Optimalno praznenje valjev

Pugijev najljubši del... Važn, da muca prede!
Odgovori
Uporabniški avatar
eXtreme
Besnška glavca
Prispevkov: 358
Pridružen: 13 Okt 2004, 21:33
Kraj: Besnica
Kontakt:

Optimalno praznenje valjev

Odgovor Napisal/-a eXtreme »

Zdele sm po dolgem razmisleku prisel do spoznanja. Zakaj hudica vsi napeljujete avspuhe proti tlom? Zakaj enostavne na zavijete za 90° navpično navzgor, skoz havbo vn in konec? Prednost? Pot bi bila kratka, mogoče celo toliko, da se backpressure sploh nebi mogel ustvariti, ker pa vemo, da se topli plini dvigajo, bi z usmeritvijo avspuha navpično navzgor bistveno pripomogli k hitrosti plinov in s tem praznenju valjev. Seveda ne smemo pozabiti na poklopce na koncu izpuha, take kot imajo tovornjaki, da nebi v primeru dežja tekla voda noter.

Mal se zajebavam :D:
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Zdele sem si predstavljal kako Melkijad tole razlaga Pipiju :D
:)
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Cutoff rox \:D/

Se na 1m ustvari backpressure? Dvomim.. oz vsaj omembe vredn ne.
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Tisto besedo "bistveno" probej izpustit, pa bo še kr nekam zgledal tole vseskp :D:
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
frido
Greenstuff
Prispevkov: 44
Pridružen: 04 Nov 2004, 23:59
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a frido »

hemingway napisal/-a:Sam če tko pogledaš more tuki že neki bit ker formula1 ima narejeno podobno kot so opisal .... :-k
ja, samo z 2m kolektorja v presto zvitega...
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Mislim, da ima formula iz drugih razlogov auspuh obrnjen navzgor. Sj ne rečem, v teoriji drži ta teza, vendar se na naših avtih nebi poznalo skoraj nič. Pozna se dolžina rora, ne pa tudi usmerjenost. Prej bi rekel, da bi auspuh pod avtom, kjer je vakum, bolje deloval, kot zgoraj, kjer je pritisk na avto. Sam to so res tok mejhne sile v primerjavi s tisto, ki jo plini generirajo ob izstopu.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

hemingway napisal/-a::D pa jz sm se zezu no aloooo kokr se je extrem #-o
ja ja, dej dej, kdo ti bo pa verjel no...... :D:
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
PeschA
Pawa user
Prispevkov: 179
Pridružen: 01 Dec 2004, 07:45
Kraj: Ševlje

Re: Optimalno praznenje valjev

Odgovor Napisal/-a PeschA »

eXtreme napisal/-a:. Seveda ne smemo pozabiti na poklopce na koncu izpuha, take kot imajo tovornjaki, da nebi v primeru dežja tekla voda noter.

Mal se zajebavam :D:
Sej eni traktorji majo pa spodej na kolenu luknjico da voda ven teče. \:D/
Slika
Odgovori