Water/methanol injection
Objavljeno: 26 Okt 2004, 20:25
Vbrizgavanje vode in metanola zniza temperaturo in zvisa gostoto vsesanega zraka v motor. S tem lahko dosegamo visje pritiske turbine, uporabna pa je zadeva tudi pri N/A avtomobilih. Direktna pridobitev tega je spremenjen kot predvziga in s tem pridobimo par konjev (okrog 30 pri mojem). Zadevo so uporabljali ze med 2. svetovno vojno na letalih, kjer se je dobro obnesla.
Po uporabi tega sistema lahko obcudujemo bate in cilindre, kako so cisti,kot da bi jih nekdo stalno pral, ce razdremo blok motorja, kar je zelo dobro za motor.
Malo branja:
http://www.snowperformance.net/ - Zanimiv in poceni sistem, tudi z variabilnim kontrolerjem, ki glede na boost dozira spricanje.
http://www.racetep.com/wik.html - Domiselen sistem, kjer boost iz turbine nafilajo tudi v posodo z vodo, katera je potem pod enakim pritiskom kot sesalni manifold, kamor se vodo vbrizguje. Tako rabimo samo majhno pumpo, da premagamo ze izenacen pritisk in ne ogromne pumpe, da bi premagala nadpritisk 1,4 in vec bara.
http://www.aquamist.co.uk/ - Predvsem mi je vsec SYSTEM 2d , ki navodila za vbrizgovanje dobi iz signala na injektorju za bencin. Izredno zvita finta, kajti tako izkorisca mape v ECU-ju, ki so najbolj tocne od vseh.Ima tudi senzor za kolicino vode v rezervarcku in ob pomanjkanju omeji boost na neko "varno" vrednost. Namenjen bolj tistim avtomobilom, katerim ECU ne avtomatsko popravlja kota predvziga in bi zanje pomanjkanje vode pri prednastavljenem predvzigom pomenila velike neprijetnosti. Na zalost precej drazja zadeva od ostalih.
Sparajmo $$$ cez zimo, poleti bi to zelo prav prislo, ko je zunaj 35 stopinj celzija.
Se bo kdo odlocil za to?
/jan
Po uporabi tega sistema lahko obcudujemo bate in cilindre, kako so cisti,kot da bi jih nekdo stalno pral, ce razdremo blok motorja, kar je zelo dobro za motor.
Malo branja:
http://www.snowperformance.net/ - Zanimiv in poceni sistem, tudi z variabilnim kontrolerjem, ki glede na boost dozira spricanje.
http://www.racetep.com/wik.html - Domiselen sistem, kjer boost iz turbine nafilajo tudi v posodo z vodo, katera je potem pod enakim pritiskom kot sesalni manifold, kamor se vodo vbrizguje. Tako rabimo samo majhno pumpo, da premagamo ze izenacen pritisk in ne ogromne pumpe, da bi premagala nadpritisk 1,4 in vec bara.
http://www.aquamist.co.uk/ - Predvsem mi je vsec SYSTEM 2d , ki navodila za vbrizgovanje dobi iz signala na injektorju za bencin. Izredno zvita finta, kajti tako izkorisca mape v ECU-ju, ki so najbolj tocne od vseh.Ima tudi senzor za kolicino vode v rezervarcku in ob pomanjkanju omeji boost na neko "varno" vrednost. Namenjen bolj tistim avtomobilom, katerim ECU ne avtomatsko popravlja kota predvziga in bi zanje pomanjkanje vode pri prednastavljenem predvzigom pomenila velike neprijetnosti. Na zalost precej drazja zadeva od ostalih.
Sparajmo $$$ cez zimo, poleti bi to zelo prav prislo, ko je zunaj 35 stopinj celzija.
Se bo kdo odlocil za to?
/jan