Potem, ko sem prebral cel forum še vedno ne vem, katere ploščice bi dal na ATE power diske. Avto je citroen ZX 1.8i, vožnja pa v glavnem malo hitrejša, redko kdaj dirkaška. Eni priporočajo greestuff, drugi redstuff, pa sinter,... Zanima me, kako so te plošcice agresivne do diskov glede na to, da imajo večji koeficient trenja. Nimam namena vsakih 30.000 dajat novih diskov. Vsekakor je pa dober občutek, da ko stisneš bremzo veš, da se bo pravočasno ustavilo.
... če hočeš dobro bremzo, gre tudi disk, fizika je fizika... če pa hočeš styling, pa uporabi Cro varteks , pa bo disk bolj rjavel, kot ga bo rablo,...
Normalno, da se tudi disk obrabi, saj se mi tudi zdaj, ko imam čist navadne ploščice gor. Ampak glede na to, da imajo te ploščice višji koeficient trenja je obraba verjetno večja. Vsaj po moji fiziki.
frend ma ate pa green stuff pa je biu ful zadovoln dokler ni ploščic skuru (norc pač), tko da mu zdj mal slabš brembza diski pa mislm da so taki k so (nič bol obrabljeni...)
frend ma ate pa green stuff pa je biu ful zadovoln dokler ni ploščic skuru (norc pač),
no frend je k jih je zamenu biu ful zadovoln z nimi sam ga je ene 2x fuul po kamniških ovinkih gonu in po usej vrjetnosti skuru ploščice, tko da če to mislš delat pejt raj na red stuff...
Sem porihtal stvari tako, kot je treba. Sem opazil, da mrzle zavore slabo primejo, ko se peljem od doma po ulici moram kar malo pazit, da pravočasno zaviram. Po enih treh zaviranjih pa prime kot mora. Ko jih malo segrejem delajo kot urca. Pohvale vredno.