Stran 1 od 1

Mere za izpušni kolektor

Objavljeno: 06 Dec 2005, 15:59
Napisal/-a bato
Želja je, da se v lastni režiji naredi izpušni kolektor.

O izp. kolektorjih nimam blage veze, kar se tiče konkretnih
mer za določen setup, zato me zanimajo mere.

Izhodišče naj bo serijski VTi(160KM) setup oz. 170KM,
ne vem koliko teh 10 konjev vpliva na mere, bo pa
dvignjena tudi kompresija z zamenjavo obstoječe dihtunge
glave z najtanjšo ki jo bom lahko naredil iz aluminija.

Zdaj pa me zanimajo naslednje mere:
- notranji fi izp. kolektorja_4-1
- dolžina primarnih cevi
- fi izpušne cevi

Tisti del cevi, ko grejo 4 primarne v eno bom dal delat,
ker mi izgleda malo zaj* za narest, glede na to da nism
nek švas majstr.

@Hemingway: Nočem bit vsiljiv, ampak sem videl, da se ti ukvarjaš z izpuhi,
tko da če bi se dalo s tabo kaj zmenit okoli mer za kolektor in ihpuh bi bilo super.

Objavljeno: 07 Dec 2005, 08:47
Napisal/-a bato
Moč želim imeti v visokih obratih, nekje od 6k naprej.

Tiste preste od Košrja pa ne mislm delat, sploh glede na to,
da bo motor ostal skoraj serijski, njegov kolektor je pa za
take visoke obrate, ki jih jaz sploh ne bom vidu.

Objavljeno: 07 Dec 2005, 08:53
Napisal/-a TypeKoshiR
hemingway napisal/-a:V katerem območju želiš imeti moč ?
Drugače bo pa dost dobro če prekopiraš koshirjevega z nekoliko spremenjenimi dolžinami cevi za večjo moč v nekoliko nižjih vrtljajih, samo dvomim da ti bo povedal dolžine ter premere cevi...
Men se mert ne da tistih spag, ce pa jih kdo hoce premerit od glave do pete nej uleti k men, mu odprem haubo in veselo na delo, to velja tudi zate hemy, sem ti rekel da ni panike ga premerit...sam trenutno nimam cajta se tist mert...dost drugih stvari vglavi in za narest

L :-({|= P

Objavljeno: 07 Dec 2005, 09:59
Napisal/-a bato
hemingway napisal/-a:no bato potem pa le veselo na delo k koshirju potem ti bom pa jaz povedal za koliko jih skrajšaš in boš dobil območje nad 6000.
Uuu, ne vem če bi se ga upu delat, ker je kar konkretna presta tisto.

Bomo vidli.

Objavljeno: 07 Dec 2005, 11:43
Napisal/-a SunShiner
bato - brez muje se še čevelj ne obuje [-X

hitr merit pa delat to :D

Objavljeno: 07 Dec 2005, 16:01
Napisal/-a bato
Dr_S napisal/-a:Ne vem zakaj imaš naslov teme DIY????

Imaš modela, ki ti je pripravljen zastonj "dat" podatke katere je on moral plačat (Koshir), in pol maš še modela ki ti pove kolk zmanjšat dolžine cevi da bo za tvoje območje (Hemy) ti pa ah ja ne vem men se ne da .....

Pol rajš reč kdo mi naredi pa kolk $ pa boš dal pa bodo drugi to naredil.
Umiri konje,
zadevo bom delal SAM, zato DIY, to da pa mer ne znem izračunat, je pa dizastr al kaj??
Pa seveda, da bom za mere vprašu, to a mi bo kdo pomagu z merami je pa njihova odločitev.
Očitno so pa eni ljudje pripravljeni pomagat, drugi pa pač gobc po nepotrebnem otresajo.

Objavljeno: 07 Dec 2005, 16:08
Napisal/-a _BANDIT_
Bato [-X

Dr_S ima prav. Nekej sprašuješ kle, folk tukaj ti je pripravljen dat vse podatke, napotke, mere itd, teb se pa pol NE DA UBADAT S TEM.
Sej OK, če se ti ne da, samo potem ne sprašuj ane ;)

Isti feeling kot ga je opisal Dr_S, sem tud jest dobil ob tvojem odgovoru.

Pa brez zamere...

BTW: Mere so tukaj odločilnega pomena za to, ali bo ta kolektor pomagal motorju al mu bo samo v napoto. ;)

Objavljeno: 07 Dec 2005, 17:35
Napisal/-a eXtreme
Narobe ste zastopl, on bo delal sam, vendar ne takega ki ga ima koshir :D

Bato, ni ti treba delat unih spag. Ti pejt pomert, hemi ti bo povedal za kolko krajse, in potem lahko naredis lep raven kolektor. Fora kosirjevega je v tem, da zaradi dolzine primarnih cevi ni sla zadeva drugace, kot pa da je navita. Spet drugi kolektorji gredo 4-1 tako, da pride kolektor 6cm nize od karterja,.. kar pomeni pri znizanem avtu katastrofo:

Slika
Racunaj da prideta obe cevi, ena nad rugo, pod karter, kjer je prostora po visini le za eno, tako da je druga cev, ki je pod njo, najnizja tocka avtomobila.

Potem pa so izdelali te opcije kolektorjev, kjer pride le ena cev pod karter, vendar je ponavadi treba imeti le polovicni hladilnik vode, ker kolektor gleda toliko naprej:

Slika

Tistih crev o Koshirja se pa tudi jaz nebi spravil delat 8-[

Objavljeno: 07 Dec 2005, 17:45
Napisal/-a eXtreme
Aja, drugace bom ap tudi jaz to zimo naredil 4-1, nekaj takega kot je na spodnji sliki vrjetno.

Objavljeno: 08 Dec 2005, 08:31
Napisal/-a bato
Extreme je lepo povedal kaj hočem, mi je pa čudno, da je on razumel, glede na to, da vsi beremo isto zadevo, kakorkoli,
mere so osnovna stvar in te sem skušal dobit, nisem pa hotel neke super-duper mere točno za moje specifikacije, za katere bi bilo smešno da bi jih dobil zastonj, ker vse kar sem dal za izhodišče so bili konji iz tega razlog sem tudi pričakoval neke "približne" mere samo na podlagi konjev.

To da mi ni za delat Emilov kolektor ni lenoba ali sprenevedanje, enostavno se ne počutim sposobnega narediti tisto presto.


Dr_S: ti pa ah ja ne vem men se ne da
Res ne vem od kod tale izjave, glede na to, da bom probu sam narest kolektor, poštimat avto ličarsko(do neke mere), zamenjat selene in celotno podvozje, naredit nekaj modifikacij na motorju, obleči notranjost v semiš...da mi pol kr en prbije neki v stilu, da se mi nekaj neda...pa lepo vas prosim, cel avto bom probu sam zrihtat v tolikšni meri kot mi bojo moje sposobnosti dopuščale, pol pa da se mi ne da; DEJANSKO je ta izjava zelo žaljiva.


Kar se pa Emilovega kolektorja tiče, pa jaz tebe Hemingway nisem čisto zastopu, sem razumu, da bi hotu da naredim enak kolektor, kot je Emilov
in tistih prest se DEJANSKO "ne upam" it delat.
Imam pa pomisleke pri kopiranju njegovih mer, glede na to da ima on kar nekaj narejeno na motorju, jaz pa bom imel le par malenkosti, bi mislil, da bi kolektor s takimi merami bil predimenzioniran za moj setup,
sicer pa ti verjamem in bom upošteval tvoje mnenje, če praviš da bo njegof fi primarnih cevi učinkovit tudi pri meni.

Pa Hemingway, daleč od tega da bi pričakoval karkoli drugega kot samo mere in samo za mere sem spraševal.

Ma ne vem no, smotam mi je kako je tole izpadlo in da se moram tako zagovarjat.

Objavljeno: 08 Dec 2005, 15:18
Napisal/-a bato
Ja na pamet si pisal in si mi živc potegnu z izjavo, da se men ne da.

Glede na to, da imam enga Civic-a v poraznem stanju, eno kpl. podvozje,
še en B16A motor, CRX notranjost,...in da sem najel delavnico(niti približno poceni)
za 3 mesece pomoje da sm resen, al mam pa preveč dnarja :-°

Objavljeno: 09 Dec 2005, 07:16
Napisal/-a JohnyR
Jst si bom kr mal sposodu temo.


Enkrat čez zimo, ko bo motor nazaj skupi, mislim tudi sam delat kolektor.

Mene zanim, če je bolje delati kolektor 4-2-1 ali 4-1. Sicer imam rad mašine ki proti koncu obratov začnejo noret, ampak navor pri niskih obratih tudi ne škodi.

Mislil sem narediti kopijo tega:
Slika
Slika

Objavljeno: 10 Dec 2005, 00:48
Napisal/-a SunShiner
matr a je to zdej tok simpl da boste že kr vsi sami kolektorje delal al kwa? :D: ja bom pa še jst neki spacal skupi.. aja sej res, jst tega ne rabim - sam ror dam dol pa je žur :P :D:

Objavljeno: 10 Dec 2005, 10:34
Napisal/-a eXtreme
Koshir, lepo bi te prosu ce zmeris zadevo, ce bato ti ne bos sel pomert, bom sel pol jaz, ker tud rabm mere. Saj koshir tvoj je za 6000-9000+rpm, ne?

Objavljeno: 10 Dec 2005, 18:27
Napisal/-a TypeKoshiR
Jest trenutno nimam cajta mert, mam druge zadeve za delat pa se cajt me base, kolektor je v avtu ce bo kaksen uletu mu ga dam da izmeri ni panike, sam jest ga pa zdej meru ne bom...ni casa za take zadeve..trenutno !

LP