Pugi rab večje žlajfe :)
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Tattooja v disk ravno nebi delal. Vzel bom narezane zato, da se spuca svinjarija in ker tudi včasih ne vozim počasi, sj kšni me poznate
1.8T sicer ne vm kaj delaš ti z bremzami, sam js sm mel prve serijske ploščice do 85000km. Ven sem vzel cele, pač obrabljene. Da bi ene vrhunske ploščice tako razstavil pa zase nebi rekel da bom kdaj tako vozil. Mobikrogi itd odpadejo. Po netu kar gledam so ferodo kr zelo spoštovane. Dosti bolje kot green stuff.
Zvite diske sm vidu že taroxe, sedaj vidim da tudi ebc. Torej je vseeno kere vzamem Po vsej vrjetnosti bom vzel kar tarox japan sport. Tudi zadnje vrjetno, odvisno od cene.
Hvala vsem za sodelovanje še enkrat, upam da se nam nategnu s kakim skrivljenjem diska ali razpadom ploščic. Spet tisti, ki me poznate, veste da bom dosegel reklamacijo ob takem primeru...
1.8T sicer ne vm kaj delaš ti z bremzami, sam js sm mel prve serijske ploščice do 85000km. Ven sem vzel cele, pač obrabljene. Da bi ene vrhunske ploščice tako razstavil pa zase nebi rekel da bom kdaj tako vozil. Mobikrogi itd odpadejo. Po netu kar gledam so ferodo kr zelo spoštovane. Dosti bolje kot green stuff.
Zvite diske sm vidu že taroxe, sedaj vidim da tudi ebc. Torej je vseeno kere vzamem Po vsej vrjetnosti bom vzel kar tarox japan sport. Tudi zadnje vrjetno, odvisno od cene.
Hvala vsem za sodelovanje še enkrat, upam da se nam nategnu s kakim skrivljenjem diska ali razpadom ploščic. Spet tisti, ki me poznate, veste da bom dosegel reklamacijo ob takem primeru...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Zelo malo bremzam z bremzami, vecino casa z motorjem... ko pa zares rabim bremze, takrat pa mora to delat brezkompromisno, nekateri bi morda to oznacili tudi kot "abuse".Pugi napisal/-a: 1.8T sicer ne vm kaj delaš ti z bremzami, sam js sm mel prve serijske ploščice do 85000km.
Jebiga, spredaj redstuff ceramic, zadaj Ferodo - pametnejsi popusti
/jan
stari sam res....kako,da se nisi spomnu sinterja ....je pa baje tko, da njegove ceramic ploščice rabjo kar neki cajta (beri predolgo), da začnejo grabit optimalo....ma pa tut širok spekter ploščic od stock nadomestkov do najtrših racing zadev.Pugi napisal/-a:Hm, ob 3.20 ponoč se šele spomnem - kaj pa če bi se za foro sprehodil do Sinterja? Baje da dec na področju bremz ne zaostaja... Kva pravte?
Aja pa po telefonu ti bojo bl mal info povedal....ti bo reku, da prid s ploščicam, pa se boste tm zmenil
Aja ....pa glede ferodo je tko....tale DS serija je v najvišjem rangu in greenstuff sploh ne gre primerjat s tem. DS serija je sestavljena iz ploščic DS performance (primerlijivo z redstuff) in pa iz DS 2500 in 3000 (tole je pa že čist racing varinata, kot npr. yellowstuff in bluestuff)
jurchi v wannabe coupeju
Pa si oboje diske sprobal?? Tako obične kot TGD. Ma ne sej veš kako je, vsak prav drugače. Eni priporočajo da so obični EBC+red stuff uredu da se ne splača TGD preplačat itd...1.8T napisal/-a:Razlika med TGD in navadnimi diski je ogromna... samociscenje svinjarije in hlajenje igra kar vlogo, na koncu ti pa olje zavre...
/jan
Pugi glede na to da so ti ploščice tolk cajta zdržale in da znaš z materialom mislm da nimaš kej bat da bi hitr kej zvil
Ejga kolk te bodo prišle Ferodo ploščice in kej si jih ubodu??