Stran 1 od 1

Hladilnik motornega olja

Objavljeno: 13 Apr 2006, 08:37
Napisal/-a djsly
Če daš recimo namesto orginalnega, enga ki je 2x (ali več) večji.

Ali so lahko problemi v smislu, da oljna pumpa ne bo zmogla vsega olja poganjat po motorju?

Ali potem rabiš tudi močnejšo oljno pumpo?

Objavljeno: 13 Apr 2006, 09:16
Napisal/-a Charger
Ni problemov.

Objavljeno: 13 Apr 2006, 12:24
Napisal/-a cheno
da ne odpiram nove teme...

Kako bi pa zgledala vgradnja hladilnika motornega olja na motor ki nima v originalu hladilnika za olje ?

Objavljeno: 13 Apr 2006, 15:17
Napisal/-a GorazdO
Zakaj bi ga imel? Pomojem je brez potrebe če nimaš npr. turbine (kjer se olje precej segreje). Pa še oljna pumpa bi verjetno imela težje delo.

Objavljeno: 25 Apr 2006, 15:37
Napisal/-a nodes
motor se da komot predelat za uporabo oljnega hladilnika

priporočlivo za naspidirane motorje....za kakšno katrco pa res brezveze

razlika pri padcu temperature olja iz cca. 148 na 79?C

Slika


tak pravi teorija...kaj pa praksa?


:-({|=

P.S.

> Pa še oljna pumpa bi verjetno imela težje delo.

tud prav,

en benefit je tudi
increased oil system capacity

Objavljeno: 25 Apr 2006, 16:45
Napisal/-a iKst
GorazdO napisal/-a:Zakaj bi ga imel? Pomojem je brez potrebe če nimaš npr. turbine (kjer se olje precej segreje). Pa še oljna pumpa bi verjetno imela težje delo.
Zato da se olje hladi :) Tudi pri serijskih avtomobilih je pri priganjanju na kakšnem mobikrogu temp. olja precej visoka. Če je pa motor navit pa še toliko bolj.

Objavljeno: 25 Apr 2006, 17:00
Napisal/-a nodes
spray pistons nujno rabi dodaten hladilnik.... to imajo že vsi takšni motorji serijsko.....samo pri višanju kompresijskega razmerja in dodatnem hlajenju batov pa le ne pozabit na vgradnjo oljnega hladilnika...se ve, da na to "malenkost" predelovalci ne pozabi-te/jo

\:D/

Objavljeno: 25 Apr 2006, 17:56
Napisal/-a B_Racing
Mene zanima,s kerga avta bi mi pašal nastavek za hladilnik na felicio 1.6 (tip AEE),mogoče od kšnga golfa?????

Objavljeno: 27 Apr 2006, 05:43
Napisal/-a nodes
temperature olja pod 70. stopinjami celzija so za motor tudi stresne.. tako spet ne gre peretiravat z hlajenjem

P.S.

teperatura olja med 80 in 100 stopinjami C...tko na splošno, brez upoštevanja tipov

Objavljeno: 30 Nov 2007, 11:21
Napisal/-a zlabo
se opravičujem ker sem zbudil tole staro temo, ampak pomojem je najbolše če kar tukaj vprašam :D

zanima me kakšne so temperature ki jih lahko doseže olje, zanima me maximum, po vaših lastnih izkušnjah (kdor ima prikazovalnik za temp. olja).
Rabim pa zato ker si delam en prikazovalnik temperatur (olja, vode, intake) in moram vedeti maximum, zaradi izbire temperaturnega senzorja

Objavljeno: 30 Nov 2007, 11:28
Napisal/-a djsly
čez 130 še ni šlo.

Števec kaže max 140 stopinj.

Objavljeno: 30 Nov 2007, 12:00
Napisal/-a zlabo
hvala :D

je pa ravno tolko da imam sedaj probleme s senzorji, ker jih je večina samo do 125°C 8-[ ](*,)

Objavljeno: 30 Nov 2007, 15:22
Napisal/-a alanq4
Če nimaš turbača bo tudi števec do 125 dost.
Meni se na Alfi 155 2.0 non turbo olje segreje tam max do 115 stopinj poleti če jo žgem v hrib na polno.

Objavljeno: 30 Nov 2007, 15:41
Napisal/-a zlabo
jah ok, sej moj 1.6 mlinček res ne verjamem da bi segrel nad 120C, pa še hladilnik olja imam.
je pa fora, če bi to še kakšen drug hotel montirati pa da se mu naprimer olje tako močno segreva.

sam sej sem že najdu neke senzorje za -50 do +150 C, tko da nebi smel bit problem :D