Stran 1 od 1

Motor uno turbo 1.4 i.e.

Objavljeno: 29 Okt 2004, 20:06
Napisal/-a monster_d
Komentarji na ta motor?
Baje kr hvalezna masina in se niti ne kvari prevec.
pozitivne lastnosti, slabosti itd...

Objavljeno: 29 Okt 2004, 20:58
Napisal/-a _VeNoM_
kokr mi je reku sosed baje je mašina taprava!brez okvar,no sej veš o kermu govorim monsta!


če jo maš mašinco bod hepi!odmična je pocen in deli!

Objavljeno: 29 Okt 2004, 22:50
Napisal/-a 2.7TT
Baje kar divji mlincek, predvsem pa zanesljiv, kolikor imam jaz podatkov...

/jan

Objavljeno: 29 Okt 2004, 23:14
Napisal/-a iKst
Ja, če dobro z njim ravnaš ti bo služil dolgo. Problem je dobit takšnega, s katerim so lepo ravnali. Poleg tega je "problem" turbina, ki pri rabljenih motorjih skoraj nikoli ni več v najboljšem stanju, strošek zamenjave je pa relativno velik, glede na ceno motorja.

Pomoje se splača to dat not, če veš, da je mašina uredu ali pa če misliš prej zamenjat par stvari v notranjosti. Baje so deli za to mašino zelo poceni, tako, da ni večjih težav pri obnovi. Poleg tega se lahko prepričaš, da bo zdržala še dosti km in lahko tudi mirne vesti malo odpreš turbino :) Pri stari mašini nikol ne veš kaj bo "prepihalo" če kej tunaš.

Objavljeno: 30 Okt 2004, 09:52
Napisal/-a snyper1
ja jst mam sodelvca kt je pred kratkim generalko naredu na unotu turbaku 1.4 pa prav da mu dobr cufa tu prej mu je,prau da ni meu problemov s turbinco,ampak gen. je delov zarad kilometrou kt jh je meu avto ze zasabo!gre pa kt sneta skira!!!

Objavljeno: 30 Okt 2004, 11:47
Napisal/-a monster_d
Aham, no sej hudo tak vem ga gre zadeva \:D/
V torek najvrjetneje grem v italijo mal po odpadih pogledat.
Mozno da ce kaj najdem da kr zaaram.
lp

Objavljeno: 04 Nov 2004, 18:39
Napisal/-a snyper1
kul!ucerej je pa temu sodelavcu en not prgonu-levo stran cist karamborilana,ampak je ze nabavu druzga,tega ma pa za rezervne dele baje,tko on prav,sicer nevem zakaj je su druzga kupt,ampak zgleda ma money :D

Objavljeno: 29 Nov 2004, 21:19
Napisal/-a monster_d
OK, se eno uprasanje zgolj radovednost.

Kolko bi pridobil pri 114km pri recimo polovico vecjem ic-ju?
Sem gledal enega od fiat coupe 2.0 turbo, pa je kar dost vecji.

realno do 5km?

Objavljeno: 29 Nov 2004, 21:22
Napisal/-a Pugi
Jah pomoje mam js eno hudo dobro idejo, sam ti jo morm tko razlozit, ker je pretajna, da bi kle razlagal, resno...

Objavljeno: 29 Nov 2004, 23:34
Napisal/-a iKst
monster_d napisal/-a:OK, se eno uprasanje zgolj radovednost.

Kolko bi pridobil pri 114km pri recimo polovico vecjem ic-ju?
Sem gledal enega od fiat coupe 2.0 turbo, pa je kar dost vecji.

realno do 5km?
Odvisno od tega kako delo opravlja trenutni IC. Če bi bil dosti večji in če serijski zadovoljivo opravlja svoje delo potem bi kvečjemu izgubil nekaj moči in predvsem odzivnosti. Če pa je serijski že itak zanič potem je 5km dokaj majhna številka.

Imaš mogoče kake podatke o temperaturah vstopnega zraka (za turbino). Iz tega bi lahko videl koliko serijski IC opravlja svoje delo.

Če pa misliš motor še kaj tunat pol pa je večji IC sigurno dobra zadeva. Ko povečaš tlak se temp. vstopnega zraka precej povišajo in večji IC je nujen, da lahko ohladi ta toplejši zrak.