Rollbar

Pleh, rja, ojačitve, šipe...
Uporabniški avatar
Little_tortilia_boy
Greenstuff
Prispevkov: 31
Pridružen: 20 Feb 2006, 23:36

Rollbar

Odgovor Napisal/-a Little_tortilia_boy »

lep pozdrav...mene pa zanima kdo v sloveniji dela rollbar-e (varnostne kletke) z paperji...

lp Rok
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Za na cesto kolk sem jaz slisal ni nobenga, FIA homologirane pa dela kolkr sem jaz slisal Urbancic (upam da sem se zdej prou zapomnu) edini z TUV rollbar-i so te od sparco,omp...k se sestavijo v avtu, niso svasani skupaj ampak sesraufani

LP
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
Little_tortilia_boy
Greenstuff
Prispevkov: 31
Pridružen: 20 Feb 2006, 23:36

Odgovor Napisal/-a Little_tortilia_boy »

seprav če sm prov dojeu so road legal sam te za zašraufat skupi...če je tko a mogoče kdo ve za kkšn cenik od sparcota pa omp-ja ker sm gledu po netu pa nč pamtnga...

lp Rok
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

za cenik od OMPja poglej na spodnji link:

http://www.mpl-racing.com/
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Priblizno 500 EUR za Sparco ali OMP.
Uporabniški avatar
Little_tortilia_boy
Greenstuff
Prispevkov: 31
Pridružen: 20 Feb 2006, 23:36

Odgovor Napisal/-a Little_tortilia_boy »

a pa bi mogoče vedl če se da na kkšn način narest da bi blo road legal...

lp Rok
EdgE
Greenstuff
Prispevkov: 37
Pridružen: 25 Dec 2004, 10:45

Odgovor Napisal/-a EdgE »

kukr jest vem svsanga lahko homologiras samo ce mas avto registriran kot dirkalno vozilo.
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

jop naj bi bilo tko pa roolbar mora ustrezati FIA pravilom!

LP
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

TypeKoshiR napisal/-a:jop naj bi bilo tko pa roolbar mora ustrezati FIA pravilom!

LP
Men pa neki ni jasno OMP dela rolbare za offroad vozila ampak zadeve se ne da homologirat - piše na njihovi strani da ni homologacija možna. Pri nas se pa to prodaja in so mi odgovorili, da je homologacija možna.

Kako to?
Uporabniški avatar
CRX_delsol
Mal več k dim
Prispevkov: 88
Pridružen: 20 Jun 2005, 00:21
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a CRX_delsol »

Rolbare dobiš pri podjetju wiechers-sport in to s Tüv-om.

http://www.wiechers-sport.de/

Glej pod Überrollbügel...
Slika
92' delSol VTi
No man, you can't ride with me because I took the seatbelts out so it would go faster...
Uporabniški avatar
Little_tortilia_boy
Greenstuff
Prispevkov: 31
Pridružen: 20 Feb 2006, 23:36

Odgovor Napisal/-a Little_tortilia_boy »

no bom pa še mal drgač prašu...kako preprečt zvijanje in raztegvanje avta (zarad druge mašine in prevelke moči) brez vgradnje kletke...

lp Rok
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

kater avto, kater motor, kolk moči?

pretiravat baje ni dobro
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

croma_man napisal/-a:kater avto, kater motor, kolk moči?

pretiravat baje ni dobro
Predvidevam da,
-petka
-1.8 16V
-135 konjev!

Mam prav?
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

ne rabiš drugega kot spredaj ojačitev čez amortizerje...v laškem je bla nekaj časa nazaj petka z omenjeno mašino.
Uporabniški avatar
Little_tortilia_boy
Greenstuff
Prispevkov: 31
Pridružen: 20 Feb 2006, 23:36

Odgovor Napisal/-a Little_tortilia_boy »

za tisto petko vem ja sam me zanima rečmo tud na dougi rok kako bi avto zdržu s tako predelavo...čeprov ok sej drugo karoserijo od petke res ni problem dobit ampak useen....

lp Rok
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

Ta karoserija ima da drži 200 konjev skos, zdej je drugo uprašanje, kok obtežen misli bit avto, vedno 5 ludi al not večinoma sam, pa sej tud vrjetno ne boš vozu skos poln gas, itd. itd.
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Sam en namig trdi nosilci, LSD + hude gume gor ala slick, en let al pa dve dragov, pa mi pol povej kaj bo naredilo iz sasije... :-°
Been there done that :-s
Tko da zdej grem pa narest tko k je treba avto je sel pa iz 130HP na 200+HP...kar ni velike razlike...pomoje grip in pa trdi nosilci delajo svoje z sasijo...
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
Little_tortilia_boy
Greenstuff
Prispevkov: 31
Pridružen: 20 Feb 2006, 23:36

Odgovor Napisal/-a Little_tortilia_boy »

ne sej glede na to da je to sam 20konjev več kokr je mela 1.4 turbo najbrž nebi smel bit preveč piz.darij, pa tud če bi po dveh letih zamenu karoserijo ni kkšn strošek, drgač glede ljudi bo pa itak možno največ 2 ker bojo sam spredni zici, pa tud glede tišanja ne mislm met skoz gas u podnu....

lp Rok
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Little_tortilia_boy napisal/-a:ne sej glede na to da je to sam 20konjev več kokr je mela 1.4 turbo najbrž nebi smel bit preveč piz.darij, pa tud če bi po dveh letih zamenu karoserijo ni kkšn strošek, drgač glede ljudi bo pa itak možno največ 2 ker bojo sam spredni zici, pa tud glede tišanja ne mislm met skoz gas u podnu....

lp Rok
Men je petka turbo z 30 konji več(150 jih je imela) zdržala 420.000(105.000 na leto, imel sem jo pa 4 leta) kilometrov, brez dodatnih ojačitev in podobnega.
alanq4
Racing freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 06 Feb 2006, 11:03

Odgovor Napisal/-a alanq4 »

Zakaj pa ne bi samo pošvasal avto na vseh spojih kjer so točkovni zvari.
Pomojem bi strutbari + pošvasana karoserija že zdržali dost več konjev.
Da se pa kritične točke karoserije ojačat brez da bi se videlo.
Naprimer pragove avta oblečeš še z eno plastjo pločevine, enako narediš s sredinskim tunelom, pod sedeži prečno zavariš U profil.
Vpetja rok pa lahko isto povežeš s strutbari.

Rečmo da tko nekak na glas razmišljam kako bi sam naredil "nevidne" ojačitve.
Odgovori