Stran 1 od 1

Podvozje od Citroena "žabe" na drug avto?

Objavljeno: 18 Dec 2005, 03:36
Napisal/-a urosbe
Že nekaj časa nisem videl Citroena, žaba so mu včasih pravili, ki se spusti v poden, ko ga ugasneš oz. dvigne ko ga prižgeš. Pa tudi med samo vožnjo mu lahko nastavljaš višino. Enkrat sem ujel informacijo, da si nekdo na Passatu v Avstriji zmontiral od Citroena tako vzmetenje... in me zanima ali je kaj takega res izvedljivo?

Objavljeno: 18 Dec 2005, 04:02
Napisal/-a Pugi
Raje poglej za vzmetenji od citroena xantie, XMa ali BXa. Zadeve se dobijo dost poceni, samo potem grejo fedri pa amortizerji byby, ostane samo tisto sranje. In ti ga ne priporočam. Mislim da je ta projekt preveč zate oziroma za kogarkoli. A maš kak link do unga avstrijca? Pomoje je mogu kri scat, da je to naredu...

Raje se ozri za takim sistemom kakršnega ima maky, čeprav ne vem če maš placa še za en kompresor :D:

Objavljeno: 18 Dec 2005, 11:48
Napisal/-a croma_man
ja tud jst sm gledu aktivo od xm-a pa hotu to namontirat takrat na cromo pa ni blo variante da bi se to kr premontiral ampak bi mogu celga hudiča nardit pol pa še veš ne a bo služl namenu al ne.

Objavljeno: 18 Dec 2005, 12:56
Napisal/-a Charger
Glede na ponudbo zracnih vzmetenj katera se dobijo za skoraj vsak avto, se ne splaca porabit leto dni za predelavo avtomobila na Citroen hidravliko.
Navsezadnje bo ta predelava se drazja, saj je treba celo podvozje na novo skonstruirat.

Objavljeno: 18 Dec 2005, 13:19
Napisal/-a maky
se strinjam. bolj se ti cenovno splača vzeti nov oljni sistem kot pa predelovati tega od žabe ali pa xm-a. Pač pogledaš za lowrider kiti ;).Najbolj osnovni so zelo počasni in niso namenjeni "skakanu" ampak lepo dviganju in spuščanju. Cenejši so zato ker imajo le 1 oljni tank, ponavadi 1 -2 pumpi (XM ima 1 če se ne motim),tudi celindri so manjši. z hitrostjo dvigovanja se pa vse sledeče samo še množi :D :D :D

Objavljeno: 18 Dec 2005, 13:33
Napisal/-a urosbe
To je vse res, sam res ne dam tolk denarja za podvozje... razen če mi kdo zrihta kakšnga sponzorja:) Sem mislil, da bi se dal s Citroenom za male par skoz prit:)

LP
Uroš

Objavljeno: 18 Dec 2005, 14:27
Napisal/-a n33yo
ja fajn bi blo za male pare met po višini nastavljivo podvozje sm zaenkrat je to še zelo drago usaj zame ](*,)

Objavljeno: 02 Jan 2006, 23:38
Napisal/-a monster_d
z spuscenim v nulo se lahko sam po mestu fijakah pri mali hitrosti pri veliki avto nesme biti spuscen, polosovine so prevec povprek in ti jo lahko spolama.
lahk pa mas za kak avtoshow da ga na mestu spustis.
Za moje pojme nesmiselna zadeva.

Npr pri c5 ki je isto po visini nastavljiv ti napise da ga mores zdignit ce se pelas vec kot bi smel

Objavljeno: 04 Jan 2006, 15:59
Napisal/-a roki
monster_d napisal/-a:z spuscenim v nulo se lahko sam po mestu fijakah pri mali hitrosti pri veliki avto nesme biti spuscen, polosovine so prevec povprek in ti jo lahko spolama.
lahk pa mas za kak avtoshow da ga na mestu spustis.
Za moje pojme nesmiselna zadeva.

Npr pri c5 ki je isto po visini nastavljiv ti napise da ga mores zdignit ce se pelas vec kot bi smel
sj tuki gre bl samo za dvigovanje avta pred kakimi ležečimi policaji in podobnimi stvarmi, ki jih težko prepelješ z avtom ki je 7cm od tal...

Objavljeno: 04 Jan 2006, 16:01
Napisal/-a croma_man
jst sm ga mel 6 od tal pa sm se sam na enmu zataknu :D:D

čez vse druge je šlo brez problema, vprašanje je bolj oddaljenost nosa avta od sprednje osi, daljša je, višji more bit da pride čez policaje O:)

Objavljeno: 04 Jan 2006, 16:59
Napisal/-a urosbe
No tuki sem jaz na slabšem.. 6.5 cm od tal pa kar dolg nos. Ampak kljub temu je šel čez vse ležeče policaje (tisti trije pri Citypark-u so eni večjih - npr. če grem zelo zelo počas pa postrani manjka za las da ne podrsam oz. včasih tud mal podrsam, ampak ni panike, k mam itak z železno plato ojačan sprednji spodnji del - proti obrabi:)

Objavljeno: 04 Jan 2006, 20:27
Napisal/-a georg
Kolega (Gti-driver) glih dela ta projekt na golfu2 vr6. Je pa stvar zelo zahtevna, saj je treba narest celotni vpenjalni sistem spodaj-zgoraj na novo. Trenutno je sprednje podvozje že fiksirano v avtu. Upamo, da bo funcioniralo, kot je zamišljeno [-o< .
spodnja vpenjava:
Slika
en spy..:
Slika
Na tej sliki, še ni bilo dokončano zgornjo vpetje, drugače je to nekje to. \:D/
Nekje 2 cm je plan.

Objavljeno: 17 Jan 2006, 00:11
Napisal/-a georg
glih danes je bil avto postavljen na vse 4 kola z BX-ovim vzmetenjem =D>
Kar se vpetja tiče je celotna serijska zadeva šla bye bye. Majster pepi je to vse porihto in avto zgleda takole:
Slika
Slika
Slika

za voznjo pa to "skoraj" ni primerno:
http://www.mobisux.com/album/data/500/2 ... ka_125.avi

Zaj so še na vrsti lajtunge, kompresor,..še dosti je...

Objavljeno: 25 Apr 2006, 18:24
Napisal/-a Gti-driver
En filmček, ne vidi se glih najlepše, sam tok pa je!
Je treba poštimat še nekaj stvari okrog tega pa bo! Vsaj upam [-o<

http://www.mobisux.com/album/data/500/26557HidroG.ASF

Objavljeno: 25 Apr 2006, 20:49
Napisal/-a eXtreme
Hudo, frajer :priklon :priklon :stupid
Kakšna pa je vožnja s takim vzmetenjem?

Objavljeno: 25 Apr 2006, 21:04
Napisal/-a croma_man
uuu jebemti...tega si pa nebi mislu da se bo kdo lotu tega...svaka čast za pogum pri predelavi =D>

Objavljeno: 26 Maj 2006, 19:51
Napisal/-a Gti-driver
eXtreme napisal/-a:Hudo, frajer :priklon :priklon :stupid
Kakšna pa je vožnja s takim vzmetenjem?
Ja kar se vožnje tiče, za na cesto je kar vrei zadeva, lepo plava:D
Sem sprobu tudi stvar pri slalomu v G.Radgoni in v S.Gradcu. Da se lepo vozit ko je avto do konca dvignjen, takrat je čist trd.Sam takrat avto zgleda bol za of road:D