Stran 1 od 1

Diff mojstri - predelava visco LSDja ?

Objavljeno: 18 Apr 2006, 08:52
Napisal/-a iKst
Jo,

na enem tujem forumu sem bral kako enostavno predelat visco špero. Med zobniki in dejasnko visco enoto naj bi bila podložka, ki uravnava začetno obremenitev diffa (preload angleško). Če to podložko zamenjaš z debelejšo se baje poveča ta sila in diff zagrabi prej. Če daš not dovolj debelo podložko naj bi se dalo priti celo do 100% locka, brez da bi kar koli varil skupaj.

Je slučajno kdo že slišal kaj podobnega ali celo probal ?

Objavljeno: 18 Apr 2006, 10:52
Napisal/-a Eddy
Kje si to prebral? ker mam visko lsd v svojem,pa bi to bila zanimiva predelava za na cesto in progo \:D/

Objavljeno: 18 Apr 2006, 10:58
Napisal/-a Rider
http://www.driftworks.com/forum/showthr ... light=r200

Enih par njegovih komentarjev je zanimivih :D

Objavljeno: 18 Apr 2006, 11:31
Napisal/-a croma_man
ka pa pri FWD visco drive, pozna se da špera je sam zdj k si mal bolj upam speljevat tud 18ke hitr zasučem v prazno? i'm a noob :stupid

če bi se dal to kej improvat bi blo dobr.

Objavljeno: 18 Apr 2006, 12:15
Napisal/-a Eddy
Sej špera ne preprečuje sukanja koles v prazno...sam prenaša sukanje na oba kolesa O:)

Objavljeno: 18 Apr 2006, 12:19
Napisal/-a croma_man
i'm continuing my journey as a noob, v ovinkih sm pa tud sam opazu da je bolš 8-[

Objavljeno: 18 Apr 2006, 12:19
Napisal/-a Eddy
Prebral topic....(lol :D :D )....bom podru moj diff da vidim sploh kako zgleda ta visko sranje znotraj :-$

Objavljeno: 18 Apr 2006, 13:12
Napisal/-a M3
a to bi v e30 dal? :D

Objavljeno: 18 Apr 2006, 15:27
Napisal/-a Eddy
Nisi me razumel: moj E30 ima za vsakodnevno vožnjo visko LSD ki je 25%...ampak potreben je obnove ker se ob vsaki polni obremenitvni obnaša kot odprt diff.... #-o

Objavljeno: 18 Apr 2006, 16:20
Napisal/-a iKst
M3, E30 majo drugač mehanske LSDje, tako da ta zadeva pomoje ne pride v poštev...itak je pa na unem 100% lock, se ti ni treba bat :)

Eddy, dej probi pa poročaj :) Mene predvsem zanima kako zadeva deluje ko se segreje.

Objavljeno: 18 Apr 2006, 16:43
Napisal/-a iKst
croma_man napisal/-a:ka pa pri FWD visco drive, pozna se da špera je sam zdj k si mal bolj upam speljevat tud 18ke hitr zasučem v prazno? i'm a noob :stupid

če bi se dal to kej improvat bi blo dobr.
Princip VLSDja je isti, neglede na katero stran avtomobila je zmontiran diff. Po vse verjetnosti bi tudi tebi delalo, čeprav je vprašanje če zadeva sploh dela kot je treba :)

Objavljeno: 19 Apr 2006, 08:22
Napisal/-a Eddy
men sploh ni jasn kako zgleda ta faking visko špera...moram si cajt vzet pa podret ta diff dol z avta,pol pa še v šraufštok pa gremo :-#

Objavljeno: 19 Apr 2006, 09:07
Napisal/-a iKst
Visco enota je v zaprti "posodi" v diffu. Not je gosto olje in take lamele, ki krožijo po tistem olju. Olje nudi odpor lamelam, in hitreje ko se sukajo tiste lamele več odpora dobijo od olja. Predstavlji si da delaš piškote in mešaš gosto maso. Če lepo počas mešaš gre čist lahko, če pa začneš hitrej mešat gre pa težje in se posoda zavrti.

Ker se med lamelami in oljem ustvarja trenje se normalno zadeva segreva. Če pa olje segreješ pa postane redkejše, in po nekaj krogih driftanja je v difu tako kot da bi se lamele premikale po vodi in VLSD postane skoraj odprt diff.

Slika
Slika

Še vedno pa mi ni čist jasno kaj ima tisti preload veze s "trdoto" diferenciala. Ali DEJANSKO res postane diff 40% namesto 25% ali samo hitreje zagrabi, razmerje je pa isto.

Objavljeno: 27 Apr 2006, 23:03
Napisal/-a B_Racing
Pol če daš v visco špero,gostejše olje,bi bila več procentna??

Objavljeno: 28 Apr 2006, 09:43
Napisal/-a iKst
Načeloma ja, samo tisto olje v visco šperi ni ravno navadno olje. Je ena posebna masa, ki se uporablja v te namene in se je načeloma ne da zamenjat. Visco enota je neprodušno zaprta in če jo enkrat odpreš je verjetno ne boš veš spravil nazaj. Sem že slišal, da delajo take predelave VLSDjev ampak so to specializirane firme.

Tisto olje, ki ga v visco diffu menjaš je pa navadno olje za menjalnike in služi samo tem, da podmazuje zobnike in je povsem ločeno od visco olja.