Stran 2 od 2

Objavljeno: 26 Jan 2006, 00:11
Napisal/-a CupraR
850 EUR, kar je taka čist solidna cena.. diski so skor novi (menjal umes) tako da bo za neki cajta \:D/
Nov komplet je cca 1600eur.

Sm pa vidu kaj je zdej gor dal ](*,) ](*,) OD Porscheja čeljust pa mislm da 345mm od R32. Matr disk je k pica :D :D prov ogromn zgleda,sploh ker je čist gladek...

Objavljeno: 26 Jan 2006, 21:23
Napisal/-a DrMr
... pa rabijo večbatne večji glavni valj,??? po teoriji se spremeni razmerje spredaj/zadaj,... je kdo pred in po menjavi stestiral razliko na valjih... pa vpliv na elektronski razdelilec zavorne moči...

Objavljeno: 26 Jan 2006, 22:39
Napisal/-a CupraR
Bom stehtal za foro. Ej kdo ti je nove lukne naredu v diske?? Če prav vidm si tut ti moral nove narest..

Objavljeno: 26 Jan 2006, 22:52
Napisal/-a DrMr
... pa je to nacentrirano ? sem že imel probleme z opletanji, ki sem jih rešil samo s struženjem diska (poravnavo) na avtu...

Objavljeno: 26 Jan 2006, 23:14
Napisal/-a DrMr
.. na mojem 800 kg modelu, grem zdaj iz 247 na 283 (enobatno), glavni iz 20.60 na 22.00... pa bom poročal....

Objavljeno: 26 Jan 2006, 23:43
Napisal/-a eXtreme
Kok pride najceneje kak tak upgrade... we're talking about up to $200 ;)

Objavljeno: 26 Jan 2006, 23:54
Napisal/-a CupraR
Za tvojo Hondico :D ??
Ti maš 240*19 a ne???
Ja varjanto od iVT uzet ki ima 262*21 diske. Sicer ma moj 6G (in 5G VTI, esi) enake diske kot iVT vendar sm videl da so drugačne dimenzije ploščic, torej morajo biti čeljusti drugačne..

Poglej na Hondaadict forum, vem da jih je en prodajal. (model ma nick: crx v-tec).

To mislm da je najcenej varjanta. Take čeljusti od Prelude pa mislm da teb ne gredo gor, ker jih je že Emil hotu montirat in baje ni slo. Kaj je blo točno ne vem, vem samo da jih je Urosube zdilal, njegov crx ima enak narjen kot moj Civic in tukaj gre bp gor... Je pa tut take čeljusti težko dobit in so drage ( so mi tut po 300eur prodajal), jst sm jih slučajno za 30k dobil...

Objavljeno: 26 Jan 2006, 23:56
Napisal/-a CupraR
DrMr napisal/-a:... pa rabijo večbatne večji glavni valj,??? po teoriji se spremeni razmerje spredaj/zadaj,... je kdo pred in po menjavi stestiral razliko na valjih... pa vpliv na elektronski razdelilec zavorne moči...
Recimo tiste brembote k mislm jst gor dat na Leona, so "tovarniška" roba za CupraR verzijo. In je glavni celinder enak kot pr običnem 1.8T ki ima 312*25 in enobatne čeljusti...

Objavljeno: 27 Jan 2006, 14:01
Napisal/-a jky
CupraR napisal/-a:
DrMr napisal/-a:... pa rabijo večbatne večji glavni valj,??? po teoriji se spremeni razmerje spredaj/zadaj,... je kdo pred in po menjavi stestiral razliko na valjih... pa vpliv na elektronski razdelilec zavorne moči...
Recimo tiste brembote k mislm jst gor dat na Leona, so "tovarniška" roba za CupraR verzijo. In je glavni celinder enak kot pr običnem 1.8T ki ima 312*25 in enobatne čeljusti...
Kolikor sem spraseval Tarox, AP racing, brembo lahko ostane enako. Tako pravijo oni, tudi na novejsih avti in z abs in brez , ... .

Objavljeno: 27 Jan 2006, 14:04
Napisal/-a CupraR
Evo teže:
disk 323*28 8,7kg (res fajn če pade na nogo)
4 batna čeljust+ploščice+nosilec za fiksirat 4,2 kg
Čeljust od Integre+ploščice (kr od 4 batne) 4,2 kg, s tem da mi tukaj še nosilec manka!!

Se lepo vid da so 4 batne ubistvu lažje ker je iz alu oz zlitine alu...

Objavljeno: 27 Jan 2006, 15:18
Napisal/-a croma_man
pod 300 je za pussy-e :-°

Objavljeno: 29 Jan 2006, 09:20
Napisal/-a Malecky
Hehe..kevo.

Ga poznas?

Objavljeno: 16 Mar 2006, 14:49
Napisal/-a CupraR
Počas bo: evo diski majo taprav razmak, zdej treba še preostalo robo zbrat (ploščice) in narest primerne distančnike:

Slika

Objavljeno: 23 Maj 2006, 13:12
Napisal/-a CupraR
Zadeva je gor, dela bp, treba sam še lepo ulavfat :D zdej kkšnga romana ne bom pisal ker nima smilsla saj je isti projekt kot pr Urosu :D
Sam kšna slikca :D

Prej:
Slika

Sedaj :lol: :

Slika


Slika[/img]