Stran 1 od 2

Poučno o ploščicah in diskih - preformance

Objavljeno: 28 Jan 2006, 13:49
Napisal/-a Pugi
mihakrapez napisal/-a:
1.8T napisal/-a:Ce nisi prezahteven, EBC GD diski (boljsi materijal, niso narezani/naluknjani) in Greenstuff ploscice.

Ce pa bi rad performance, potem pa nabavi to kot jaz, EBC TGD diske in redstuff ceramic ploscice. Do sedaj najbolje, kar sem imel kdajkoli na avtu(-ih).

(TGD diski so efektivni do 800/900 stopinj, redstuff ceramic ploscice pa cez 750 stopinj, primejo pa ze mrzle).

Ce rabis kaksen bolj resen info, povej. Moram se pogovorit z uvoznikom, ce da kaksen klubski popust (mora ga dat).

/jan
Organske ploščice držijo skupaj organske smole. To pomeni, da so stisnjene na organski bazi. Te ploščice delujejo v temperaturnem območju 0-450 stopinj max (carbon ploščice. Pri 450 stopinj molekulske vezi razpadejo in smole udarijo na vrh ploščice. (navadne ploščice aka original držijo do pribljižno 300 stopinj. EBC redstuff so so organske ploščice z molo več kovin ki držijo pri konstantni temp pribljižno 380-420 stopinj. (Proizvajalci pogosto navedujejo trenutno maximalno temperaturo na površini ploščice, kar pa ni niti pribljišno točno). Pri 600 stopinj celzoja ni mogoče doseči niti teoretično , ker se najkvalitetnejše olje AP RACING DOT 660 upari pri 327 stopinjah. Če bi si omislil ploščice na kovinski bazi (karbon in baker je njihova max temp 1200 stopinj vendar le tega ni mogoče doseči, ker zavre olje ali pa zgorijo tesnila na čeljusti, tako da bi ostal brez bremz pri pribljižno 600 stopinjah.Te ploščice tudi zelo cvilijo in ropotajo in praktično ne delujejo do 300 stopinj Druga stvar pa so diski. Kovinski diski so kovinski diski in ne pripomorejo k performancu zaviranja. Pripomorejo k odvajanju plinov če so navrtani in nekoliko izboljšajo zračenje (pribljižno 5% glede na zavorni učinek).

Če misliš, da so EBC najboljši potem najbrž še nisi poskusil SINTER114R carbona. Cena: 15.000sit

Če hočeš še več je pa tu ferodo ds 3000 ali ds 3500 Cena CCA: 150-200 eur
(EBC smo testirali na brifštantu in moram rečt, da ni bilo kakšnih hudih performansov)

Bom pripel graf enkrat, ko bom mel čas.

Lp,

Tale post bi rad izpostavil, ker se mi zdi precej poučen in uporaben. V temi kjer je bil objavljen bi se hitro izgubil. Tam komentirajte kaj rabi RC, tukaj pa na splošno o ploščicah/diskih. Prosil bi za eno resno debato, vsak naj pač pove svoje izkušnje na tem področju, brez nepotrebnih/nepreverjenih zadev...

Objavljeno: 28 Jan 2006, 14:50
Napisal/-a CupraR
Jst osebno grem na Sinterja samo že zarad cene!! Ker me pride 1/3 cene ostalih ploščic (recimo RedStuff). Sm slišal tut dobre pohvale od dirkačov (od Miča Milosaljeviča).

BTW glede Sintarja in karbonskih ploščic?? KOlk različnih tipo, zmesi ima na voljo?? Je ta oznaka SINTER114R pač oznaka za njihove karbonske ploščice al je samo ena izmed karbonskih ploščic???

Objavljeno: 28 Jan 2006, 15:31
Napisal/-a Malecky
Mene pa zanima kot prvo zakaj so sinterjeve ploscice razrile Tarox G88 disk in kako vedet da se to ne zgodi spet.

Drugo pa kako izvedit burn in? Ene 5 bremzanj iz 120 na 20 je OK?

Objavljeno: 28 Jan 2006, 16:12
Napisal/-a CupraR
Za dost hude ploščice(ornk oeficient) ponavad pravjo da so bolš čist gladki diski..
Drgač pa sej veš kako je: enmu ena kombinacija odgovarja en jo pa po 1000km zvije ](*,) ](*,) zelo delikatna zadeva tole. Kere ploščice oz diske uzet. Čist vsak nekaj drugega predlaga...

Objavljeno: 28 Jan 2006, 16:22
Napisal/-a Malecky
Predlaga vsak tist kar sam voz tud ce je pou pi**** vredno slovenija pač.

Kolk diskov/ploscic pa folk na let skuri da bi lahko primerjal? Zelo redko se da to določit.

Ce primerjam Tarox G88 in tarox ploscice proti Brembo (bradi vrjent) diski in enimi ploscicami k sm jih mel prej se ti tarox obnasajo cist drugac, velika prednost napram obicnimi je to da se svinjarija sproti odstranjuje, ker sem pri focusu mel stem ze ogromno tezav. Je pa treba pedal zlo močno pohodit da dobis najboljse iz Taroxov pa se ogret je treba zadevo preden zacne optimalno delovat.

Ce bom focusa se mel bom spomladi zamenjal se komplet zadaj, vse cevke, spucal vse sveze olje ipd...

Objavljeno: 28 Jan 2006, 16:34
Napisal/-a CupraR
To je res, da gre svinjarija stran, po drugi strani pa z zelo hudimi ploščicami hitr zviješ tak narezan disk... :-k :-k

Objavljeno: 28 Jan 2006, 16:39
Napisal/-a Malecky
CupraR napisal/-a:To je res, da gre svinjarija stran, po drugi strani pa z zelo hudimi ploščicami hitr zviješ tak narezan disk... :-k :-k
To bi pa rad slisal od enega z dokazi. O:)

Objavljeno: 28 Jan 2006, 16:50
Napisal/-a CupraR
Cresha upraš on vem da je Taroxe z Sintarjevimi razturil..

Pa tut če pogledaš vse dirkače: hude ploščice in navadni blank diski. Je pa res da če daš to na obični avto zavira noro, vendar hkrati mejaš tako diske kot ploščice... Na unih 15.000km če zdrži tolk.

Objavljeno: 28 Jan 2006, 17:04
Napisal/-a DrMr
Malecky napisal/-a:
CupraR napisal/-a:To je res, da gre svinjarija stran, po drugi strani pa z zelo hudimi ploščicami hitr zviješ tak narezan disk... :-k :-k
To bi pa rad slisal od enega z dokazi. O:)
... od mene: zvil EBC 283 turbo groove, z navadnimi green,.. reklamacijsko dobil nove diske in priporočilo, da naj raje vozim z red, sedaj je zaenkrat še o.k....

Objavljeno: 28 Jan 2006, 17:07
Napisal/-a Malecky
Za "zvit" disk bi jaz obdolzil vse drugo kot ploscice. 8-[

Objavljeno: 28 Jan 2006, 17:13
Napisal/-a DrMr
... ko sem nabavljal diske, so mi rekli, da so neuničljivi,... ko sem nato to reklamairal pri Jerasu mi je to predlagal in reklamacijsko menjal diske,... na meritvi so bili ravni, premeril sem jih tudi na pestu, z drugimi ploščicami so tudi tresli, uvozil sem jih tudi nežno (osebno vem), tresli so pa zeleooooo!!! pa vse je bilo o.k. kakih 15000 km, potem se je to začelo pojavljati vedno hujše....

Objavljeno: 29 Jan 2006, 01:49
Napisal/-a mihakrapez
Evo iz taroxovimi diski je takole. (vredni niso pol p...de).
Mi smo jih včasih uvažali in smo imeli take probleme in toliko reklamacij da smo z zadevo zaključili.

Sedaj prodajamo samo kvalitetnejšo robo AP racing, Ferodo, PF, Goodrige,.. Res je da je malo dražje ampak zato tudi veliko boljša kvaliteta.

Sedaj sem delal stilota JTD
In smo za 75.000sit naredili sledeče
Sinter 114R zavorne ploščice
Roesch VR-2 Diske (površinsko obdelane) standard dimenzija.
Goodrige pletene zavorne cevi
Zavorno olje AP-racing 600
In brezplačna montaža
Naredili smo tudi test in od 100-0
se je avto ustavil 3 metre hitreje kakor z serijskim sistemom

Za okoli 2500 eur pa bi za enako vozilo lahko naredili:
6 batne AP racing čeljusti z 4 ploščicami rezkane iz enega dela
AP racing Pro Ploščice
Distančnike za čeljusti
Diski z centralno nabo GUS 330mm
Goodrige zavorne cevi
Olje AP racing DOt660
Manjši glavni zavorni valj AP RACING
in montaža + test temperature

Obnova starega sistema
12.000 sit po čeljusti (podreti predihtati batke nadomestiti z inox zvezdico zaradi manjšega prenosa temp na olje+ speskati in pobarvati na željeno barvo
15-20 tisoč sit ploščice 114R
V starih čeljustih se dostikrat nabere voda, ki pa ne vpliva najbolje na zavorni učinek.
Po tem postopku je pametno tudi menjati diske (navadne ali racing)

Lp

mihakrapez

Objavljeno: 29 Jan 2006, 10:36
Napisal/-a mihakrapez
Držimo Kar se tiče ploščic:
Ferodo Racing program DS 2000 - Do 3500
Pagid Racing program
Performance Friction Racing program
Navadne ploščice kvaliteta enaka kakor original ICER
Racing ploščice Lastne proizvodnje R serija

Objavljeno: 29 Jan 2006, 11:20
Napisal/-a CupraR
Oo tega Stilota pa poznam, je bil črn a ne :D
No za ploščice sm se res odloču kaj gor pade :D bo kr 114R :D

BTW kdaj je smiselna obnova čeljusti. Je to odvisno kolk km imajo za sabo??

Objavljeno: 29 Jan 2006, 11:37
Napisal/-a GorazdO
Miha - lahko objaviš kak mejl, ki ga berete; na povpraševanje vnešeno prek obrazca na spletni strani in naknadno še poslan mejl na info@s,.... nisem dobil odgovora.

al maste tok dela, da ne folgate odgovarjat v roku dneva/dveh?

lp g.

Objavljeno: 29 Jan 2006, 15:33
Napisal/-a mihakrapez
Stilo je bil rdeč.
Črni je sedaj v postopku gre pa za isto zadevo.

Obrazci preko web paga se včasih izgubijo.
Mail pride na info in potem tajnica razpošle naokoli.
Včasih se zgodi, da ga pošlje komu, ki ga ni ali pa napačnemu.
Se še uči #-o
Lahko pošlješ meni direkt.
miha.krapez@sinter.si

Glede obnove čeljust je pa takole največkrat se odločijo za obnovo stranke, ki rihtajo avto če ne zaradi tega, da niso več čisto rjave in grdo izgleda. Drugače pa če je kaj narobe ali, če so spokane gumice ali, če je stvar zaštekana.

Objavljeno: 29 Jan 2006, 15:48
Napisal/-a CupraR
Aha hvala za razlago.

Dej še nekaj mi povej ker vem da obvladaš zadevo, kako je kej z temi pletenimi cevkami??. Je fajn menjat, kokr sm sezanjne nej bi se malce poznalo da je sam pedal od bremze bolj trdt?? Vem da se manj razširijo kot navadne, kolk je pa v praksi DEJANSKO razlike. Se pozna kej??

Objavljeno: 29 Jan 2006, 19:01
Napisal/-a mihakrapez
CupraR napisal/-a:Aha hvala za razlago.

Dej še nekaj mi povej ker vem da obvladaš zadevo, kako je kej z temi pletenimi cevkami??. Je fajn menjat, kokr sm sezanjne nej bi se malce poznalo da je sam pedal od bremze bolj trdt?? Vem da se manj razširijo kot navadne, kolk je pa v praksi DEJANSKO razlike. Se pozna kej??

Cevke dajo zelo veliko se splača.
Razliko opaziš pri večjih obremenitvah se čuti

Objavljeno: 29 Jan 2006, 19:15
Napisal/-a DamoVTI
mihakrapez napisal/-a:----
Imaš PM O:)

Objavljeno: 08 Feb 2006, 22:01
Napisal/-a CupraR
Še nekaj o Sintar ploščicah?? Je nuja prinest stare ploščice da se da nova masa gor, al ni njuno??