Supercharger
Supercharger
KAj menite o tej zadevi ali je to boljše kot turbina, oz. ali je laže za montažo, predvsem pa me zanima če je to kej manj zadeva al je isti problem z velikostjo.
K v moji mašini ni placa ama nič.
Pa sm razmišlu, če je to mogoče opcija za rešitev???
lp
K v moji mašini ni placa ama nič.
Pa sm razmišlu, če je to mogoče opcija za rešitev???
lp
odvisno na koliko KM racunas. do nekje 260+ brez nitrousa bi bilo tm nek max. Ce misls na vec ti svetujem turbino, saj mas okol 260KM z 0.6 barov, pri SC pa z eokol 1bar (pa se problemi z hlajenjem bos dobu).
Za mestno voznjo je SC veliko bolj primeren, pa s pravo predelavo ti bo avto tudi do litra manj benzina pokuril, saj SC sam opravlja ze neko delo z delovanje.
Ce mene prasas je turbo za avtocesto.
LP
Za mestno voznjo je SC veliko bolj primeren, pa s pravo predelavo ti bo avto tudi do litra manj benzina pokuril, saj SC sam opravlja ze neko delo z delovanje.
Ce mene prasas je turbo za avtocesto.
LP
What did the hurricane say to the palm tree? Hold on ur nuts! This is no ordinary blow job!
da mal obrazlozim zadevo:
Pri delnem plinu kompresor in turbina (sploh če govorimo o Greddy kitu) producira le majhen nadtlak (recimo 0.1 bar) in pomaga motorju pri dihanju in pri delnem plinu je vbrizgavanje goriva v takih količini da se ohranja najbolj izkoriščeno razmerje (14.7) goriva/zraka. Neka povprečna poraba z turbom je zelo primerljiva z atmosfersko hondo že od samega začetka (8.5), medtem ko imajo honde z JRSC v povprečju porabo v povprečju 8.0 litra... Če bi se zadevo tiščalo do podna bi pa seveda poraba bila večja... Te opisane razmere so resnične le v kooperaciji z reprogramirano elektroniko...
LP
Pri delnem plinu kompresor in turbina (sploh če govorimo o Greddy kitu) producira le majhen nadtlak (recimo 0.1 bar) in pomaga motorju pri dihanju in pri delnem plinu je vbrizgavanje goriva v takih količini da se ohranja najbolj izkoriščeno razmerje (14.7) goriva/zraka. Neka povprečna poraba z turbom je zelo primerljiva z atmosfersko hondo že od samega začetka (8.5), medtem ko imajo honde z JRSC v povprečju porabo v povprečju 8.0 litra... Če bi se zadevo tiščalo do podna bi pa seveda poraba bila večja... Te opisane razmere so resnične le v kooperaciji z reprogramirano elektroniko...
LP
What did the hurricane say to the palm tree? Hold on ur nuts! This is no ordinary blow job!
Re: Supercharger
Če že tko nimaš placa je boljša varianta turbina, ker zasede manj prostora kot kompresor.Blue RaCer napisal/-a:KAj menite o tej zadevi ali je to boljše kot turbina, oz. ali je laže za montažo, predvsem pa me zanima če je to kej manj zadeva al je isti problem z velikostjo.
K v moji mašini ni placa ama nič.
Pa sm razmišlu, če je to mogoče opcija za rešitev???
lp
-
- Pawa user
- Prispevkov: 118
- Pridružen: 04 Jun 2006, 19:58
- Kraj: Domžale->Vir
- Kontakt:
Tu je ena dobra predelava, ko ma dve turbini pod avtom.
http://www.speedshopthagard.com/project ... index.html
http://www.speedshopthagard.com/project ... index.html
IC skor da mora biti. Sicer gre brez, kar sem tudi sprobal pri Supri, ampak lahko pride do prezgodnje detonacije, kar ni najbolj zaželjeno. Zrak iz turbine pride cca 80 stopinj, in tudi če je turbina zadaj, se bo shladil kvečjem za kakih 5 stopinj.roki napisal/-a:kaj pa turbina na konc avspuha? to američni dost prakticerajo... ne rabš icja, placa ti nč pr motorju ne uzame...
Je pa res, da se tlak ki ga zgubiš po ceveh kompenzira z nižjo temperaturo.
Pr men je blo OK predvsem zato ker je tlak trenutno prenizek zaradi zaprtega izpuha. Posledično je nižja temperatura zraka, kakor tudi tlak v cilindru pred TDC.
Pol pa na lezec obe turbini potrgassketus napisal/-a:Tu je ena dobra predelava, ko ma dve turbini pod avtom.
http://www.speedshopthagard.com/project ... index.html