SWAP zavornega sistema (Honda VTi -> Integra Type R)
SWAP zavornega sistema (Honda VTi -> Integra Type R)
Danes sem zaključil to zadevo, pa bom opisal malo postopek, kako sem se zadeve lotiti... to da ima Honda VTi slabe bremze, je verjetno splošno znano. Za serijskih 160 konjev bi se lahko japonci kaj boljšega spomnili, npr. kaj večjega kot 260mm spredaj in ?? zadaj (220 mogoče?).
Postopek bom razdelil v 2 dela... najprej swap prvih diskov in čeljusti, ker je zadeva dokaj enostavna, nato pa še zadnjih, kjer se postopek malenkost zaplete. Diske sem dobil že prevrtane na 4 luknje, torej vsaj tega dela sem bil oproščen Bom s pomočjo slik opisal kako in kaj...
Vse kar potrebujemo je 3,5mm distančnik ter nastavek v katerega pride potem feltna...
Ob nakupu kompleta zavor od Integre Type R, je manjkalo par stvari in sicer ploščica, po kateri drsajo obloge (strošek 3800 SIT na uradnem servisu, potem tista os, ki drži skupaj zadnji in sprednji del čeljusti - 6500 SIT in šrauf, ki pride vanjo - ga morm pa še nabavit, sem si enega drugega sposodil začasno)
Odmontiramo obstoječi sistem...
Namestimo distančnik in nastavek...
Zvrtamo luknjo in naredimo navoj (za šraufka, s katerima pritrdiš disk)...
In prestavimo bremzlajtungo iz stare čeljusti na novo...
Primerjava velikosti diskov... original VTi (260) vs. Integra Type R (280)...
Primerjava velikosti čeljusti... rdeče original VTi vs. Integra Type R
Oboje skupaj...
Sprva sem se ustrašu, da matica ne bo dosegla navoja, pa je še nekaj lufta:)
Seveda pa pride sedaj vse skupaj 3.5mm bolj ven, tako da je guma ravno do roba avtomobila (tako kot je bilo zadaj že prej)...
Mi je pa nekaj hecno... v življenju nisem ploščic zamenjal na bremzah, ker jih pač nism znal, so to serviserji namest mene delal, danes sem pa swap bremz dokončal
Aja, pa da izkoristim še čas za reklamo... sedaj so na prodaj komplet zavore (sprednje in zadnje) od VTi-ja.
LP
Uroš
Postopek bom razdelil v 2 dela... najprej swap prvih diskov in čeljusti, ker je zadeva dokaj enostavna, nato pa še zadnjih, kjer se postopek malenkost zaplete. Diske sem dobil že prevrtane na 4 luknje, torej vsaj tega dela sem bil oproščen Bom s pomočjo slik opisal kako in kaj...
Vse kar potrebujemo je 3,5mm distančnik ter nastavek v katerega pride potem feltna...
Ob nakupu kompleta zavor od Integre Type R, je manjkalo par stvari in sicer ploščica, po kateri drsajo obloge (strošek 3800 SIT na uradnem servisu, potem tista os, ki drži skupaj zadnji in sprednji del čeljusti - 6500 SIT in šrauf, ki pride vanjo - ga morm pa še nabavit, sem si enega drugega sposodil začasno)
Odmontiramo obstoječi sistem...
Namestimo distančnik in nastavek...
Zvrtamo luknjo in naredimo navoj (za šraufka, s katerima pritrdiš disk)...
In prestavimo bremzlajtungo iz stare čeljusti na novo...
Primerjava velikosti diskov... original VTi (260) vs. Integra Type R (280)...
Primerjava velikosti čeljusti... rdeče original VTi vs. Integra Type R
Oboje skupaj...
Sprva sem se ustrašu, da matica ne bo dosegla navoja, pa je še nekaj lufta:)
Seveda pa pride sedaj vse skupaj 3.5mm bolj ven, tako da je guma ravno do roba avtomobila (tako kot je bilo zadaj že prej)...
Mi je pa nekaj hecno... v življenju nisem ploščic zamenjal na bremzah, ker jih pač nism znal, so to serviserji namest mene delal, danes sem pa swap bremz dokončal
Aja, pa da izkoristim še čas za reklamo... sedaj so na prodaj komplet zavore (sprednje in zadnje) od VTi-ja.
LP
Uroš
Sedaj pa še swap zadnjih.... tukaj so se pa stvari malenkost bolj zapletle...
Šraufi za pritrditev čeljusti niso pasali navoj na navoj, ampak je bilo potrebno vsako luknjo prestavit 1mm bolj naprej in 7mm na stran... distančnika in nastavka tukaj ni bilo potrebno (na sliki so distančniki za spredaj...)
Vrtanje luknje in potem vrezovanje navoja za pritrditev diska...
En pikolo od diska.. sem pozabil izmerit koliko ima to (220mm?)
Zadaj so sedaj 260, torej toliko kot serijske VTi spredaj
Hm
Primerjava... serijske VTi zadaj vs. Integra Type R (površina ploščice je skorajda x2 večja)...
Kako zadeva zavira bom lahko povedal čez kakšen mesec, ko bo avto spet vozen na cesti. Ne vem pa, če bo to ravno realen podatek, glede na to, da se že par mesecev vozim z Renault 5, za katero so pa VTi bremze "the dreams"
LP
Uroš
Šraufi za pritrditev čeljusti niso pasali navoj na navoj, ampak je bilo potrebno vsako luknjo prestavit 1mm bolj naprej in 7mm na stran... distančnika in nastavka tukaj ni bilo potrebno (na sliki so distančniki za spredaj...)
Vrtanje luknje in potem vrezovanje navoja za pritrditev diska...
En pikolo od diska.. sem pozabil izmerit koliko ima to (220mm?)
Zadaj so sedaj 260, torej toliko kot serijske VTi spredaj
Hm
Primerjava... serijske VTi zadaj vs. Integra Type R (površina ploščice je skorajda x2 večja)...
Kako zadeva zavira bom lahko povedal čez kakšen mesec, ko bo avto spet vozen na cesti. Ne vem pa, če bo to ravno realen podatek, glede na to, da se že par mesecev vozim z Renault 5, za katero so pa VTi bremze "the dreams"
LP
Uroš
Pujs lih tole sam delam in sm lih hotu tkole mal nalimat slike
Ej tole: ploščica, po kateri drsajo obloge?? A to je un pleh ki pride na zadnjo stran ploščic???
Men k sreč ne bo treba delat nastavka k sm uzel do Prelude 2.3 ki ima 4*114,3 razmak ins redisnko lukno isto kot na Civicu Je pa isti disk 282*23
BTW pa pride mal več k 3,5mm, na pamet je še kkšn mm ker ma disk od ITr večji offset (milslm da 47mm namest 44).
Ej tole: ploščica, po kateri drsajo obloge?? A to je un pleh ki pride na zadnjo stran ploščic???
Men k sreč ne bo treba delat nastavka k sm uzel do Prelude 2.3 ki ima 4*114,3 razmak ins redisnko lukno isto kot na Civicu Je pa isti disk 282*23
BTW pa pride mal več k 3,5mm, na pamet je še kkšn mm ker ma disk od ITr večji offset (milslm da 47mm namest 44).
Saj lahko še vedno objaviš... boš še svoje izkušnje napisal ter kakšno drugačno fotko naredil...
To je ta pleh, ki je slikan poleg čeljusti... sem spraševal, če ima kdo kakšnega doma, ker sem mislil, da dobiš nove, ko zamenjaš obloge, pa se ni noben kandidat javil, tako da sem moral novega naročit.
Ja, veš da je možno, da ima offset malo drugačen, pa da DEJANSKO pride guma še malo bolj ven kot 3.5mm, upam da ne bo kaj drsalo po blatniku, drugače bomo še tega krivili
Uroš
To je ta pleh, ki je slikan poleg čeljusti... sem spraševal, če ima kdo kakšnega doma, ker sem mislil, da dobiš nove, ko zamenjaš obloge, pa se ni noben kandidat javil, tako da sem moral novega naročit.
Ja, veš da je možno, da ima offset malo drugačen, pa da DEJANSKO pride guma še malo bolj ven kot 3.5mm, upam da ne bo kaj drsalo po blatniku, drugače bomo še tega krivili
Uroš
A sej tist je bil joke tolk pacam že tole da je za zjokat (ni cajta)
Aha un plehek ki je pr nosilcih oz 2 (vsak na eni strani)...
Ti kdo ti je pa une distančnike delal?? Sicer mi jih mislm od enga kolega v eni firmi drejar narest, sam je neki jamral ker so ful tanki in jih je težko vpet...
Ej maš slučajno (vem da bo težka) kkšne zjb ploščice od teh novih čeljusti ?? Jih nikjer ne dobim, rabm jih pa da grem k Sinterju narest karbonske, pa jih hudič noben nima...
Glede gume, vsaj po sliki zgleda da ne bo drajsal, če ne boš pa še mal širu avto
Kar pa najbol upam da se bo avto kej bol ustavlu z temi bremzami...
Aha un plehek ki je pr nosilcih oz 2 (vsak na eni strani)...
Ti kdo ti je pa une distančnike delal?? Sicer mi jih mislm od enga kolega v eni firmi drejar narest, sam je neki jamral ker so ful tanki in jih je težko vpet...
Ej maš slučajno (vem da bo težka) kkšne zjb ploščice od teh novih čeljusti ?? Jih nikjer ne dobim, rabm jih pa da grem k Sinterju narest karbonske, pa jih hudič noben nima...
Glede gume, vsaj po sliki zgleda da ne bo drajsal, če ne boš pa še mal širu avto
Kar pa najbol upam da se bo avto kej bol ustavlu z temi bremzami...
Tist plehek pride na vsaki strani ja... distančnike mi je delal strugar iz bližnje okolice, h katermu vse te stvari nosmo delat... tiste obročke pri xenonkah mi je on naredu, distančniki od HaBBiCH-a so tam narejeni itd...
Ploščic nimam, k sreči sem jih tukaj zraven dobil, no pa saj bodo za eno sezono sigurno še dobre.
LP
Uroš
Ploščic nimam, k sreči sem jih tukaj zraven dobil, no pa saj bodo za eno sezono sigurno še dobre.
LP
Uroš
Čist odvisno kolk maš sreče da dobiš... Men so tut po 300eur prodajal sam prednje čeljusti... Razmak med vijaki je itak vsen kakšn je, ker rabš itak lukne na novo delat.eXtreme napisal/-a:Kaksna je cena rabljenega kompleta za spredaj in koliko za zadaj? Kaksen je razmak med vijaki? Ce prav vidim imajo integra diski 2 tipa razmakov?
Je pa drgač 5*114,3 pr ITR oz vseh Hondah z 282*23 diski, razn pr Preludi 2.3 je 4*114,3..
Je pa za naše 5,6G Civice bolj uporaben disk od 2.3 Prelude ki ima isto sredinsko lukno, medtem ko pr ITR disku je mal večja, zato je Uroš tut moral delat dodatne nastavke. Men recimo ne bo treba... Ostale dimenzije diska so identične..
Sam zate uprašanje kolk je uporabno, ker tale komplet je prej Košir hotel dat na svojo 4G in zgleda ni šlo, da je Urošu pol prodal..
Ker recimo iVT sicer ima iste diske kot VTI (262*21), vendar ima čisto drugo čeljust...
Cresh vsaj poveš lahk da bo šlo od CTR gor
Včeraj sem zapeljal avto iz Mavčič do Tacna k Remotu, kjer mi je komplet gumice zamenju po celem podvozju in nosilce motorja (Polyurethane Bushing Set), hkrati sem ga prosil še, če mi prezrači zavore, ker mi je pedalka zelo na koncu prijela. In res, to storimo in danes na poti nazaj v Mavčiče je bilo že bolje, vendar še vedno porazno v primerjavi z stock zavorami. Zavorni učinek sicer je (nisem preveč probaval, ker so bile večinoma ceste po vaseh in naseljih, moje oči-radarji pa 500m naprej, kjer bo kakšen policaj, da se mu izognem:)
Če pritisnem pedalko čisto do konca, gre DEJANSKO do konca. In to naj bi bil rezultat tega, da so batki na sprednjih in zadnjih čeljustih toliko večji in se je podrlo to razmerje potisne moči/zavorni učinek. Sedaj moram poiskati še glavni zavorni cilinder od Integre, če želim doseči tisto, kar ima Integra (pritisneš na bremzo pa te nalima:)
Tako da če ima 305 še večje čeljusti, ima posledično še večji batek - vprašanje kakšen bo končni rezultat, razen če sledi tudi menjava zavornega cilindra, potem je pa druga pesem.
Jaz ga bom poskusil najti (pozna kdo koga, ki prodaja Integro po delih?
LP
Uroš
Če pritisnem pedalko čisto do konca, gre DEJANSKO do konca. In to naj bi bil rezultat tega, da so batki na sprednjih in zadnjih čeljustih toliko večji in se je podrlo to razmerje potisne moči/zavorni učinek. Sedaj moram poiskati še glavni zavorni cilinder od Integre, če želim doseči tisto, kar ima Integra (pritisneš na bremzo pa te nalima:)
Tako da če ima 305 še večje čeljusti, ima posledično še večji batek - vprašanje kakšen bo končni rezultat, razen če sledi tudi menjava zavornega cilindra, potem je pa druga pesem.
Jaz ga bom poskusil najti (pozna kdo koga, ki prodaja Integro po delih?
LP
Uroš