Motor + turbo???
Jest predlagam da mu daš kontaktno osebo, ki naredi od A-Ž pa bo. Al pa da se z enmu usede za ene 2 uri pa naj predebatira, kajti dvomim da ve kaj ga čaka $$$. Če pa ve, pol pa sam na delo.CupraR napisal/-a:Jah material je ubistvu dobavljiv s tem da se velik iz tujine naroča oz kr vse skor Tle rabš samo denar, fantje vse zrihtajo...
Downipe je del izpuha, ki pride na turbino... Ima po večini večji fi kot pol sredinski del izpuha.. Nekako downpipe fi 76 ostalo fi70...
Z ostalim se strinjam, N75 valve pa je original u vrh glave dober, saj ti krivuljo odpiranja wastegate-a itak preprogramira MAtjaz (RSR) na custom remapu, tako da razne H verzije so samo za odzivnejsi genericni remap.CupraR napisal/-a: -N75 "H" Race valve
-Diverter valve Forge 007P
Forge pa tudi ni svojega dnarja vreden, bi se pa kaj cenejsega in enako ucinkovitega naslo... Ze ce Matjaz po skladiscu pogleda za kaksen Bonalume, bo prislo verjetno manj dnarja...
/jan
Jah upam da se zaveda da je taka predelava tm 0,8-1mio, +ogromno še da se podvozje, zavore porihtajo... Da ne omenjam dobit avto pa še swap narest No bomo vidl kolk je resenPeschA napisal/-a:Jest predlagam da mu daš kontaktno osebo, ki naredi od A-Ž pa bo. Al pa da se z enmu usede za ene 2 uri pa naj predebatira, kajti dvomim da ve kaj ga čaka $$$. Če pa ve, pol pa sam na delo.CupraR napisal/-a:Jah material je ubistvu dobavljiv s tem da se velik iz tujine naroča oz kr vse skor Tle rabš samo denar, fantje vse zrihtajo...
Downipe je del izpuha, ki pride na turbino... Ima po večini večji fi kot pol sredinski del izpuha.. Nekako downpipe fi 76 ostalo fi70...
Zadnjič spremenil CupraR, dne 13 Mar 2006, 23:59, skupaj popravljeno 1 krat.
Sm sam na hitro nalimal kaj je mel Surfer v svoji Ibizi z 300ps. Tako da sm spregledan N ventil, in da se z custom chipanjem odprav ta problem...2.7TT napisal/-a:Z ostalim se strinjam, N75 valve pa je original u vrh glave dober, saj ti krivuljo odpiranja wastegate-a itak preprogramira MAtjaz (RSR) na custom remapu, tako da razne H verzije so samo za odzivnejsi genericni remap.CupraR napisal/-a: -N75 "H" Race valve
-Diverter valve Forge 007P
Forge pa tudi ni svojega dnarja vreden, bi se pa kaj cenejsega in enako ucinkovitega naslo... Ze ce Matjaz po skladiscu pogleda za kaksen Bonalume, bo prislo verjetno manj dnarja...
/jan
Glede Forga, kokr sm kej gledal so uni ventili pr RSR-u podobnih cen..
En link, pa si lahko malo prebereš
http://www.goapr.com/Audi/products/stage3_225tt.html
tu pa maš cene :-° da vidiš okvirno
http://www.eiptuning.com/eip/enginepackages18t20v.html
http://www.goapr.com/Audi/products/stage3_225tt.html
tu pa maš cene :-° da vidiš okvirno
http://www.eiptuning.com/eip/enginepackages18t20v.html
To bi res rabo enga mojstra, ki ima na tem področju izkušnje, da bi malo stvar prekomentirala(ste imeli v mislih matjaža ali ...)! Po mojem mnenju glede na zgoraj naveden material, ki se serijsko uporablja pri S3, 6... itd. ne bi bil tak problem, ker poznam fante, ki bi znali zrihtat to za male pare(nemčija...), jez osebno sem misli, da je ta materal izven serijski! Kak pa bi zgledalo, če bi jaz vzel IC od fiat ducato 2.8 tdi (ker, če ga daš delat tudi ni poceni)?
LP
LP
Odloči se, koliko konjev bi sploh rad.
Do 300 se še ne menja "veliko" oz. če dodaš še ojnice in bate greš lahko dosti višje (500 ali več) , ker VSE ostalo moraš tako in tako menjat - ala turbo, auspuh, LMM, benz pumpa, čip, kolektorje,....
Sam sem včasih odkrival (na audiju) ameriko in počasi šel višje, ker ni bilo nobenega pri nas da bi pokazal kaj na mojem motorju. In povem ti, DA SE NE SPLAČA iti po korakih.
Če pa ti je končni cilj 300ps pol pa ni panike, sam da ne boš potem rekel joj zdaj bi pa rad še mal.
Če bi imel denar še za ojnice in bate bi osebno takoj štartal na 500ps.
Samo od predelanega avta ne pričakuj, da ne boš nikoli imel probleme - in tam ti tvoji mehaniki (servis uradni) nimajo kaj dosti pomagati. Ker če sem iskren, v Slo še nisem zasledil poznavalca na uradnem servisu.
Verjetno je tukaj na forumu veliko več fantov, ki imajo več pojma kot vsi uradni serviserji.
Daj vprašaj na servisu, kaj naj zamenjaš da dobiš 500hp in točno katere dele moraš vgraditi in kje najbolj poceni kupiti... nimaš šans brez nas forumašev , ker to so izkušnje. In za vsak nasvet moraš biti hvaležen (osebno sem zmeraj), saj je to najceneje, ker če boš sam odkrival ameriko si ga naje.bal.
Omenil si drag race - bi rad malo zamešal drek na drag race sceni v Sloveniji ali veliko zamešal? Ker to je odvisno od tebe in koliko ps bi rad dobil ven.
Moj nasvet; brez 2 mio in 8 mesecev časa se ne spuščaj v kaj večjega.
In do 300ps NI važno kateri motor vzameš, če bi pa rad več...
Ko boš konkreten, ti bo marsikateri lahko kaj več pomagal.
Lp
Do 300 se še ne menja "veliko" oz. če dodaš še ojnice in bate greš lahko dosti višje (500 ali več) , ker VSE ostalo moraš tako in tako menjat - ala turbo, auspuh, LMM, benz pumpa, čip, kolektorje,....
Sam sem včasih odkrival (na audiju) ameriko in počasi šel višje, ker ni bilo nobenega pri nas da bi pokazal kaj na mojem motorju. In povem ti, DA SE NE SPLAČA iti po korakih.
Če pa ti je končni cilj 300ps pol pa ni panike, sam da ne boš potem rekel joj zdaj bi pa rad še mal.
Če bi imel denar še za ojnice in bate bi osebno takoj štartal na 500ps.
Samo od predelanega avta ne pričakuj, da ne boš nikoli imel probleme - in tam ti tvoji mehaniki (servis uradni) nimajo kaj dosti pomagati. Ker če sem iskren, v Slo še nisem zasledil poznavalca na uradnem servisu.
Verjetno je tukaj na forumu veliko več fantov, ki imajo več pojma kot vsi uradni serviserji.
Daj vprašaj na servisu, kaj naj zamenjaš da dobiš 500hp in točno katere dele moraš vgraditi in kje najbolj poceni kupiti... nimaš šans brez nas forumašev , ker to so izkušnje. In za vsak nasvet moraš biti hvaležen (osebno sem zmeraj), saj je to najceneje, ker če boš sam odkrival ameriko si ga naje.bal.
Omenil si drag race - bi rad malo zamešal drek na drag race sceni v Sloveniji ali veliko zamešal? Ker to je odvisno od tebe in koliko ps bi rad dobil ven.
Moj nasvet; brez 2 mio in 8 mesecev časa se ne spuščaj v kaj večjega.
In do 300ps NI važno kateri motor vzameš, če bi pa rad več...
Ko boš konkreten, ti bo marsikateri lahko kaj več pomagal.
Lp
Full sem vesel vseh vaših nasvetov... kot je reko že RS2 se strinjam z njim (nikoli ni dovolj). Samo glede mojega finančnega dostopa bi blo dovolj 300ps. Tak da zdaj sem se zjasnil da je moj cilj 300ps in upam, da bo to dovolj za golf III syncro (4×4)--> sem pa še v dvomih, če bo 4×4 pogon zdržal to obremenitev!? Res bi prosil nekoga, da mi pove okvirno ceno projekta, kar se tiče samo tuning motorja na 300ps-->ker za podvozje in za bremze je že poskrbljeno in upam, da se ta cena ne bo gibala od 0,8-1 mio, kot je nekdo zgoraj napisal!!!
P.S. Oni serviser je meni povedal samo kar se tiče strukture motorja...kar se pa tiče tuninga pa logično, da mate vi tu več izkušenj...
LP
P.S. Oni serviser je meni povedal samo kar se tiče strukture motorja...kar se pa tiče tuninga pa logično, da mate vi tu več izkušenj...
LP
Ce me spomin ne vara, je to haldex visco diferencijal na pogonu, ne?audia3 napisal/-a:da je moj cilj 300ps in upam, da bo to dovolj za golf III syncro (4×4)-->
To zdrzi povecanje moci do 20% nad nominalno mocjo avtomobila.
Zaradi tega jaz nisem vzel octavije 1.8T 4x4, ker bi pogon polomil, kar so mi potrdili tudi zanesljivi viri.
/jan