Diff mojstri - predelava visco LSDja ?

Kako trdo in stabilno se vozite ter kako hitro se ustavite...
Odgovori
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Diff mojstri - predelava visco LSDja ?

Odgovor Napisal/-a iKst »

Jo,

na enem tujem forumu sem bral kako enostavno predelat visco špero. Med zobniki in dejasnko visco enoto naj bi bila podložka, ki uravnava začetno obremenitev diffa (preload angleško). Če to podložko zamenjaš z debelejšo se baje poveča ta sila in diff zagrabi prej. Če daš not dovolj debelo podložko naj bi se dalo priti celo do 100% locka, brez da bi kar koli varil skupaj.

Je slučajno kdo že slišal kaj podobnega ali celo probal ?
High on LSD
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

Kje si to prebral? ker mam visko lsd v svojem,pa bi to bila zanimiva predelava za na cesto in progo \:D/
Slika
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

http://www.driftworks.com/forum/showthr ... light=r200

Enih par njegovih komentarjev je zanimivih :D
Project on hold...
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

ka pa pri FWD visco drive, pozna se da špera je sam zdj k si mal bolj upam speljevat tud 18ke hitr zasučem v prazno? i'm a noob :stupid

če bi se dal to kej improvat bi blo dobr.
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

Sej špera ne preprečuje sukanja koles v prazno...sam prenaša sukanje na oba kolesa O:)
Slika
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

i'm continuing my journey as a noob, v ovinkih sm pa tud sam opazu da je bolš 8-[
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

Prebral topic....(lol :D :D )....bom podru moj diff da vidim sploh kako zgleda ta visko sranje znotraj :-$
Slika
M3
Pawa user
Prispevkov: 112
Pridružen: 02 Mar 2005, 20:14
Kraj: Koper
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a M3 »

a to bi v e30 dal? :D
Slika
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

Nisi me razumel: moj E30 ima za vsakodnevno vožnjo visko LSD ki je 25%...ampak potreben je obnove ker se ob vsaki polni obremenitvni obnaša kot odprt diff.... #-o
Slika
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

M3, E30 majo drugač mehanske LSDje, tako da ta zadeva pomoje ne pride v poštev...itak je pa na unem 100% lock, se ti ni treba bat :)

Eddy, dej probi pa poročaj :) Mene predvsem zanima kako zadeva deluje ko se segreje.
High on LSD
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

croma_man napisal/-a:ka pa pri FWD visco drive, pozna se da špera je sam zdj k si mal bolj upam speljevat tud 18ke hitr zasučem v prazno? i'm a noob :stupid

če bi se dal to kej improvat bi blo dobr.
Princip VLSDja je isti, neglede na katero stran avtomobila je zmontiran diff. Po vse verjetnosti bi tudi tebi delalo, čeprav je vprašanje če zadeva sploh dela kot je treba :)
High on LSD
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

men sploh ni jasn kako zgleda ta faking visko špera...moram si cajt vzet pa podret ta diff dol z avta,pol pa še v šraufštok pa gremo :-#
Slika
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Visco enota je v zaprti "posodi" v diffu. Not je gosto olje in take lamele, ki krožijo po tistem olju. Olje nudi odpor lamelam, in hitreje ko se sukajo tiste lamele več odpora dobijo od olja. Predstavlji si da delaš piškote in mešaš gosto maso. Če lepo počas mešaš gre čist lahko, če pa začneš hitrej mešat gre pa težje in se posoda zavrti.

Ker se med lamelami in oljem ustvarja trenje se normalno zadeva segreva. Če pa olje segreješ pa postane redkejše, in po nekaj krogih driftanja je v difu tako kot da bi se lamele premikale po vodi in VLSD postane skoraj odprt diff.

Slika
Slika

Še vedno pa mi ni čist jasno kaj ima tisti preload veze s "trdoto" diferenciala. Ali DEJANSKO res postane diff 40% namesto 25% ali samo hitreje zagrabi, razmerje je pa isto.
High on LSD
B_Racing
Pawa user
Prispevkov: 115
Pridružen: 02 Mar 2006, 21:51
Kraj: Tolmin

Odgovor Napisal/-a B_Racing »

Pol če daš v visco špero,gostejše olje,bi bila več procentna??
Med zmago in idiotom je samo milimeter preveč plina! ( Ralf Waldmann, nekdanji dirkač v 250GP )
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Načeloma ja, samo tisto olje v visco šperi ni ravno navadno olje. Je ena posebna masa, ki se uporablja v te namene in se je načeloma ne da zamenjat. Visco enota je neprodušno zaprta in če jo enkrat odpreš je verjetno ne boš veš spravil nazaj. Sem že slišal, da delajo take predelave VLSDjev ampak so to specializirane firme.

Tisto olje, ki ga v visco diffu menjaš je pa navadno olje za menjalnike in služi samo tem, da podmazuje zobnike in je povsem ločeno od visco olja.
High on LSD
Odgovori