Stran 1 od 2

Upgrade zavornega sistema.

Objavljeno: 23 Dec 2005, 12:24
Napisal/-a CupraR
No hvala k. se bom tut sam kočno lotu izbolšave zavor na moji gajbi..
Bom najbrš izbral neko srednjo alternativo, in mislm dat mel večje diske in boljše čeljusti od Prelude 2.2 (oz Integre).

Sicer bo neki cajta trajal da vse dobim (čeljusti tut še nimam) me pa zanima eno mnenje oz če mi kdo zna svetovat.

Moj avto ima pač razmak 4*100, tako da večjih diskov z tem razmakom nima nobena Honda :D kar pomeni da bo treba nove lukne narest..
In me zanima kaj mente: bo lažje predelat 4*114,3 disk al 5*114,3 na 4*100???

Načeloma mi 4*143,3 bolj diši, sploh ker je sredinska lukna pr disku identična moji (na 5 vijaokv, ma tm večji premer)

Objavljeno: 23 Dec 2005, 19:46
Napisal/-a Eddy
Titulo si že dobu tapravo :D

Pomoje je najboljš da odneseš tele 4x114,3 diske majstru pošvasat stare luknje,potem pa narediti nove v željenem razmaku... =D>

Objavljeno: 23 Dec 2005, 21:41
Napisal/-a Charger
Ni treba svasat, ce ni nujno. Samo nove stiri naj izvrta.

Objavljeno: 24 Dec 2005, 00:11
Napisal/-a CupraR
Ja sej to mislm da švasat ne rabm, se pač enostavno nove nardijo tut če mal čez stare lukne gledajo :D Sej najbrš bo res lažžje une z 4.imi luknami predelat, je manj lukn v napoto :D

Objavljeno: 24 Dec 2005, 13:25
Napisal/-a OpaNkaR
Sej jih lahko zvrtaš tko da se sploh ne prekrivajo, mal zavrtiš vse luknje.

Objavljeno: 27 Dec 2005, 11:47
Napisal/-a PeschA
Še jaz pristavim eno vprašanje.

Če bi zamenjal čeljusti in bi šel iz 48mm bata na 54mm bat, a je lahko isti glavni bremz cilinder. A lahko kaj zaje.....

Objavljeno: 28 Dec 2005, 06:02
Napisal/-a corsa_A
Diskov ne švasat! Naj ti nekdo z delilnikom zvrta nove luknje. Gre pa z 5 na 4 pa tudi tako kot ti hočeš bo šlo. Tako kot je nekdo odzgoraj že rekel če so cilindri večji bo potreben še večji glavni cilinder. Sam sem šel najprej z 236mm na 256mm brez menjave cilindra (ker so bili zavorni cilindri skoraj istega premera), ko pa sem šel z drugimi čeljustmi na 284 pa sem še moral menjati glaven cilinder drugače bi imel kilometerski hod. ](*,)

Objavljeno: 28 Dec 2005, 09:16
Napisal/-a SunShiner
ja sej bi pa dvakrat na hitr zabremzu :D:
drgač pa kok približno pa sploh pridejo novi glavni cilindri? :-k

Objavljeno: 28 Dec 2005, 09:23
Napisal/-a corsa_A
Mene nič me je branko opskrbel z njim O:) Dobiš pa tudi nove neoriginalne. Kako je za jap vozila nevem za evropske so mislim da nekje 10-20ksit.

Objavljeno: 28 Dec 2005, 09:44
Napisal/-a SunShiner
aha. no sej pol je verjetno tud za jap cena nekje tm tm :)

Objavljeno: 28 Dec 2005, 10:50
Napisal/-a djsly
Z manjšimi predelavami je ponavadi najmanj težav, če vzameš večje bremze od kakega močnejšega modela iste znamke.

Tudi jaz sem premišljeval o bremzah od AR 166 3.0 za svojo 155-ko. Predelave minimalne. V bisvtu samo kos jekla cca. 1 cm debeline malo obdelati in that's it.

Ampak kaj ko so te bremze tako drage.


PS: Maš že kaj nabavljenega materiala za swap?

Objavljeno: 29 Dec 2005, 01:14
Napisal/-a CupraR
Kar se mene tiče bodo nove čeljusti kmal v garaži :D diske bom dal kr obične Brembote, ploščice pa najbrš Red stuff od EBC. Čim začnem kej prčkat se bo vse poslikal pa tle objavl \:D/

Objavljeno: 29 Dec 2005, 07:01
Napisal/-a corsa_A
irCAR81 napisal/-a:
corsa_A napisal/-a:...ko pa sem šel z drugimi čeljustmi na 284 pa sem še moral menjati glaven cilinder drugače bi imel kilometerski hod. ](*,)
Kaj moj cilinder je ql za 284? :P
Mislim da bi že moral biti 22mm, če ne pa paše od T calija 23mm + 284mm pa bo zaviralo, ampak potem 15" minimum in to še ne vsake!
Oplove npr pašejo qwl. Lahko pa ti zrihtamo 300mm če hočeš od G astre coupe :D

Objavljeno: 29 Dec 2005, 09:10
Napisal/-a djsly
Ma ti rabiš ene 300mm samo zadaj. Sej spredi ne rabš, k itak greš v vsak ovink pošrek ;)

Objavljeno: 14 Jan 2006, 09:11
Napisal/-a DamoVTI
Moje nove ploščice bodo Ferodo DS 3000. Sporocim kako se obnesejo [-o<

DS3000

DS3000 is Ferodo's premium racing compound and has set the standard across circuit racing and the World Rally Championship. DS3000 has contributed to countless wins and podium positions in the WRC, BTCC, STW and is now experiencing major success in Indycar and NASCAR applications.

The main characteristics of the DS3000 compound are:

reduced bedding in time (approximately 50% quicker than other materials)
extremely high friction level (0,62 coefficient of friction) at any temperature or speed
higher initial bite
predictability, in all conditions, when braking into the corner because of the flat friction curve
less off brake between the brake pedal and throttle

Objavljeno: 14 Jan 2006, 10:38
Napisal/-a Malecky
Any temperature? racing compound?

So tile razvil neki nemogocega? :-s

Objavljeno: 25 Jan 2006, 11:51
Napisal/-a CupraR
Evo od oka kolk je večja nova čeljust :D

Slika

Diski bodo pa 282*23 namesto 262*21. Recmo da se bo mal poznala razlika.
Diski bodo prišli eni obični (najbrš Brembo) ploščice pa od sintarja ker je daleč najbolj ugodna varjanta.
Red Stuff in podobne zadeve so za Preludo oz Integro drage u pm...

Mi lahko vseeno kdo pogleda cene za Ferodo ploščice?? DS2500 oz DS 3000? MAlecky??

Objavljeno: 25 Jan 2006, 13:06
Napisal/-a CupraR
A to si jih v Motomatu nabavu?? No upam da se bo malecky kej javu, čeprav dvomm da bodo pod 30.000 ploščice, za moje čeljusti...

Objavljeno: 25 Jan 2006, 14:10
Napisal/-a CupraR
No tut ta drug avto (Leon) bo dobil mal bolše zavore. Čaka samo še na montiranje ... 323*28 +4 batne čeljusti \:D/ \:D/

Slika
Slika
Slika

Objavljeno: 25 Jan 2006, 23:48
Napisal/-a DrMr
... in koliko je Cicero skasiral ?