Upgrade zavornega sistema.

Kako trdo in stabilno se vozite ter kako hitro se ustavite...
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Upgrade zavornega sistema.

Odgovor Napisal/-a CupraR »

No hvala k. se bom tut sam kočno lotu izbolšave zavor na moji gajbi..
Bom najbrš izbral neko srednjo alternativo, in mislm dat mel večje diske in boljše čeljusti od Prelude 2.2 (oz Integre).

Sicer bo neki cajta trajal da vse dobim (čeljusti tut še nimam) me pa zanima eno mnenje oz če mi kdo zna svetovat.

Moj avto ima pač razmak 4*100, tako da večjih diskov z tem razmakom nima nobena Honda :D kar pomeni da bo treba nove lukne narest..
In me zanima kaj mente: bo lažje predelat 4*114,3 disk al 5*114,3 na 4*100???

Načeloma mi 4*143,3 bolj diši, sploh ker je sredinska lukna pr disku identična moji (na 5 vijaokv, ma tm večji premer)
Slika
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

Titulo si že dobu tapravo :D

Pomoje je najboljš da odneseš tele 4x114,3 diske majstru pošvasat stare luknje,potem pa narediti nove v željenem razmaku... =D>
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Ni treba svasat, ce ni nujno. Samo nove stiri naj izvrta.
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Ja sej to mislm da švasat ne rabm, se pač enostavno nove nardijo tut če mal čez stare lukne gledajo :D Sej najbrš bo res lažžje une z 4.imi luknami predelat, je manj lukn v napoto :D
Slika
Uporabniški avatar
OpaNkaR
Mal več k dim
Prispevkov: 51
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:52
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a OpaNkaR »

Sej jih lahko zvrtaš tko da se sploh ne prekrivajo, mal zavrtiš vse luknje.
. . : : Cuore Sportivo : : . .
PeschA
Pawa user
Prispevkov: 179
Pridružen: 01 Dec 2004, 07:45
Kraj: Ševlje

Odgovor Napisal/-a PeschA »

Še jaz pristavim eno vprašanje.

Če bi zamenjal čeljusti in bi šel iz 48mm bata na 54mm bat, a je lahko isti glavni bremz cilinder. A lahko kaj zaje.....
Slika
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

Diskov ne švasat! Naj ti nekdo z delilnikom zvrta nove luknje. Gre pa z 5 na 4 pa tudi tako kot ti hočeš bo šlo. Tako kot je nekdo odzgoraj že rekel če so cilindri večji bo potreben še večji glavni cilinder. Sam sem šel najprej z 236mm na 256mm brez menjave cilindra (ker so bili zavorni cilindri skoraj istega premera), ko pa sem šel z drugimi čeljustmi na 284 pa sem še moral menjati glaven cilinder drugače bi imel kilometerski hod. ](*,)
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

ja sej bi pa dvakrat na hitr zabremzu :D:
drgač pa kok približno pa sploh pridejo novi glavni cilindri? :-k
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

Mene nič me je branko opskrbel z njim O:) Dobiš pa tudi nove neoriginalne. Kako je za jap vozila nevem za evropske so mislim da nekje 10-20ksit.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

aha. no sej pol je verjetno tud za jap cena nekje tm tm :)
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Z manjšimi predelavami je ponavadi najmanj težav, če vzameš večje bremze od kakega močnejšega modela iste znamke.

Tudi jaz sem premišljeval o bremzah od AR 166 3.0 za svojo 155-ko. Predelave minimalne. V bisvtu samo kos jekla cca. 1 cm debeline malo obdelati in that's it.

Ampak kaj ko so te bremze tako drage.


PS: Maš že kaj nabavljenega materiala za swap?
:)
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Kar se mene tiče bodo nove čeljusti kmal v garaži :D diske bom dal kr obične Brembote, ploščice pa najbrš Red stuff od EBC. Čim začnem kej prčkat se bo vse poslikal pa tle objavl \:D/
Slika
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

irCAR81 napisal/-a:
corsa_A napisal/-a:...ko pa sem šel z drugimi čeljustmi na 284 pa sem še moral menjati glaven cilinder drugače bi imel kilometerski hod. ](*,)
Kaj moj cilinder je ql za 284? :P
Mislim da bi že moral biti 22mm, če ne pa paše od T calija 23mm + 284mm pa bo zaviralo, ampak potem 15" minimum in to še ne vsake!
Oplove npr pašejo qwl. Lahko pa ti zrihtamo 300mm če hočeš od G astre coupe :D
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Ma ti rabiš ene 300mm samo zadaj. Sej spredi ne rabš, k itak greš v vsak ovink pošrek ;)
:)
DamoVTI
Mal več k dim
Prispevkov: 54
Pridružen: 05 Jun 2005, 20:51
Kraj: Trzin

Odgovor Napisal/-a DamoVTI »

Moje nove ploščice bodo Ferodo DS 3000. Sporocim kako se obnesejo [-o<

DS3000

DS3000 is Ferodo's premium racing compound and has set the standard across circuit racing and the World Rally Championship. DS3000 has contributed to countless wins and podium positions in the WRC, BTCC, STW and is now experiencing major success in Indycar and NASCAR applications.

The main characteristics of the DS3000 compound are:

reduced bedding in time (approximately 50% quicker than other materials)
extremely high friction level (0,62 coefficient of friction) at any temperature or speed
higher initial bite
predictability, in all conditions, when braking into the corner because of the flat friction curve
less off brake between the brake pedal and throttle
Civic HB, 1.6VTi---ex
BMW E30 325i---drift car
Civic Type R `05---daily driver
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Any temperature? racing compound?

So tile razvil neki nemogocega? :-s
Slika Tuning makes the heart grow fonder
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Evo od oka kolk je večja nova čeljust :D

Slika

Diski bodo pa 282*23 namesto 262*21. Recmo da se bo mal poznala razlika.
Diski bodo prišli eni obični (najbrš Brembo) ploščice pa od sintarja ker je daleč najbolj ugodna varjanta.
Red Stuff in podobne zadeve so za Preludo oz Integro drage u pm...

Mi lahko vseeno kdo pogleda cene za Ferodo ploščice?? DS2500 oz DS 3000? MAlecky??
Slika
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

A to si jih v Motomatu nabavu?? No upam da se bo malecky kej javu, čeprav dvomm da bodo pod 30.000 ploščice, za moje čeljusti...
Slika
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

No tut ta drug avto (Leon) bo dobil mal bolše zavore. Čaka samo še na montiranje ... 323*28 +4 batne čeljusti \:D/ \:D/

Slika
Slika
Slika
Slika
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... in koliko je Cicero skasiral ?
Odgovori