Stran 1 od 1

Koliko škodujem turbini, če odstranim blowoff?

Objavljeno: 30 Mar 2006, 13:00
Napisal/-a urosbe
Moja zgodba... ko smo zmontirali turbino na avto, smo hkrati priključili tudi blowoff. Celi dve sezoni sem prevozil tako, vključno z nekaj dirkami, s pritiskom 0.3-0.65 bara. Zvok "blowoffa-a" se mi je zdel fenomenalen, na nobenem avtu še nisem slišal takega. Pri vseh si slišal tisti "pffff", pri meni je pa zadeva kar zapela:) "Dobr je tale Blitz" sem si mislil, "zato je tud $200" :D
Ko sem avto odjavil in spravil v garažo sva se z Thomasom zmenila, da mu ga posodim, da ga analizira in poskusi skopirati, da naredi še zase tazga:) In še preden je do tega prišlo, me pokliče ko je naredil prvi testni krog z swap-ano mašino, in pravi, da sliši isti zvok kot pri meni, pa sploh nima zmontiranega blowoffa:)
Nakar jaz pomislim, da sem se vozil celi dve sezoni s pokvarjenim blowoffom, zato ga odmontiram in pogledam v čem je stvar:) Batek notri nepremično stoji in ko sem ga poskušal potisniti noter, sem si skoraj prst zlomil:) Razdrem zadevo, da pogledam v čem je finta in ugotovim, da ima zadeva tako trd feder, da ga tistih 0.65 bara niti premaknilo ni:) Potem sem se pa spomnil besed prodajalca, da je to najglasnejši blowoff, ki ga montirajo tudi na skyline-a. Itak, tista mašina ima tudi konkretno več pritiska:)
Včeraj mi je pa roki zrihtal par različno močnih fedrov in sem zadevo zamenjal. No sedaj pa odpira tako kot mora, ampak sem spoznal, da mi tisti "pffff" prav nič ne sede in bi raje obdržal prvotni zvok, ki sem ga poslušal sedaj 2 sezoni:)

Zato me zanima, kakšno škodo delam turbini pri pritisku cca 0.4 bar (izjemoma pri prehitevanjih in dragih do 0.7 bara), ali je kaj za skrbet al lahko enostavno prodam in še kakšen dinarček pridobim v denarici? \:D/

LP
Uroš

Objavljeno: 30 Mar 2006, 13:27
Napisal/-a CupraR
Jah če lahk dost serijskih avtov dela bp brez blowoffa :D :D mislm da ne bi smelo bit panike... Sicer je vprašanje kako je z namebnostjo tega ventila pr teh aftermarket kitih, sam mislm da ti ne bi smel kej škodovat...

Objavljeno: 30 Mar 2006, 13:55
Napisal/-a DrMr
... jaz sem pri enem testiral, ki je delal ma 0.65b, pa je pri odklopljenem pritisk ob vsakem odvzetem plinu variral - osciliral, kazalec manometra je cca.0,25 sec treslo, pri priklopljenem, pa je pač takoj padel na 0,... mislim, da je več škode pri 2 bar,... BTW jaz kupujem rabljen ventil,...

Objavljeno: 30 Mar 2006, 14:23
Napisal/-a ITAL-JET
DrMr napisal/-a:... jaz sem pri enem testiral, ki je delal ma 0.65b, pa je pri odklopljenem pritisk ob vsakem odvzetem plinu variral - osciliral, kazalec manometra je cca.0,25 sec treslo, pri priklopljenem, pa je pač takoj padel na 0,... mislim, da je več škode pri 2 bar,... BTW jaz kupujem rabljen ventil,...
Jst ga mam sicer si se že neki zanimu sam se mi pol nisi več oglasu.
Če se ne motim ti je dr.bocky reku za ta ventil.

Objavljeno: 01 Apr 2006, 15:28
Napisal/-a monster_d
hm... podobno se mi je uceraj zgodilo.
Nardim blow off gor, ma matr zakaj ni nic od tega hm...
Ok ventil stal pol leta doma v sobi ampak useeno. zmontiram se enkrat bov dol, pa razdremo ga, malo zmigamo damo nazaj gor pa se pocasi privaja.
Sicr naj bi bil namenjen za serijske in pa tunane avte do 2bara.
Tak da pomoje bo lepse delal bo bom vozo na 1baru.
Zdaj se je ze tolko razmigal, pa je zacel nekaj pihat :D

Ce ti bov ni delal pol je odvecn zrak sel nazaj v motor, kolko je skodljivo na manjsem pritisku nebi vedo.

Objavljeno: 01 Apr 2006, 21:30
Napisal/-a 2.7TT
V vsakem primeru je skodljivo, ce tega ni. Compressor surge - to si slisal, ti pri zaprtju lopute proba izenaciti pritisk skozi lopatice kompresorja, pri cemer ustavlja vetrnico.

Skoda je dvojna - nepotreben pritisk na vetrnico + takoj po menjavi imas precej zmanjsano stevilo vrtljajev turbine in spoolup je pocasnejsi.

Jaz dam blowoffe ponavadi na najmehkejso nastavitev, vse potrpimo za ohranitev turbine.

/jan

Objavljeno: 01 Apr 2006, 23:39
Napisal/-a monster_d
torej ce das na hart naspanas bolj fedro v blow off-u in s tem gre vecji del pritiska nazaj v motor oz blow off ima bolj naspanano fedro in pri majsem pritisku se pol ne odpre ali?
Ce razmisljam pravilno.
lp

Objavljeno: 02 Apr 2006, 01:40
Napisal/-a roki
monster_d napisal/-a:torej ce das na hart naspanas bolj fedro v blow off-u in s tem gre vecji del pritiska nazaj v motor oz blow off ima bolj naspanano fedro in pri majsem pritisku se pol ne odpre ali?
Ce razmisljam pravilno.
lp
dj po slovensko napiš... [-o<

Objavljeno: 02 Apr 2006, 04:36
Napisal/-a 2.7TT
monster_d napisal/-a:torej ce das na hart naspanas bolj fedro v blow off-u in s tem gre vecji del pritiska nazaj v motor oz blow off ima bolj naspanano fedro in pri majsem pritisku se pol ne odpre ali?
Ce razmisljam pravilno.
lp
Nic ne gre v motor.

Ce imas mocnejsi feder, ti kasneje odpre ventil.

/jan

Objavljeno: 17 Maj 2007, 22:09
Napisal/-a neyc
imam isti problem, da mi ne spusti zraka ven... na strani od firme je pisalo od 0,8 - 2 bara... poleg sta bili 2 fedri.. trenutno je še na serijskem pritisku in s mehkejšo fedro.. pa nič..

zgleda tako...
Slika

pa še raztavljen...
Slika

prvo sem imel enga sposojenega (imel eno fedro)... (nareto je blo sam testno)


a je normalno da je na štangasu odrt, kr kolk se spomnim, ga je vakum odprl, ko sem priklučo ta tanko cevkico...

kak pa je pri tem, ko ima 2 fedri... princip isti al kontra..

sem že vprašal več ljudi, pa mi noben točno ne zna povedat in pomagat...

pa še eno vprašanje glede montaže boost števčka..
ima 3 kable (rdeč, črn, oranžn)
Slika

če prav razumem: rdeči na plus, oranžni pa na luči... sam ko priklopim sam + in - gori lučka v števču... a je mišlen oranžni da ko luči vklopiš, da se števec poleg prižge...

Objavljeno: 17 Maj 2007, 22:23
Napisal/-a DrMr
... ko vklopiš luči in oranžen dobi napetost, se zmanjša osvetljitev na nočni(temnejši) režim...

Objavljeno: 17 Maj 2007, 22:26
Napisal/-a neyc
aha, zato pa podnevi nisem opazo razlike... + pa tak zvežem tak, da ko dam kontarkt, ne...

dans sem mal probaval,.. (da sem si možgančke spočil od blow off-a, ki mi dela že sive lase...)

Objavljeno: 17 Maj 2007, 22:28
Napisal/-a 2.7TT
neyc napisal/-a: a je normalno da je na štangasu odrt, kr kolk se spomnim, ga je vakum odprl, ko sem priklučo ta tanko cevkico...
Pod stantgasom mora biti zaprt.

/jan

Objavljeno: 17 Maj 2007, 22:32
Napisal/-a neyc
prej sem gledal slike od psa turbačev, pa sem opazo, da imajo eni blow off med IC-jem in turbino.. nekateri pa med sesalnim pa IC-jem... a je oboje prav, al kako...

Objavljeno: 18 Maj 2007, 07:26
Napisal/-a maky
emmm na diagramu piše glih kontra kot si ti napisal. rdeča je ignition switch (se pravi, da se prižge takrat, ko daš kontakt), oranžna pa gre na osvetlitev, se pravi tja, ker imaš štelat dimmer oz. moč luči (ponavadi na števcu).

Objavljeno: 18 Maj 2007, 08:20
Napisal/-a SunShiner
neyc napisal/-a:prej sem gledal slike od psa turbačev, pa sem opazo, da imajo eni blow off med IC-jem in turbino.. nekateri pa med sesalnim pa IC-jem... a je oboje prav, al kako...
vseeno je kje ga imaš :)

Objavljeno: 18 Maj 2007, 09:55
Napisal/-a Siljo
ammm neki me zanima

zrak ko je stisnen je topu in je vecji pritisk ce prav ce je pred ICjem BOV bo bl pihnl pa vec ce je pa za ICjem (manj pritiska --> bol hladen) manj pihne (minimalno)
se prav ce je za icjem posledicno hitrej spusti zrk vn


mam kej prov al sm u temo brcnu?

lp

Objavljeno: 18 Maj 2007, 12:11
Napisal/-a SunShiner
DEJANSKO je nekaj na tem, ampak s to razliko da je zrak pred ICjem topel in ga je zato posledično manj, za ICjem pa je hladen in ga je zato več (hladnejši kot je zrak, več ga lahko spraviš v določeno prostornino)

je pa ta razlika tako minimalna da ni omembe vredna oz. jst se nebi na podlagi tega odločal kje bo BOV :)

Objavljeno: 19 Maj 2007, 14:34
Napisal/-a neyc
glede BOv-a nima noben pametne ideje...

Objavljeno: 21 Maj 2007, 07:02
Napisal/-a djsly
en post višje je svetleči napisal.