Športni kolektorji

Pugijev najljubši del... Važn, da muca prede!
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

bOnZy napisal/-a:darkdog24: je pa še neki v tej stvari ;) ko bos prodal cliota, se bos zmerj zru, zakaj nisi probu še v mašino turbno dat alpa kej podobnga ;) da bi vidu kuko bi poj kej clio su. (govorim iz svojih izkusenj, ko sem mel lepo šanso dat v skuterja dirkaln celinder (~6-7sek/100km/h, koncna +140km/h, ~25HP ) pa sm samega sebe za***al)

sicer pa ko bo vecji druzinski auto, zena in otorci, pa dvomim da bos lahko kej tunov pa stylou auto, idin če si bos ksnga za styling/tuning hoby kupu, če bo dovolj $$$

moje skromno mnenje ;)
Hja, ne moreš zdej primerjat menjavo cilindara pr skuterju in vgradnjo turbine pr enmu cliotu.
S skuterjem maš en popoldne dela, da tist prešravfaš, pa verjetno je tanov cilider že tak kupljen, da vse paše in ni treba na vem kakšnih predelav izumljat.
Pri Vgradnji turbine na navaden motor pa ni čist vse tko na izi. Je to kr zahteven projekt, ki vzame veliko časa, letanja, denarja itd... Pa še pol kej zajebava, k je že čist fertig.

Tko da.... To ne gre primerjati. [-X
bOnZy
sesalc tunning kid
Prispevkov: 65
Pridružen: 05 Nov 2004, 02:32
Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)

Odgovor Napisal/-a bOnZy »

em ja za dirkaln celinder mors mal bloke motorja preuredit, pa sqish zmerj, centirat lezaje, gred ..., tko da ti uzame kr velik casa, da nardis tko kot je treba ;)

sicer pa sploh nism primerjal vgradjo dirkalnega celindra v skutrja in turbine v cliota, ampak sm pac reku samo da ga bo pol 1x zmerj kej žrl zakaj ni probu dat turbine not, da bi vidu kuko bi pol clio asfalt trgou ;) isto kot zdej mene ;)

Lp, Boris
pUt tHe pEdAl tO tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>
Slika Slika
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Mah, pomoje ga ne bo preveč, k se bo enkrat na recimo BMW navadu, ne bo glih prov preveč pogrešal turbo Cliota. K tud bavarc brez turbota dobr zalima.
darkdog24
Temni Pes štiriindvajset
Prispevkov: 37
Pridružen: 18 Okt 2004, 22:05
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a darkdog24 »

_BANDIT_ napisal/-a:Mah, pomoje ga ne bo preveč, k se bo enkrat na recimo BMW navadu, ne bo glih prov preveč pogrešal turbo Cliota. K tud bavarc brez turbota dobr zalima.
Prej na Audi A6 kot BMW
B_Racing
Pawa user
Prispevkov: 115
Pridružen: 02 Mar 2006, 21:51
Kraj: Tolmin

Odgovor Napisal/-a B_Racing »

Sm mal bral,pa me zanima?
Ispušni kolektor ali kanali,zanima me ali naj jih poliram do visokega leska,ali sam kaj da bojo gladki (ker pole jih tko al tko zamažejo saje)?
Sesalni kolektor ali kanali,namen jih mam spolirat do visokega leska,da bo manj izgub pri polnjenju.Sam če pa bi bli grobi,se bi pa mešanca bolje premešala.
Kaj bi mi svetovali,pri kateri obdelavi,bi potegnil največ iz motorja?
Hvala!
Med zmago in idiotom je samo milimeter preveč plina! ( Ralf Waldmann, nekdanji dirkač v 250GP )
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Sesalnega ne smes polirat moras pustit grobega zaradi mesanice...v nasprotnem primeru se ti lahko na stenah nabira bencin...kar se tice izpusenge tega pa je treba polirat oz. zazeljeno je da je cim bolj gladek...

LP
MUGEN CR-X
Odgovori