Stran 1 od 2

A katalizator resno tolk omejuje ?

Objavljeno: 02 Feb 2006, 10:25
Napisal/-a jky
http://www.randomtechnology.com
mal berem tukaj le pa sem naletel na par grafov iz dyno-ta, sej raumem da so US firma ampak tok pretiravanje je pa "tu-mac" ?!

s tem da uposteva cali- standarde ? ?
This design, which meets Federal EPA and California ARB requirements

http://www.randomtechnology.com/maxima_graf.html

Objavljeno: 02 Feb 2006, 13:08
Napisal/-a CupraR
Jah na unih bl starih avtih se je kr poznalo.Tm 6-7ps razlike z starni tovarn med kat in ne kat verzijo.. Na NA novejših avtomobilih mislm da je manjša razlika, na turbačih pa mislm da je kr razlika če ga odstraniš, vsaj pr VAG 1.8T se lepo občuti...

Objavljeno: 02 Feb 2006, 18:28
Napisal/-a Charger
V visjih obratih se avto bolj zvrti. Lazje diha skozi izpuh.

Objavljeno: 03 Feb 2006, 08:05
Napisal/-a djsly
Je kdo pr nas že zamenju cat s "high flow" cevjo na Cliu RS?

K cat pride zlo kmal po izpušnem kolektorju, pa zlo zajeban dostop je do tam. Vse skupaj je zlo zavito..skratka jeba.

Objavljeno: 07 Feb 2006, 18:35
Napisal/-a Lenny
irCAR81 napisal/-a:Neki procentov se pozna... zdej pr avtu k ma 60hp se kumi kej opaz.. pr eni korveti k ma 300hp je pa že kr lepa številka. Pr nobenmu od teh dveh avto pa to po mojm na cesti ne občutš.
Jst nism opazu nobene razlike, ko sm odstranu katalizator pri astri f 1.4. Avto je l92, pa so prve serije imele namesto 60, 55KM - se pravi se je moč zmanjšala za 5KM. Kmalu so neki spremenili, da jih je mel spet 60, tako da je takih zelo malo. V praksi pri tako malo konjih ni vsaj z moje strani opazit nobene razlike. Pri novejših avtih se zagotovo ne pozna toliko, kot pri starejših.

Objavljeno: 07 Feb 2006, 19:25
Napisal/-a alanq4
Jaz sm na 33-ki dal katalizator dol pa je edina razlika ta da gre mal hitrej u visoke obrate. U glavnem nč konkretnega.

Objavljeno: 07 Feb 2006, 22:51
Napisal/-a DrMr
... na PSA 2.0 16v 206 S16,CC se kar pozna, pa če ga naštudiraš pri prestavljanju navzdol, konkretno vseka parkrat nazaj...

Objavljeno: 08 Feb 2006, 00:31
Napisal/-a 2.7TT
Kaj bi ti odstranil? Kata-kaj?

:-# :-k

/jan

Objavljeno: 08 Feb 2006, 13:36
Napisal/-a georg
sem točno tale test naredo na mr2. sem prvo šel nekaj ranov z kat (gtech) potem pa brez. in je bla razlika kar opazna( tako po času (~3desetinke na 402m) kot po občutku). Še posebej se je poznalo v višnjih obratih; je kar dvigoval moč, medtem, ko je z kat. precej zadušo.

Objavljeno: 08 Feb 2006, 13:48
Napisal/-a Pugi
Men se konji niso povečal, se je pa navor za 10Nm, pa po občutku bi reku, da se motor recimo v štantgasu dost hitrej zavrti. Pa tudi v visokih obratih je določena razlika.

Objavljeno: 13 Feb 2006, 09:23
Napisal/-a djsly
Kdo na RS-u dal dol kat?

kako zajebat lambde, da bojo kazale prov?

Objavljeno: 13 Feb 2006, 09:43
Napisal/-a CupraR
Hm vsaj ponavad je tako da je lambda pred katom... Se prav daš kat dol cev nameto (pač pride cev direkt za lambdo) njega pa je mir....

Dvommš da maš kej zakomplicirano da to bo računalnik kkšjno napako kazal.. To je ponavad tm problem k ma avto 2 lambde...

Objavljeno: 13 Feb 2006, 10:10
Napisal/-a djsly
CupraR napisal/-a:..Dvommš da maš kej zakomplicirano da to bo računalnik kkšjno napako kazal.. To je ponavad tm problem k ma avto 2 lambde...
Yap, moj baje ima 2 lambdi ](*,)

Objavljeno: 13 Feb 2006, 11:25
Napisal/-a CupraR
Ni pa spet nujno, najbolj se je na enem servisu pozanimat... Ponavad se da pol tut z testerjem to napako zbrisat \:D/

Objavljeno: 14 Feb 2006, 18:18
Napisal/-a djsly
Evo par stvari za RS-a:

172 sport vs 172 orig:

Slika


172 sport:

Slika


172 sport mounted:

Slika


Pa še nekaj glede avtomobilov z dvema lambdama:

the 2nd lambda simply tells the ecu if the cats working or not...

so if you decat it and the light comes on to say its not working......!!!

however this does NOTHING to the way the car drives or the settings.... its simply a toxic emmsions light for the new emmsions laws..... as your supposed to have a cat that works....
lp djsly.

Objavljeno: 14 Feb 2006, 20:25
Napisal/-a CupraR
Ja sej 99% jav to napako in ti lučka sveti. Zdej al pustiš al se pa z testerjem zbriše, kar mislm da je čist možno, edin ne vem kako te zadeve pr Renaultu delujejo :D

Objavljeno: 15 Feb 2006, 08:57
Napisal/-a djsly
ne 99% ampak 100% lučka zagori. Bolj pomembno je to, da to NIČ ne vpliva na delovanje motorja :)

Objavljeno: 15 Feb 2006, 09:04
Napisal/-a DrMr
... pri pugiju 206 S16 2.0 16V, brez kat se lučka prižge, ko ga nekaj časa teraš nato pa umiriš vožnjo, ECU vrže podatke lambda sonde v zasilni način in v tem režimu je meni trošil cca.2l/100km več , po resetriranju pa je bilo o.k.,..

Objavljeno: 15 Feb 2006, 15:04
Napisal/-a Pugi
Jes sm jo pa ubrnu :D: Men kur normaln, clo zelo mal.. Ma pa več navora kot prej. Lučka pač sveti. Sj je peugeot - bo že pregorela :D::D::D::D:

Objavljeno: 07 Jun 2006, 08:49
Napisal/-a cc 206
DrMr napisal/-a:... pri pugiju 206 S16 2.0 16V, brez kat se lučka prižge, ko ga nekaj časa teraš nato pa umiriš vožnjo, ECU vrže podatke lambda sonde v zasilni način in v tem režimu je meni trošil cca.2l/100km več , po resetriranju pa je bilo o.k.,..
Pol ti dela sedaj normalno, ceprav nimaš kata not ???