Problematika motošporta pri nas

Vse kar je za povedati in ne paše v druge kategorije...
frido
Greenstuff
Prispevkov: 44
Pridružen: 04 Nov 2004, 23:59
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a frido »

=D>
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Ej, pa ti si nor, mal se ustav, da se nauš užgau :D:

Dobiš titulo ;)
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
HF-Int
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 21 Jan 2006, 19:01
Kraj: Medvode

Odgovor Napisal/-a HF-Int »

schkorc moram priznat da sem prebral vse tvoje poste in ker sem opazil, da te poste vedno pišeš nakam pozno beri 3-4 zjutraj, me zanima a te takrat kaj prime da maš toliko za napisat kot da bi se takrat rad izpovedal

pa lep večer Vam želim!
PeschA
Pawa user
Prispevkov: 179
Pridružen: 01 Dec 2004, 07:45
Kraj: Ševlje

Odgovor Napisal/-a PeschA »

No dobro, zdajle sem prebral vse razen prvega posta. Pa moram rečt da si v vseh ostalih postih(razen prvega, ki ga še nisem prebral)) vseskozi obdeloval isto temo, pa nič kaj pametnega povedal, razen da so skoraj vsi posti na forumih mlatenje prazne slame. Vendar se skoraj na vsakem forumu najde kdo, ki obvlada zadevo in ponavadi tudi pomaga in svetuje. Seveda je pa skoraj povsod na forumih veliko(največ) zelo mladih uporabnikov, ki jim je glavna igrača računalnik. Zato je pač tako stanje.

Zdaj pa grem brat na začetek, potem bo pa padu en komentar.(brez smeška)
Slika
PeschA
Pawa user
Prispevkov: 179
Pridružen: 01 Dec 2004, 07:45
Kraj: Ševlje

Odgovor Napisal/-a PeschA »

No zdej sem se prebil skoz. Pa mam kar mal slabo vest. Glede na to da sem iz Gorenjske, kjer je avtošport razen rallya dost zanemarjen, sem za avtosalalom izvedel šele pred 6imi leti, ko sem se dogovoril z Marošek Marjanom za eno vožnjo z njegovim takrat Charadom 1.0. Pa sem šel na avtoslalom na Ptuj mal pogledat. Moram rečt, da sem bil navdušen, sploh potem ko sem bil sovoznik en krog po okoliških cestah.(možak obvlada sceno) Pa vendar sem po tistem šel gledat samo še ene tri slalome.
Glavni problem pri men so finance. Saj so, vendar je avtošport bolj na koncu seznama. Potem je pa še čas(za kaj si ga pač vzameš), in potem je pol to.
Nažalost ta panoga pokriva le bolj vzhodni del Slovenije, tako da????
Kaj bi se dal pomagat? Z mano ne preveč. Mogoče bo naša družinca kdaj med gledalci, kaj več pa ni za pričakovat. Pa kakšna fotka potem pride.
Mogoče ampak samo mogoče, če bo kdaj moj Charade sestavljen spet pa grem tud kakšnega odpeljat.

Pa lep pozdrav vsem ljubiteljem avtošporta.

Hudiča kok sem kratek, nevem če ne bi kar zbrisal.
Slika
Uporabniški avatar
schkorc
Romanopisec, zato tudi tako dolga titula
Prispevkov: 187
Pridružen: 24 Okt 2005, 01:42
Kraj: Prebold

Odgovor Napisal/-a schkorc »

Zdravo

Spet jst :D. Po kratkem premoru sem se spet odločil, da nekaterim zagrenim življenje :D.

Spodaj je citat iz AŠjeve zelene knjige (pustimo zdaj (vsaj zaenkrat) polemiko AŠja pri miru :)), ki je zanimiv za branje. Vem da se večini ne bo ljubilo brati, no tisti lahko preberejo samo odebeljen tisk.

Pa prijetno branje :).
AŠ2005 napisal/-a:PROGRAM DELA

V prvem mandatu AŠ 2005 je bilo veliko narejenega.
Naslednje obdobje pa ne more biti samo nadaljevanje hoje po dosedanji poti temveč moramo na pomembnih segmentih začrtati in uresničiti novo usmeritev.

Pomembne spremembe in nove okoliščine terjajo nov koncept in nov pristop k njegovi uresničitvi.

Ugotavljamo, da so se izjemno spremenile kvantitativne okoliščine. V letošnjem letu je bilo v okviru AŠ 2005 izdanih 1000 licenc - pred 5 leti je bilo izdanih 200 - od tega bo blizu 500 vozniških licenc, 400 za športne funkcionarje in 100 drugih licenc. Samo število voznikov pomeni popolnoma nove okoliščine. Ta hip imamo 74 društev, pred 4 leti, ko smo ustanavijali AŠ smo začeli z 28 društvi. V Nacionalnem koledarju je letos načrtovanih 28 prireditev. Verjetno se bo za kakšno prireditev koledar še obogatil. Razne ideje je potrebno še preizkusiti in ob tem, streči interesom. Gre za paralelni rally kros, avtoslalom, grozovit pritisk je s strani t.i. "street racerjev", poznamo turistični rally in pojavljajo se tudi še druge ideje.

Ob tej kvantiteti se v izostreni luči postavlja vprašanje kakovosti, zato moramo imeti toliko moči, pa tudi športne in človeške poštenosti, da priznamo, da je ključen problem avto športa kvaliteta. Pri taki kvantiteti pride odsotnost zadostne kvalitete še bolj do izraza.

Naslednje dejstvo je, da organi AŠ 2005, mogoče z delno izjemo ua in še katero, delujejo preskromno, premalo učinkovito in v zvezi s tem je kar nekaj težav. Akti v AŠ 2005 so v precejšnji meri zastareli, nenatančni in kličejo po reformi. Potrebno je upoštevati sporazum, ki je bil podpisan z AMZS, kar sicer ne pomeni združitev AŠ
AMZS. Ne glede na to, gre za sporazum, za katerega je večina v AŠ 2005 v okviru ua menila, da je sprejemljiv in ki nakazuje možno dolgoročno rešitev: AŠ 2005 bo nosilec kompletne aktivnosti na področju avtošporta vključno z mednarodno, ki jo "delegira" FIA. Res je tudi, da Sporazum predvideva, da se bo AŠ 2005 na nek način, ko bodo stvari dozorele, dogovarjal z AMZS o povezavi, v taki ali drugačni obliki, saj se bo AMZS sama reorganizirala in se bo ta proces v bližnji prihodnosti pričel. V tem kontekstu ne kaže izključevati določene povezave, ki ne bi spremenila avtonomnost in razvojno usmeritev AŠ 2005. Ne glede na nekatere probleme, ki se bodo pri realizaciji pokazali je sporazum zelo pomemben. Pomembno je, da smo uspeli najti rešitve že lani in letos, v kontekstu tega sporazuma, da so v gibanju avto športa in AŠ odprta vrata za vse, da so bile pomembne amnestije in druge kompromisne rešitve, ne glede na usodne preizkušnje.

Ne glede na jasno osnovno usmeritev AŠ-a, vedno ni bilo dovolj jasno kako koncept realizirati. Izrazito se pozna kadrovski deficit glede števila in kvalitete kadrov in celovito v odnosu do nalog. Enostavno je bil vložen premajhen obseg dela.

Ne more se spregledati dejstva, da je evidentna kriza v krožno hitrostnih dirkah in če se na krizo ne bo ustrezno reagiralo, bo le slabše. Na drug način gre za določeno krizo v avtokrosu, kjer bo potrebno določene stvari spremeniti - premik v smeri internacionalizacije, približek FIA-i.

Organizatorji so poleg dirkačev ključne osebe tega športa, kar se ne sme pozabiti. Brez mnogih bo ta šport živel, brez siamskih dvojčkov, to je dirkačev in organizatorjev, pa ne more. Če ni prireditev, avto športa ne bo in pri tem mislim na zadostno število kakovostnih prireditev. Organizatorji vedo koliko truda vlagajo, letos bo n.pr. za 28 do 30 prireditev potrebnih 1 mio EUR, kot za 300 avtov vsaj 3 mio EUr. Točnih podatkov ni in z Ministrstvom za šport je bila dogovorjena priprava analize za financiranje avto športa, da bi lahko operirali z realnimi podatki. V naslednjih letih je sedanji obseg denarja potrebno podvojiti, ker brez bistveno več denarja ni bistveno drugačnega avto športa. Organizatorji sami vedo, da se prireditev pogosto lotevajo zelo kampanjsko, da je narejeno veliko premalo za spektakel, veliko premalo za publiko, veliko premalo za dobiček. Tako imajo organizatorji, ob vsem spoštovanju in nenadomestljivosti, še dosti dela.

Niso samo dejstva znotraj avto športa tista, ki odločilno vplivajo. Smo v EU. Sklep FIA, da od 1.1. letos ne bo več startnih dovoljenj, mednarodnih licenc znotraj 24 držav unije, je popolnoma nov aspekt. Tisti, ki meni, da se vrti absolutna kvaliteta avto športa na Hrvaškem ali v Jugoslaviji, ima vso pravico do takšnega mišljenja. Ne izključujemo sodelovanja s sosedi, toda koordinate, ki jih determinirajo geostrateške in politične okoliščine, je potrebno upoštevati. Še bolj je potrebno upoštevati ekonomske zaostritve. Tu je tudi cela vrsta drugih okoliščin, ki vplivajo na avto šport, ne glede na vse dosežke, ki jih je potrebno v vsakem trenutku spoštovati. Potrebno je reči, da je čas za novo paradigmo, za spremembe in se stvari lotiti drugače. Potreben je nov koncept.
Večji problem kot z vsebino, je problem odgovoriti na vprašanje kako.Še večja kriza se začne, ko se postavi vprašanje kdo bo to naredil in ne na koncu, potrebno bo izjemno veliko delati, saj ni genijev, ki bi z malo dela koncept realizirali. Ambiciozno zastavljen koncept terja primerne odgovore na ta vprašanja. Organizacijski, metodološki in drugi pristopi morajo biti moderni, pragmatični, produktivistično orientirani, učinkoviti in v najbolj plemenitem smislu besede managerski, saj le moderen managerski pristop lahko zagotovi doseganje zastavljenih ciljev. AŠ 2005 ni le dediščina ali monopol ustanovteljev, avto šport potrebuje nove ljudi. Vsak se lahko vključi v ta koncept, vendar praksa kaže, da to ni dovolj. Jasno je potrebno povedati, da je ključen problem v tem, da imamo v AŠ 2005 še vedno ogromno večino, ki je v AŠ 2005 zaradi svojih ožjih interesov - kakršnihkoli, organizirajo dirke, imajo klube, dirkajo ipd. - vendar je to premalo. Vsak za optimalno realizacijo svojega parcialnega interesa potrebuje učinkovito realizacijo integralnega interesa. Nosilcev integralnega interesa, neobremenjenih s parcialnim interesom, pa je zaradi mnogih razlogov zelo malo. Celo več, še vedno se pojavlja napačno razumevanje, da je funkcija ali participacija v AŠ 2005 največja garancija, da svoje interese uresničimo, pa če je treba tudi mimo reda in interesov drugih. Nadaljevanje takšne prakse bi bilo začetek konca.

1. Prireditve
Prireditev mora biti spektakel. Cilj vsakega organizatorja mora biti narediti vrhunsko prireditev, kriteriji pa so zelo jasni. Ljudi mora biti veliko in vedno več, mora biti medijsko pokrita in mora biti "bussines", pa tudi če bo kakšna manj. Prireditev mora biti ciljno usmerjena. Tudi trg bo pokazal, prav tako uspešnost organizatorjev koliko in temu je potrebno slediti. To velja tudi za nove panoge.


2. Vozniki
Z vozniki moramo delati več in bolje. Prve korake smo naredili z zavarovanji, 39 smo jih kategorizirali, vse bomo vključili v register slovenskih športnikov, zanima nas področje zdravstvene skrbi, zanima nas karting, moramo odpreti temo šol mladih za rally, moramo odpreti temo trenerjev. Karting je potrebno uveljaviti, preprosto zaradi tega, ker ga tehnološko potrebujemo - posebej, ko gre za hitrostne dirke. Na idejah, o katerih smo govorili, bi že letos lahko kaj storili - t.i. "nacional junior tim" moramo oblikovati v rallyju in ev. GHD in najboljše mlade voznike vključiti. Pot do absolutne kakovosti v avto športu je dolga in naporna, vendar se ji AŠ 2005 ne sme odpovedati. Ciljati je potrebno na srednji, pa tudi na dolgi rok, da se bodo nekateri naši mlajši vozniki sposobni kosati v absolutni konkurenci in v ta namen tudi pripraviti določene konkretne projekte: torej mladi vozniki, vrhunski vozniki in vozniki, ne glede na starost.


3. Problem zdravstvene skrbi
Je poseben problem. Pri vsej masi ljudi, je po logiki povsem verjetno, da nekaj ni zdravih, za kar je odgovoren tudi AŠ 2005. Delamo na konkretnem projektu, da bi lo spremenili. Ta projekt je nujno čimprej uresničiti. Verjetno že za leto 2005.

4. Mediji
Potrebno je redefinirati politiko, priti do pogodb, angažirati sponzorje, ki bi nam lahko pomagali. Moramo zagotoviti n.pr. neposreden prenos gorske dirke in ravno tako tudi prenos kake hitrostne preizkušnje za rally, prenosi KHD pa so povezani s kakovostjo. Nujni so agresivni in konkretni projekti.


5. Tekmovalni sistem
Sedanji sistem ni več ustrezen pri 500 dirkačih. Organizatorji bodo pred nerešljivimi problemi. Verjetno bo potrebno narediti večnivojski sistem ali po kvaliteti ali z novinci. Potrebno bo upoštvati FIA, potrebno bo upoštvati mednarodno kompatibilne razrede in seveda tudi kompatibilnost s sosednjimi državami.

6. Mednarodna politika
Potrebna je jasna strateška usmeritev. Sestavni del športa so tudi mednarodni odnosi. Absolutno prednost bodo imeli Unija, sosednje države in dežele. Vse ob upoštevanju medsebojnega spoštovanja in reciprocitete.

7. Finance
Obseg sredstev v naslednjem obdobju moramo podvojiti. To pomeni videti nove vire, kateri so tisti viri, ki temeljijo na lastni bazi, kje so rezerve z gledalci, kaj je s sponzorji, loterijo, in ali odpreti temo članstva v ožjem smislu, v kar nas sili tudi zakonodaja. Aktualni so tudi projekti v smislu komercialnih aktivnosti, povezanih s športom.

8. Objekti
Stvari je potrebno definirati, kaj je z letališči in dirkališči Cerklje ter Logatec. Nenazadnje bi morali startati na projekt dirke v Ljubljani, ki bi lahko imela sinergijske učinke na marsikaj - tudi na denar, vendar z rešitvijo, ki bi omogočila dirke vsaj v desetletnem obdobju.


9. Športni funkcionarji
Popolnoma na novo moramo postaviti koncept športnih funkcionarjev, od nazivov dalje. pomeni - postaviti na novo v smislu specializacije, v smislu primerljivosti, vključenih v sistem izobraževanja v okviru Fakultete za šport. In v zvezi s tem je povezan pravilnik, ki bi to urejal.

10. Splet in glasilo
Spletno internetno stran moramo dograditi, narediti "zaprti" del in vztrajati na obliki klasičnega komercialnega glasila, ali v povezavi z enim od obstoječih medijev, saj so gledalci in mediji tretji steber avto športa.

11. Zaključne prireditve
Zaključno prireditev smo uspeli v zadnjih letih, tudi s pomočjo ZOTKS, spraviti na soliden nivo in verjamem, da jo bomo vsako leto dogradili. Želeli bi narediti vrhunsko, elitno prireditev v avto športu, z dodatno vsebino.

12. Statusna vprašanja, organizacija
Menim, da je v tem obdobju potrebno dokončno definitivno razčistiti vsa statusna vprašanja. Do FIA-e, vprašanja do države, do Olimpijskega komiteja in v tem smislu seveda redefinirati tudi koncept dela v okviru AŠ 2005, tudi njegovih organov, financiranja AŠ 2005 in hoteli ali ne, doreči določeno profesionalizacijo. Pristop mora biti izrazito strokoven, moderen, in, že rečeno, managerski. AŠ 2005 mora za uresničitev programa zagotoviti vire financiranja na račun aktiviranja dodatnih sredstev.



Organizacija terja nov pristop, spremembe v odnosu do društev, ter verjetno organiziranje sekcij po panogah.
V naslednjem obdobju je potrebno spremeniti in dopolniti akte, še bolj kot statut, športni pravilnik in vnesti nov organ v skladu z najnovejšimi spoznanji stroke - arbitražni organ - v smislu klasične arbitraže, ker so pravne ekspertize pokazale, da je prav to znotraj AŠ 2005 najbolj učinkovit ukrep zoper to, da bi se poskušalo uspešno prenašati športne probleme, ki se v delu pojavljajo, na pravosodne ali kakršnekoli druge organe izven športa.
Tudi doslej smo bili dobri. Toda težiti moramo k absolutni kvaliteti, k perfekciji. Ohranjanje obstoječega je stagnacija, kar je v resnici nazadovanje. AŠ 2005 pa je bil ustanovljen za to, da gre in bo šel avto šport naprej.
Od vseh nosilcev posameznih in skupnih interesov je odvisno, v kolikšni meri bomo uspeli "vnovčiti" ogromne potenciale, ki jih eden najpopularnejših športov 21. stoletja nedvomno ima.
Sposojeno iz zelene knjige AŠ2005 (biblija SLO avtomoto športa :)) letnik 2005

Nekaj mi še leži na duši. Zaradi dokaj pogostih težav pri pisanju postov, kjer se dostikrat zgodi, da post napišem, ga oddam, pa kaj potem pri oddaji kaj zataji in cel post zbriše (pri malo daljših postih zna bit problem :D), pišem poste večinoma v kakem urejevalniku. Kaj sploh hočem povedat, je to da je nehote prišlo do tipkarske napake in mi je nehote pojedlo par črk. Napaka je v čisto prvem postu v 8. odstavku (če štejem za odstavek zmaezek z več kot eno vrstico) v 3. vrstici, kjer se mi je zmuznilo par imen in tri pike. V prvotnem besedilu je tam pisalo: ...v praksi zgleda oglaševanje preko interneta tako, da: naliM (msux), dpirc (a.com), fric (a.com), zoranwagen (vsepovsod :)), cabrio V6, frido,... objavijo novico na forumih... To mi je ležalo na duši, zdaj bom lažje spal :D.

Aja pa še vsem, ki mogoče spremljajo to debato in so se zagreli za avtoslalome, pa ne spremljajo ostalih kotičkov kot srečanja/tekmovanja/... si poiščite v sosednjih kotičkih povabilo na 1. letošnji avtoslalom.

Zaenkrat LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
Uporabniški avatar
schkorc
Romanopisec, zato tudi tako dolga titula
Prispevkov: 187
Pridružen: 24 Okt 2005, 01:42
Kraj: Prebold

Odgovor Napisal/-a schkorc »

ksz

PROBLEMATIKA SLO DRAG RACEa IN SLO MOTOŠPORTA

Zdravo

Dogajanje v drag raceu spremljam (bolj ali manj redno) od začetka, sicer sem vmes opustil projekt, trenutno pa sem si vzel čas in šel brat nekaj (predvsem bolj aktualnih) tem (dolgih po tudi več kot 10 strani) tudi 2 krat. Tistim, ki so v njih sodelovali (kot pisci ali bralci) jim priporočam, da si vzamejo čas in preberejo tudi ta malo daljši post brez izgovorov, češ da je post predolgi, ker glede na potek in obseg debat v teh temah verjetno ni.
Dokler bo večina obračala oči preskakovala tako dolge poste in ne bo naredila nič drugega se verjetno stanje ne bo bistveno izboljšalo.

Pa začnimo

Jst nekaj že nekaj časa (predvsem od začetka) pri vsem tem ne razumem okoli drag raceov. Glede na to, da sem sam (sicer velik sanjač) zelo zainteresiran, da se slovenski motošport prestavi na višji (oz. zelo visok) nivo, se zanimam in se udeležujem (kolikor mi je pač v močeh) (za) naš slovenski motošport (v bilokateri obliki, torej ali rally, GHD, KHD, AS, PRK, AK, Drag race, ali karkoli drugega). Pri vsem tem torej ne morem nikakor razumeti tega dogajanja okoli teh drag raceov.

Dejstvo je, da bolje od tekmovalcev in nekaj ostalih ljudi ki so v tem, scene ne pozna nihče bolje. Ne vem zakaj je toliko enega jokanja, kregarije, zmerjanja in ostalih nepotrebnih stvari tu po forumih, na dirkah, v živo,... Zakaj za vraga, če veste tekmovalci, da dobro poznate to področje ne stopite skupaj in naredite dirke??? Saj ne rečem sej debatirate pa se dobite, torej sodelujete, ampak niste "na vrhu" torej pri organizaciji. Sicer se tudi stvari glede organizacij kot kaže očitno premikajo, seveda so krivi za to ljudje, ki vedno presenečajo v pozitivni smeri (v mislih predvsem OK MS).

Dejstvo je, da so drag racei (vsaj trenutno) (pri nam) vsaj za mene kar nekaj. V bistvu imamo dirko v SG, dirko v ovink, CE, in po mnenju vseh še dodatno dirko (izjemo). V LJ in CE je festival avtomobilizma, to je šov, za moje pojme zgleda to bolj kot povečano (v smislu programa) "Grosupeljso" styling srečanje, ki z dobrim reklamiranjem poskrbi za ogromno obiskovalcev (seveda tudi akterjev). Ampak koliko ljudi (poleg tekmovalcev in redkih) pride tja zaradi drag racea? Večina pride tja ker se nekaj dogaja, pogledat avte (kter ma večjega :)), pogledat punce (ali fante :)), pridejo gledat bikini car wash, in seveda predvsem tudi na fešto s kolegi, namesto petkovega ali sobotnega večera je tukaj pač fešta (pitje) čez dan. Seveda postane posledično zanimiv tudi drag race. Ampak kdo od organizatorjev CE in LJ, se DEJANSKO sekira in trudi za pravilnik in hoče na vsak način boljše pogoje za tekmovalce?

Pa daleč od tega, da organizatorji CE in LJ delajo slabo. Nasprotno promovirajo drag race in ga posledično približujejo (bodočim) tekmovalcem, obiskovalcem in posledično sponzorjem. Pač delajo iz drag racea šov in denar.
Obstajajo vsaj dve opciji. Naredit dirko in narediti šov iz dirke. Pri prvi možnosti bo sorazmerno malo tekmovalcev in gledalcev, na dirko bodo prišli ljudje, ki jih to resnično zanima, stroški pa se z rahlim dobičkom organizatorju povrnejo. Če pa se iz dirke naredi biznis, pa lahko organizator na ta način tudi kaj zasluži, takrat bo potrebno ogromno obiskovalcev in veliko avtomobilov (torej nekaj takih "pozerskih" tekmovalcev). Kter rally v SLO ali KHD je spektakel ali šov? Bolj ali manj nobena (vsaj na slovenski strani ne), kaj pa GHD Ilirska Bistrica? Kolko je že blo ljudi 24,000? Na KHD Blagomix (Mobikrog) je bilo pa vejretno manj gledalcev kot na našem slalomu v Šempetru.

Tukaj ne razumem tudi tako številčnega linčanja Brešerja in Mateje (pa da ne bo kdo slučajno mislil, da sem iz njunega kroga ali jima kokorkoli lezem v rit). Pa kaj vam gre tako v nos kar delata? Pač sta izkoristila priložnost in se med prvimi (povdarek na med prvimi in ne prva) začela ukvarjati z organiziranjem drag racea. Pač delata na tak način kot delata. Vsak ima možnost organizirat dirko, ampak DEJANSKO tega ne naredi vsak. A noben ne pomisli kako bi zgledala drag race sezona brez dirke ali dveh v SG? Kak krog tekmovalcev in obiskovalcev ima SG, a pa so vsi tekmovalci tu po forumih in spremljajo dogajanje (kregarijo) okoli drag racea? Tisti (nekateri), ki pridejo v SG pridejo za to ker radi dragajo ali to gledajo in večine ne zanima kako in kaj, samo da vidijo vožnje, avte,... Kam naj taki ljudje grejo vozit, če ni dirk? Sej v končni fazi jih več kot polovica tistih, ki vozijo ne pozna pravilnika niti ga ni imela v rokah, kaj šele da bi ga prebrala. Njim je fajn, da se neki dogaja, da gume cviljo, da jih ljudje gledajo, da dragajo, tiščijo blokade ali karkoli jim je pač fajn. In SG jim to v vseh pogledih omogoča, tako kot CE in LJ oz. ostali.

Torej še enkrat ne vem zakaj se tolk obremenjujete z Brešerjem, sej jst razumem da mu je (čeprav mu verjetno ne more bit) vseeno za tiste tekmovalce, ki ga po forumih linčajo, on pač organizira neko dogajanje, hvala bogu, da se nekaj dogaja in pripomore k temu, da postaja drag race bolj poznan (vsi vemo koliko obiskovalcev je vsako leto v SG).
Za oči vseh pa je edino delo, ki ga naredi mastno služenje denarja. Ja in. Ne vem kaki denarji so v igri in me zaenkrat ne zanima, ampak to ima možnost vsak delat, zakaj pa ne samo če je interes, volja, čas in DEJANSKO delo (organizacija).

Vsi (no vsaj jaz) imamo željo po čim več dogajanju s strani bencina (eventuelno pogojno tudi diesla :)) in bi želeli najbolje kar vsak dan imeti nekje dirkanje (najraje bi dirkali sami). Spet se je pojavil Brešar, organiziral je vožnje po Mobikrogu (kdo je bil prej ali Honda ali Brešer ali kdo drug ne vem in me ne zanima), vse za nas da bomo mi srečni (pa ja :D). Ampak glej spet je vse narobe, ker on zasluži. Sej ni problem v 5k SIT, ki se jih plača, da se cel dan podiš po progi, ampak dejstvo da ima Brešer od tega zaslužek. Pa ne vem kaj je s tem narobe, pač naj zasluži pa sej se je nekaj spomnil, omogočil vožnje po poligonu, "varno" dirkanje, bemti na vsezadnje bi na njegovem mestu lahko še kje drugje pobral denar saj se aktivno trudi povečat varnost v cestnem prometu in divjakom s cest omogoča organizirano dirkanje na "dirkališču" :evil:. No zakaj pa ne, pa če vam ne paše, da vam omogoča (če le hočete) dokaj zanimive stvari, ki vas bolj ali manj vse zanimajo ni treba it. Če pa kdo misli, da bi stvar izpeljal bolje pa jo lahko prostih rok.. Vsak lahko organizira MK, tudi BMW klub/forum ga (ali ga je). Letos je eventov na MK bolj malo, škoda, če bi jih bilo več bi šel, dal tistih 5k SIT (ali kolikor pač) in se cel dan podil po "dirkališču" brez strahu pred policaji in ostalemu prometu. Šel bi ali bi MK organiziral Brešer, ali mi, ali BMW, ali recimo TypeKoshiR (ki nima nič z vsem tem) mi je čist vseeno kdo, dokler mi je všeč dam 5k SIT pa ni važno komu. Če komu ne paše lahko vedno naredi bolje.

Poznano dejstvo je, da je naš narod "fouš", ampak malo premislite. Sej pol bi mogli šimfat čez vse, ki karkoli prodajajo ali nudijo kakšno storitev. Primer, kolega je pred leti kdaj pa kdaj komu šel na roko (ker ima izpit) in, če je kdo rabil si je sposodil prikolico (vleko) in komu od kolegov kdaj peljal avto. Pred tremi leti se je odločil in se je začel poklicno ukvarjati z avtovleko. Sprva je kupil prikolico, kasneje prikolico prodal in kupil tovornjaka. Ker mu je "zalaufalo" je kupil novo prikolico, kombija, še vedno pa ima tudi tovornjaka in razmišlja o nakupu še enga tovornjaka in o zaposlitvi dodatnega delavca. Torej očitno mu biznis teče. Ampak naj bom zdej jezen, če rabim prevoz in mi zaračuna več kot bo porabil bencina??? Pa saj je imel stroške s SPjem, nakupom vozil, vzdrževanjem in zavarovanjem le teh, čas ko je na vožnji.... Pač je imel zamisel jo realiziral, zdaj pa naj zasluži. Sej če rabim bom moral plačat ali njemu ali konkurenčnemu. Če mi kaj ne paše si bom pač kupil svojo prikolico, šel delat izpit pa bom srečen in je problem rešen. Mogoče bi tudi meni zalaufalo, ampak ne morem se pa skoz bunit dokler sam ne bom naredil kar mi bo bolj odgovarjalo :nenene: . Aja pa tud Brešer je stranka kolegove vleke in plača :evil: , pa tud nisem slišal da bi kje jokal, kako kolega na njegov račun služi. Če pa se bo (ali se mu že) Brešarju zdelo, da se mu bi splačalo imet vleko, pa zakaj pa ne.
V končni fazi ne vem zakaj se ne pritožujemo, ker moramo plačati račun za telefon?
Takšno stanje kot je trenutno nas ne bo pripeljalo nikamor.

V našem klubu bi člani (pa tud ostali lokalni schumacherji, alonsoti, vstavi po želji) skoz samo dirkali, mogoče tudi kdo iz forumov. Možnosti ni, pa še ko je kak recimo slalom ni interesa med smetano. Pomeni ali boste/bomo doma gledali TV,... ali se bomo šli podit po cestah in "ogrožat" ostale udeležene v prometu. Razen, če bo kdo kaj spremenil. Spet primer, če vam omogočim celodnevno vožnjo po MKju recimo bolj ali manj vsak vikend (SAMO tistim, ki jih zanima) od vsakega pokasiram 5k (ali po želji) SIT, bom pa najslabši, ker bom nekaj pri tem zaslužil??? Ja no, če noben nič ne nardi, možnost pa je. Trenutno se nič ne dogaja in je dolgcajt, čakamo če se bo kdo spomnil pa nam slučajn kaj organiziral. In itak nimamo nobe možnosti kot se sprijaznit z usodo da bo dolgcajt, ali gremo kaj organizirat. Kdor bo prvi, bo služil, če se bo znašel.

Kar se tiče Brešerja in dirk v SG, je res da ni glih najbolj rožnato vse skupaj, tudi ne poznam celotne zgodbe zato ne morem bit (preveč) pameten. Lahko bi se v SG vlagalo v "napredek" (tabla s časi,....) in ostale stvari. Res pa ni lepo, da se ne morte uskladit, da bi delal skupne dirke v SG, to se strinjam. Ne vem mogoč čas kaj prinese, kar se tiče tega. Verjetn je tud Brešer prav tako jezen na tiste ki so jezni na njega, verjetn bi se tud ostalim butasto zdelo, da prepusti idejo (dragi na letališču SG) drugim, ki so vas vlačili po zobeh in vas javno obrekovali. In da drugi služijo na vaš račun (ime Drag Race SG se je prijelo v kakršni koli luči pač). In ne, ne vem kakšno je stanje okoli tega pri Brešerju. Poznam ga, ter letos smo AMD Šempeter&MSK Unlimited v okviru prireditve Drag Race SG organizirali avtoslalom, to je pa bolj ali manj to, grozno slabih izkušenj pa z njim nimam, ker ne razmišljam v tistem pristnem slovenskem duhu.

Kar se tiče drag racea pod okriljem AŠ2005. Spet je ista zgodba. Kje so organizatorji dragov (poleg tistih, ki si delajo pravila za sebe), ko se dogovarja za pravilnike,...??? Potem pa nobenmu ne paše pravilnik, pa da je vse pod AŠom, pa to pa ono, stopt je treba zraven.

Od postov v teh dragrejserskih temah sta že cifra oz. 01481 in kaalman povedala vredu ( BERI TUKAJ ). Ne vem kako vam bo uspela kampanija Zahteve tekmovalcev, upam da se bodo zadeve uredile in bomo tudi mi še kdaj prišli na kak drag, menim pa da boste mogli vzet stvari bolj v svoje roke, kar se tiče organizacije (tako kot TEKMOVALCI iz OK MS in ostali dejavni).

ZA OPEL KLUB & S.R.T. MUSRKA SOBOTA in seveda tudi za ostale :D
Vsi "oplovci" (cabrio V6, kovcek,...) delujejo tako prek forumov kot v živo zelo razumni in profesionalni. Njihova organizacija je vredna pohvale (bodisi drag race ali avtoslalom), samo to so ljudje, ki resnično delajo dirke s srcem in osebno mi je zelo žal, da ne morete letos organizirati še vašega 2. avtoslaloma v MS, ker so mi zelo všeč vaše dirke. Poleg drag raceov ste se lotili tudi obujanja oz. ohranjati avtoslalome pri življenju (RESPECT). Osebno se trudim iskati čim večji krog tekmovalcev in gledalcev oz. na sploh interesentov za avtoslalome in upam, da uspe zbrati večje število (vsaj) gledalcev, da boste drugo leto poleg Gornje Radgone lahko naredili tudi MS (by the way moj prvi avtoslalom ever) in si vsaj pokrili stroške organizacije, ki so res narastli pod AŠjem. Tudi mi imamo težave (predvsem) finančne z organizacijo naše 2. dirke v Šempetru, ker glede na to, da ni pretiranega zanimanja s strani tekmovalcev in obiskovalcev iz interneta/forumov, za katere si reklamo lahko privoščimo, ker je zastonj, poleg vsega nudimo dirko in (zaenkrat) ne pretiranega šova (vsaj SLO smetane ni :)), za kar pa tudi ne zahtevamo vstopnine, posledično si ne moremo privoščit pretiranih reklam, tako da bo pot do uspeha malo daljša. Upam, da nam, vam in ostalim uspe.
Na AMD Šempeter lahko v nadaljne sigurno računate, tako s strani udeležbe, kot ostale pomoči. Če se slučajno premislite 12 dni je še do vašega termina rezerviranega za avtoslalom MS, če imate možnost organizirat na poligonu samo srečanje po možnosti postavit progo in obvestit tiste, ki so zmeraj prisotni na slalomih, pridemo člani in ostali iz AMD Šempetra rade volje malo povrtet volan in tudi pomagat. Pač malo za zabavo in druženje, prepričan sem, da bi tudi kater od forumašev prišel.

Poleg opelašev deluje v tej dragrejs zmešnjavi zelo razumno tudi rs2, njegova razmišlanja kot ideje.
EDEN OD POSTOV rs2, orientirajte se po napisanem.

Spet sem zašel od AŠa pa od Brešerja. Situacija je sledeča. Letos so/smo slalomisti in (vsaj) organizatorji začeli težit k sodelovanju z AŠ2005. Zakaj? V bistvu ne vem dovolj dobrega odgovora. Ga bom poskusil opisati po citatu posta iz ene teme o dragih:
Uporabnik lovelove pravi:
Uporabnik Vseved pravi:
glede tega sporta
A to je tut šport? :confused: :crazy:

A pol ste vi k vozite drag rejse ŠPORTNIKI? :crazy:
Torej zadeva je sledeča. Avtoslalomi so že pred časom (daleč pred dragi) v SLO bile prireditve podobne dragom (po organizaciji) iz preteklih let (torej tako imenovane "vaške veselice"). Pred nekaj časa (daleč nazaj) se je porodila ideja da bi avtoslalom postal šport (se pravi pod AŠ), zakaj in od kod ta ideja nimam pojma. Avtoslalomi so bili pred časom zelo popularni (o tem kako je to zgledalo, kdaj drugič v kakšni bolj primerni temi) in obiskani, a so začeli počasi izumirati, ker ni bilo interesentov, tekmovalcev je sicer bilo nekaj, obiskovalcev ali sponzorjev pa malo, ali je bilo za to krivo tudi to, da slalome pod svoje okrilje vzame AŠ ne vem. V glavnem lansko leto je nekaj ljudi (poleg OK MS) imelo idejo obuditi slalome, odločitev je bila (glede na to, da se avtoslalom nikoli ni pobral in dvignil nazaj na nivo na kakršnem je bil), da se iz "vaških veselic"/avtoslalomov naredi dirke/avtoslalome. Zakaj takšna odločitev? Avtoslalom bi postal šport, torej bolj poznan tudi v svetu drikaštva, svetu medijev, svetu obiskovalcev in navsezadnje tudi v svetu sponzorjev (katerih pripravljenost do sodelovanja je dokaj skromna z redkimi svetlimi izjemami). To pomeni lažje izvajanje dirk. Dokler ne bo vsak (od tistih ki tarnajo) vsaj sodeloval (pomagal) pri organizaciji kakšne prireditve je po moje nesmiselno, kritizirati vse povprek. V zahtevah tekmovalcev so omenjene denarne nagrade, najraje 1000 EUR za prvo mesto, ne rečem CE in LJ si to lahko privošči, ampak ostali (vsaj mi) bi si bolj težko oz. si ne moremo. Se pa trudijo/trudimo naredit boljše. Zato zraven AŠ2005 in zato želja, da je avtoslalom in drag race šport. Mogoče bo lažje tako dobiti kaj denarja od sponzorjev, mogoče tudi od države (občin), posluh medijev,...
Na forumih in drugod se bere/sliši jokanje zakaj nimamo dirkališča oz. kaj podobnega, da se naj zgradi drag steza, v bistvu vas bo pa mogoče najbližje do tega celo kak Brešer pripeljal oz. kdo drug od aktivnih v tem "amaterskem" športu, ki se sili, da bi te panoge postale šport pod AŠ2005. Dokler ne bo zanimanja za motošport ne bo napredka na tem področju. Hočete met prenovljen Mobikrog, za koga? Za 1 dirko na leto? Sej za tiste, ki se amatersko podijo gor ne ve nihče, dejte vsaj obiskovat dirke, organizatorji jih bodo naredili več interes bo, pol bo pa tud država verjetno malo drugače pogledala na to. Dokler bo večina tistih, ki želijo imeti dober MK razmišljala kot TypeKošiR (BMK za rally & stuff) bo pa tako kot je. Pa tud, če ne bo drag race prava športna panoga mislim, da je še manj možnosti za eventuelne prostore za drag race, razen mogoče kakšnih zasebnikov. Kaj naj rečem več kot se jih bo trudilo večja je možnost da kaj uspe.
Vsak organizator pa si še vseeno lahko izbere ali bo organiziral drag race za pokalno prvenstvo ali kar tako, tud vozniki si bojo lahko zbirali.
Dejstvo je, da je lepo videt organizirano dirko. Problem so vam čelade pa dolgi rokavi na dirkah, ne vem za take je verjetno res bolje, da dragajo na Brnčičevi ali Leclerku. Pa a je tak problem v tisti čeladi? Navsezadnje se gre za vašo varnost, mi slalomisti niti pomislili nismo, da bi se ustavljali ob tej predpostavki, pa imamo dosti nižje hitrosti.
Še enkrat vsedite se skupaj pa premislite ali rabte dirke pod AŠom (možnost prvenstva) ali vsak organizira svojo dirko recimo kot LJ. Brešer pa se naj še naprej trudi organizirat prvenstvo pa boste vsi srečni.
Aja pa AŠ2005 ni butast, zakaj nebi nekaj zaslužil, če lahko. Samo sklenslat ga s takimi zamislimi kot se pojavljajo je :D, pa to lahko delate pol ko ste v AŠu (z volitvami in podobnimi).
Kar se tiče cifr za organizacijo dirk so različne, pod 1mio je težko kaj naredit, pri sponzorjih dobivamo za našo dirko od 5k SIT dalje, povprečno okoli 15k SIT, pa pojdite računat (kot omenjeno vstopnine na AS zaenkrat ni bilo). Podobno bi bilo tudi, če bi se lotili organizacije draga.

Pravilnik si vsi sproti zmišljujete, vsak doda novo idejo predlog, vse se skuša upoštevat, ne rečem enkrat bo pravilnik (verjetno)zelo dober, amapak trenutni je kar nekaj. Dejstvo je da povsod najdete napake. Če se gre po kubaturnem sistemu so problemi s VTIji, GTIji,..., če se gre po sekundnem pravilniku je problem taktiziranja,... Sej večini ni jasno kaj se dogaja na dragih, nekaterim pa je postalo nezanimivo. Ne vem, tekmovalci morate dajat ideje, glede na to pa lahko tudi organizirate dirko, ki bi lahko bila smernica za ostale.

In tako še enkrat nazaj k Brešerju in dirki v SG.
Brešer in Mateja DEJANSKO organizirata Drag Race SG, kaj to pomeni? Poskrbita za prostor, najameta časomerilce, delata/kupita reklamo poskrbita za ograje, priskrbita ljudi/varnostnike, s samim potekom dirke imata bolj malo.
Časomerilci in ljudje, ki vodijo dirko (tu sodeluje tudi predstavnik iz AŠ) pa vodijo potek dirke. Ampak po takem oprostite izrazu butastem pravilniku ne zna nihče peljati dirke. Predstavnik iz AŠa je gledal kot da vidi vesoljčka, vodstvo dirke pa tudi niso bili pisci pravilnika in je prišlo do zmešnjave. Tekmovalci tudi niso vedli kaj delajo al so dovolj bremzali,... Sej gledalcem nobenmu ni važno kdo bo s bremzanjem odnesel pokal on vidi kdo je hitrejši in to je to. Potem pa so eni preskakovali v višje razrede, eni so bili prehitri in izpadali, pa kdo naj ve kako pa kaj, jasno ni nobenmu nič ne tekmovalcem (mogoč izjem ki skoz premlevate te pravilnike), ne gledalcem, ne organizatorjem navsezadnje tudi meni ne. Pa nimam nič proti taktizerjem, zakaj pa ne pač je takšne vrste tekmovanje, boljši taktizer zmaga.
SG se je (vsaj skušal) držati pravilnika, kolikor je bilo mogoče ga sploh razumet, zakaj ga drugje ne upoštevajo razmislite sami. Zakaj je hotel Brešer spremenit pravilnik ne vem, mogoče zato ker ste ga vsi spluvali, ker se je vse skupaj zataknilo na njegovi driki pri starem pravilniku (pa Mateja se je opravičila na sami dirki in na forumih, ne delajo tega samo v tujini)? Zakaj hoče hrvaški pravilnik? Mogoče zato, ker vsi govorite še samo o hrvaški, kako je fajn in oh in sploh, pa vam hoče ustrežt? Ne vem, v končni fazi me kar se tega tiče prav malo boli kitara, sam če bi se vsi malo manj obremenjevali z Brešerjem pa toliko truda vložili v organizacijo dirk bi bilo po moje bolj smiselno. Če hoče spravt hrvaške dirkače k nam, zakaj pa ne, mednarodni dogodek, pa kaj češ lepšega kot sponzorjem to povedat? Ne obremenjujte se s tem, vsedite se skupaj preštudirajte zadeve, spište pravilnik pa se lotite dirk (ali vštric z Brešerjem in AŠjem) ali pa posamezne dirke.

Zanimivo je, da se člani ZUP kluba množično upirajo Pokrovitelju , glede klubske politike in Vseveda, da me ne bo kdo narobe razumel, ne vidim spornih dejavnosti v teh stvareh, čeprav verjetno DEJANSKO tako potekajo. Poglejte si odgovore, ki so sledili od posta Pokrovitelja, na kak način funkcionirajo klubi/firme, kaj se daje v stroške, od kje je denar... ne vem, me ne zanima. ZUPovcem odgovarja, da se služi na njih, sej prav, kako pa naj bo drugače, sej se tud v ostalih klubih, brez tega ne gre.
Vseved preprodaja dele in s tem služi, ja in. Kdor rabi mu je/bo hvaležen.
Ampak a ni zaradi nekih podobnih zadev tud Brešer takrat med hondaši prišel na slab glas? Ne vem, pa potem kasneje z MKjem, in SGjem?

Tud z zoranwagnom skoraj vedno kdo vname prepir, pa če bi bli malo bolj strpni pa poskušali razumeti stvar še iz drugega zornega kota, pa malo premislili kaj odgovrjate bi lahko situacija čisto lepo funkcionirala.
Tud zoranwagen ima (ko se ga ne provucira) poleg ostalih (v tem primeru rs2) kaj pametnega za povedat:
Uporabnik zoranwagen3 pravi:
Uporabnik rs2 pravi:
Na vse;
dejmo mal zmanjšat ton in pa negativno energijo.
Urediti se mora marsikaj, tako pravilnik, vloga AŠ, kot možnost organizatorjev, da se jim olajša zadeve.
Zoranwagen; ne bit tako prepričan, da bo tekmovalcev zadost; - ne se zanašat samo na hrvaški streetrace in pa njihove tekmovalce.
Če slo tekmovalci bojkotirajo tekmo, ne bo ravno uspešen event. In če bomo na AŠ obelodanili, da slo tekmovalci bojotirajo do nadaljnega oz. ureditev zadev, bo tudi AŠ pripravljen urediti zadevo.- Tukaj ne bo volja enega organizatorja (Grega) spremenila nič - četudi naredi tekmo. Kaj bo z naslednjimi tekmami? Se pravi bodo v Slo dirkali samo hrvati?
Ne bodi tako naiven.
Vsi moramo biti zadovoljni - tekmovalci, AŠ, organizator.

Ne podcenjevat tekmovalcev, če se njihovo nezadovoljstvo bliža koncu...
Koga boš pa hodil iskat na cilj z Imprezo? :evil: 2 delegata AŠ, katera te bosta vsa prešvicana od silnega teka na 400m čakala na cilju? :grin:
Brez tekmovalcev ni tekme. Brez organizatorja ni tekme.
Samo slovenci smo tako prfuknjeni, da se ne znamo zmenit.
Mal mi ti navivno deluješ. Sam si lepo povedal, da si že dosedaj v manj kot letu dni 7 x sastankoval na AŠ kje so takrat bli "ta glasni" ki delajo v "dobrobit" športa in tudi tokrat bo tako veliko blabla na tabli na koncu pa boste eni in isti v LJ na pogajanjih-dogovorih...vsa leta je blo tako in ne vidim zakaj bi blo tokrat drugače!
Morem priznat, da vsegaskup počasi ne razumem več.
Če gremo mi dirkat na Hrvaško, Bosno, Srbijo, Avstrijo, Madžarsko,...pogledamo pravilnik, lokacijo, se pozanimamo kako je blo prejšnja leta, mogoče kontaktiramo organizatorja in ga glede nejasnosti vprašamo!
Nikakor pa mu ne postavljamo pogoje.
Lep primer je bil lani avstrijski Racewors-polomija (merilne naprave odpovedali so hotli merit s štoparco) na tako priredidet pač več nebom šel in mirna bosna.
Lepo je, da nekateri poskušajo organizatorje opozorit na nepravilnosti in jim poskušajo pomagat z nasveti kako zadevo izboljšat. Sam z izsiljevanjem ne dosežeš nič ravno nasprotno!


Me pa res zanima kaj se bo iz vsega tega izcimilo: kaj bo na sobotnem sestanku? kaj bo na ponedeljokovem sestanku? kaj bo na dirki ali sploh bo?
Počakajmo in se dajmo presenetit!

btw: za 200k sit (kok sem jih dobil v SG) vozim pred AŠ funkcionari vzvratno cilj-štart :evil: dobr pustmo podrobnosti :)
Razmislite o napisanem (predvsem odebeljen tisk). Lahko tudi o TEM TUKAJ
Še enkrat preberite tole:
Uporabnik Vseved pravi:
Citat iz letosnjega King Of Europe tekmovanja

"Let me remind you that King of Europe has been created by dragracers for dragracers because we were tired to go to "business-oriented" competition where the #1 rule is money. Our #1 rules are security, competition, friendship and of course this event is made to crown the fastest european street legal car. "

Recimo, da se bomo trudili delat v tej smeri tudi pri nas.
Glede trenutni zagon Vseveda zgleda, da se ga je prijelo in zgleda da bo zorganiziral celotno prvenstvo naslednje leto :D, brez zamere.

Glede pravilnika sem kot omenjeno osebno mnenja,da je ta sekundni sistem kar nekaj oz. butast, se iskreno opravičujem ljudem, ki so zanj potrebovali dosti več časa kot jst za tale post. Res ne poznam (dovolj) scene, da bi se vtikoval, ampak vseeno. Mislim, da ni fore metat serijske avte ter predelane avte v en koš. Zakaj nebi pobral smernice iz konkretnega motošporta? Pa razdelte avte v serijske (Gr.N če tako hočete) in predelane (Gr.A), lahko še na Gr.C za ekstreme. Skupine se lahko delijo v razrede, tako kot pri dirkalnih avtomobilih, glede na prostornino. Lahko se vzame kar razredov 18 tako kot je drugje. Stvar dogovora je ali se bi tekmovalo v vsaki skupini samo generalno ali pa bi se skupina delila na dva po želji več razredov (samo ne preveč zaradi zmešnjav). Recimo serijski 16V bi bil razvrščen v N9, pomeni serijski avto s prostornino od 1600ccm do 2000ccm. Kot je bilo že včasih in je povsod v motošportu bi se za turbo motorje prostornina množila s faktorjem 1.7 za bencinske in 1.5 za dieselske motorje. Primer predelan 16V s turbino bi torej bil uvrščen v A11 , pomeni predelano vozilo s prostornino od 2500ccm do 3000ccm. Tekmovalo se bi lahko (delitev skupin) v vseh razredih recimo do 2000ccm in nad 2000ccm (torej pokali in stopničke za prve 3 v skupini N do 2000ccm in nad 2000ccm in prav tako tudi v ostalih skupinah). Torej bi bilo skupaj 6 pokalov (in zmagovalcev) za vsako skupino,se pravi recimo 12 pokalov (Gr.N in Gr.A). Ne vem zakaj bi odkrivali toplo vodo tam kjer ni potrebno, če stvar funkcionira drugod v motošportu bi lahko tudi tukaj. Seveda pa se bi lahko pravilnik predelal po potrebah. Tekmovalci bi kot včasih vozili na polno. Osebno mi je nesmiselno imet avtomobile razdeljene na 8 divizij glede na dosežen čas in nato v vsaki skupini 3 pokale dorej 24 pokalov in zmagovalcev, za katere se ne ve ali je vlagal v avto in ga predelal, ali je kupil serijskega, ali je taktiziral,...
Pri avtoslalomu smo se s pravilnikom zgledovali po ostalih pravilnikih in ga oblikovali na podoben način. Torej serijska vozila in sprint (predelana) vozila, oba se delita glede na prostornino motorja pod in nad 1600ccm. Torej skupina 1 so serijska vozila, deli pa se na divizijo 1 in 2 (prostornina do 1600ccm in nad 1600ccm, podobno je v skupini 2 torej div. 3 in 4. Obstaja pa še 5 in 6 div. za dirkalne avtomobile. Pravilnik deluje odlično in s te strani nimamo nobenih težav. Res pa je, da smo pravilnik sestavljali tekmovalci, prav tako dirke organiziramo tekmovalci!!!

Da počasi zaključim. Od takih zahtev:
Sprejeli smo dopolnjen pravilik, (glej prilogo) ki prinasa nov sistem kvalifikacij , spremenjen sistem tekmovanja , uvedba ekipnega tekmovanja , ročno »proženje« semaforja , nižje štartnine , določen sistem nagrad in višine le-teh.
Je drag race kot takšen obsojen na propad, tako kot se je zgodilo takrat s avtoslalomi, ker se je organizatorjem enostavno zdelo neumno, da so dirke pokrivali z denarjem iz svojih žepov.
Namesto da se jamra, stopite skupaj (kar očitno ste) in delajte dirke, za dirke, ki jih ne organizirajte podajte kritiko (če je potrebno) na nivoju in vodite tudi debato na nivoju. Če že nočete organizirati dirk (ZUP ne vem zakaj se brani z vsemi štirimi?) vsaj pomagajte organizatorjem (se jim priklopte, če je možno kot soorganizator), tudi na sami dirki so verjetno organizatorji veseli kakšne ideje ali, če so eventuelno kaj pozabili. Dokler boste samo kritizirali vse po vrsti sami pa ne naredili nič, pa nima smisla.

To je zaenkrat to kar mi je ležalo na duši, verjetno sem kaj pozabil, pomešal, ali kje posredoval napačne informacije. V toliko mi je situacija poznana, amapak vseeno se zgodi, da en reče to, drug priredi, tretji.... Mogoče tudi zaradi tega takšna zmeda z Brešerjem? Če sem koga užalil ali širil napačne informacije se opravičujem.

LP, Primož ( AMD Šempeter )
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Na tole bi povedal samo 2 stvari:

1. Kar se tiče pravilnika, se tudi jaz osebno že vseskozi zavzemam za kubaturni pravilnik, vendar je več kot očitno, da se vsi ostali, ki krojijo pravila pri nas, veliko bolj zagreti za obstoječi pravilnik, ki je sedaj s temi dopolnitvami kar OK - pač če že vsi hočjo imet tak sistem. Jaz sem še vedno za kubaturnega (pa čeprav vozim verjetno največjo kubaturo na SLO drag sceni :D: )

2. ZUP se brani organizacije dirke predvsem zaradi tega, ker taka stvar zahteva ZELO veliko vloženega časa. Meni osebno že brez tega skoraj vedno zmanjkuje časa za hobi (rihtanje avta - če bi mel več časa, bi avto bil precej bolje pripravljen, kot je trenutno), kaj šele da bi si nakopal na glavo še nekaj takega, kot je organizacija dirke. Sem že probal in sem se opekel. Zato raje vidim, da pridemo na dirko, ki jo organizira nekdo drug. Navsezadnje je to dogodek, ob katerem se da kar dobro zaslužit in nič nimam proti temu, če organizator dobro zasluži z organizacijo take zadeve, ampak le dokler ne bo služil na račun dirkačev. Če si bo nekdo vzel čas, zadevo dobro zastavil, verjamem, da lahko veliko lažje in precej bolje zasluži na račun ostalih virov prihodka za tako prireditev, kot so dobri sponzorji, vstopnine, dodatni šov program ....

Glede na letošnje izkušnje lahko rečem, da je bil v igri vedno predvsem denar in lačne oči po dobičku, regularna izvedba dirke ter zadovoljstvo dirkačev pa je bila precej na koncu seznama želja organizatorja ;)

Tko da želim vsem organizatorjem čim boljšo izvedbo dirke in jim privoščim dobiček, mi pa bomo delali na tem, da pridemo tja in nažgemo vse ter poberemo vse pokale. :fight
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
schkorc
Romanopisec, zato tudi tako dolga titula
Prispevkov: 187
Pridružen: 24 Okt 2005, 01:42
Kraj: Prebold

Odgovor Napisal/-a schkorc »

@all: Pozabte vse skupaj :), vam bom popucal tole temo pa linkal drugam, da ne bo na tolkih forumih obešen.

Aja pa še skrajšana oblika čisto vsega. Motošport pri nas umira, nihče ne naredi nič (oziroma premalu) da bi to spremenil. Večina tistih, ki je tole prebrala, bo zaprla tole temo in ne bo ukrepala. Zato bi rad (v ta dolgih postih) povedal čisto vse kar me takrat muči in čim več ljudem prikazal kaj se dogaja. Žal pridejo potem ven predolgi posti. Upam, da se kdaj dogajanje spremeni, čeprav ne vem kdo ga bo.

Nadaljevanje litanij forumskega norčka z umskim zaprtjem in besedno drisko :D pa je moč najti TUKAJ , čeprav vem, da bo redko kdo šel iskat :D.


LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Ej kva ti je zdj, kle ni noben reku da je kej narobe če tok pišeš. Ravno nasprotno, dbest je da se folk še buni za ta šport, brez tega bo res zamrl. To se strinjam s tabo. Tud poste sm prebral, želim si da bi mel več časa da bi jih ornk prebral in kej konkretnega napisal, pa sm zdle mal ven zarad šole. Če imaš ambicije in pamet na pravem mestu te seveda podpiramo ane.

LP
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

=D>

sm prebrou vse in morm rečt da se strinjam s tabo. Sej sčasoma bo šlo na bolš, al bo šlo pa vse v maloro. Morš pa vedt da folk je tm kjer je zanimivo, in če množicam neki ne odgovarja morš al neki spremenit al pa se s tem sprjaznt.
Slika
Uporabniški avatar
schkorc
Romanopisec, zato tudi tako dolga titula
Prispevkov: 187
Pridružen: 24 Okt 2005, 01:42
Kraj: Prebold

Odgovor Napisal/-a schkorc »

Zdravo

@Pugi: Ne ne :). Ne me narobe razumet, sej nisem mislil v tej smeri. Pač sem hotu (glede na to, da je ista (ogromna :)) tema obešena na Suxu, ZUPu, RKju, hondi, a.com in public raceu) prestavit dogajanje na 1 (splošen) forum, a sem prišel do spoznanja, da je neizvedljivo :). Sem navajen, da se vsem ne da ustrežt. Po en stran je neumno po "vseh" forumih gledat eno in isto napisano, po drugi strani ne spremljajo vsi vseh forumov, po novi strani forumašem ne paše, če se lepi njihove nesporne poste po drugih forumih :),....

Zato tukaj nisem igral čistačice in brisal postov in bom pustil tako kot je blo do sedaj, do naslednjega izbruha :D .

@drmo: Se popolnoma strinjam s tabo, sam pol, če pa preveč spreminjaš, dodajaš program, pa olepšuješ pa.... pa spet ni vredu, primer drag v Celju. Nekateri, ki so bili tam sploh niso vedeli, da je tam tudi kakšna dirka :).

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
Odgovori