebujem zato, ker ima Toyota baje 12 Ohm, moja Honda pa 2 do 3 Ohm upornost na injektorjih - saj moram točno zmerit.

LP
Uroš
Uporabniški avatar
gas_gas
Češpla powah
Prispevkov: 306
Pridružen: 22 Jan 2005, 12:52
Kraj: begne ke pa

Re: upor za injektorje

Odgovor Napisal/-a gas_gas »

skoda k nis dobi direkt ksne 10-13 ohmske. optimalno 12

upam da so ti injektorji vsaj visoko uporne.

verjetn bo to charger najbol vedu k je ze stukal te zadeve.
What did the hurricane say to the palm tree? Hold on ur nuts! This is no ordinary blow job!
Slika
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Moram točno pomerit moje obstoječe, po ta novih informacijah (prejle sem jih dobil v roko) so 5 al 6 Ohmski.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Dodas 7 so 10 Ohski upor. Na tisti strani kjer pride +12V na injektorje.
Ce bi kje nasel kaksno staro Hondo na odpadu, te so imeli resistor box serijsko. Prav tako Prelude do 96 leta, ce se ne motim.
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

Charger napisal/-a:Na tisti strani kjer pride +12V na injektorje.
... pa saj na + ali -, nima veze....
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
red_mamba
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 16 Okt 2004, 10:11

Odgovor Napisal/-a red_mamba »

Slučajno sem pred časom študiral malo bolj podrobno injektorje in vezje okoli njih, ker me je zanimalo kako merit porabo bencina z injektorjev, pa nisem siguren, da je pametno delati to kar hočeš narediti. Če že potem upam da je to že kdo naredil pa da mu mašina še vedno deluje.

ker imaš 2 tipa injektorjev, eni imajo precej nizko upornost, eni pa višjo. In elektronika vsak tip drugače krmili:
Saturated; 12-16 ohmov; nizkotokovni
Peak and Hold; 2-5 ohmov; visokotokovni

Peak & Hold je povadi 4A konica in 1A toka skozi injektor da ostane odprt.
In sedaj problem: Če mu daš ti vzporedno upor, ne boš nikoli 4A peak toka dosegel.

Sem ti eno stran poiskal če te zanima: Injektorji
Pa še eno opozorilo iz te strani:
Interchanging the different style injectors can result in slower delivery rate, overheating of the injector or driver and even engine damage!
red_mamba
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 16 Okt 2004, 10:11

Odgovor Napisal/-a red_mamba »

aja pa še to:

toyota ma 12 Ohm, Honda 2-3 ohme. Če boš dal 10 Ohm upor zaporedno boš dobil 22 Ohm.

Tuki par stvari al pa informacij ne štima
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

red_mamba napisal/-a:aja pa še to:

toyota ma 12 Ohm, Honda 2-3 ohme. Če boš dal 10 Ohm upor zaporedno boš dobil 22 Ohm.

Tuki par stvari al pa informacij ne štima
...??? praksa pa je "praska"...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Bom jutri prav zmeril upornost mojih in upornost teh, pa da vidim razliko. Saj v bistvu priklopim volmeter v mode merjenja upornosti (morm dat baterije notri) in se z enim kontaktom dotaknem plusa z drugim za minusa. To pri teh ki jih imam zunaj. Kaj pa tisti ki so na avtu, ga moram prav prekiniti ali lahko kar tako povezanega zmerim?
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

urosbe napisal/-a:Bom jutri prav zmeril upornost mojih in upornost teh, pa da vidim razliko. Saj v bistvu priklopim volmeter v mode merjenja upornosti (morm dat baterije notri) in se z enim kontaktom dotaknem plusa z drugim za minusa. To pri teh ki jih imam zunaj. Kaj pa tisti ki so na avtu, ga moram prav prekiniti ali lahko kar tako povezanega zmerim?
Upor se vedno meri nepriklopljen, saj ce ne na meritev lahko vplivajo razne interne upornosti samega injektorja (ce je vezan vzporedno na injektor). Ce je zaporedno, potem lahko meris, samo odklopljeni morajo biti injektorji od sistema.

Ponavadi so na uporu gor narisani barvni obrocki. S tega dol preberes koliksno upornost imajo, koliko so mocni in koliko so natancni.

http://www.okaphone.nl/calc/upornik.shtml

Sem elektronik po izobrazbi, ampak te barvice pa ne vem vec iz glave 8-[

/jan
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Oni so 4.8 Ohma, Hondini original pa 12 Ohm. Se pravi rabis 7 ali 8 Ohmske 10 ali 20 watt upore. Tudi resisitor box s kaksne stare Honde bi se dal ponucat.
Zadeva deluje preskuseno na se pa se avtomobilih.
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Potem tukaj ne gre za različne tipe injektorjev kot je napisano zgoraj?

Saturated; 12-16 ohmov; nizkotokovni
Peak and Hold; 2-5 ohmov; visokotokovni
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Poisces stiri 8 ohmske upore in to je to.
red_mamba
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 16 Okt 2004, 10:11

Odgovor Napisal/-a red_mamba »

gre za različne tipe injektorjev, peak&hold se hitreje odpirajo, tebi bojo pač delovali kot saturated, čeprav ti gori lepo piše zakaj se tega naj nebi delalo.
Ampak če fantje pravijo, da zadeva preizkušeno deluje in ni blo problemov
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Se enkrat od zacetka. Stare Honde imajo prav tako nizko uporne injektorje in upore - "resistor box" ze iz tovarne. Glede na to da se pri nas vozi ze kar nekaj tako predelanih avtov, ne vidim problemov.
V tujini pa na tisoce takih.

Zdi se mi da probleme vidjo samo tisti, ki teh avtov/injektorjev/uporov se niso videli v zivo ali vozili tako predelane avte.
red_mamba
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 16 Okt 2004, 10:11

Odgovor Napisal/-a red_mamba »

Charger napisal/-a:Se enkrat od zacetka. Stare Honde imajo prav tako nizko uporne injektorje in upore - "resistor box" ze iz tovarne. Glede na to da se pri nas vozi ze kar nekaj tako predelanih avtov, ne vidim problemov.
V tujini pa na tisoce takih.

Zdi se mi da probleme vidjo samo tisti, ki teh avtov/injektorjev/uporov se niso videli v zivo ali vozili tako predelane avte.
kaj je to avto :-k
injek.. kaj?
upor? ma to kej z zračnim uporom veze?
to kej za na kruh namazat? :-s

nism si mogu pomagat, da neb komentiral :D
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... različni so tudi če brizgajo 1x ali 2x na takt...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Da bo čimmanj dileme...tukaj je sedaj primerjava obeh... črni so moji obstoječi 310cc (iz Greddy turbo kita), srebrni pa 440cc iz Toyote, katere bi rad vgradil... ne na enem ne na drugem ni kakšnih shemc oz. barvnih oznak za upornost ali kakršnihkoli drugih uporabnih oznak (razen RC 310 na obstoječih), samo sem obema izmeril upornost...

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Pazi zdej to, upornost RC 310cc?!
Slika

Upornost Toyota 440cc?!
Slika

Kaj pravite?
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Kje bi se dalo stestirat ali bo zadeva delovala na mojem motorju (tudi če dodam upor) in ali je zadeva res brezhibna in zmogljivosti 440cc? Obstaja kakšen tester?
red_mamba
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 16 Okt 2004, 10:11

Odgovor Napisal/-a red_mamba »

če ima kdo, ki injektorje čisti tudi npravo za testirat, bi se verjetno lahko zmenu :-k
Odgovori