Pugi rab večje žlajfe :)

Kako trdo in stabilno se vozite ter kako hitro se ustavite...
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Žal za moj avto teh ploščic ni. Če jih kdo najde hvala vnaprej. Zelenih ne bom dajal gor, ker če ne drugega mi je barva češka :D: Če bom dajal, pol bi rdeče.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Kva resno ne obstaja ](*,) ](*,) ](*,)
Slika
Uporabniški avatar
Nixxon
BMW mit Calypsorot Metallic Farbe Fahrer
Prispevkov: 237
Pridružen: 19 Jan 2005, 17:53
Kraj: Vrhnika

Odgovor Napisal/-a Nixxon »

OK,. nism čist vsega bral, samo kaj ko bo dal sprednje sedanje diske (oziroma vse s čeljustmi vred) zadaj, spredaj pa nekaj bolj ostrega? Mislim da bi vsa ostala napeljava lahko ostala ista, v kolikor je Peugeot ni glih za glih dimenzioniral.
BMW E36 318i, calypsorot metallic
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Pravijo, da se sprednjih ne da nazaj preselt... ](*,)
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... jaz tudi iščem Brembo 406c, če bo kdo kje kaj zvedel...
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

Pugi napisal/-a:Pravijo, da se sprednjih ne da nazaj preselt... ](*,)
... večina sile je spredaj, z večjimi zadnjimi diski se ni pametno igrat (preverjeno), razen če nimaš ESP, pa še temu se potem malo zmeša...
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Mam, sam mi gre na kurac in mam izkloplenga parmanentno.

Ja sj abs nardi svoje, da nebi preveč bremzalo a ni res?

Študiram...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Lej zadaj itak nima veze... ponavd se nardi edino upgarde od kkšnga močnješga modela, da od unga zadnje uzameš. PA še to so ponavad samo debelejši diski z istim premerom. NA zavorni poti z tem ne boš nič pridobil, mogoče edino na stabilnosti, pa še to ko z velkih hitrostih na polno bremzaš... z zadnjimi diski se obremenjuj ko boš mel v tem avtu ene min 300ps pod havbo :D :D :D
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Važn je styling a ne kapiraš?? :D:
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Pugi napisal/-a:Važn je styling a ne kapiraš?? :D:
:badidea :zob

Le zakaj sem se spomnil na tipe v cliotu 1.2, 19" feltnami in dvojnim kvadratnim rorom izpod spojlerjev?

brez zamere...

/jan

P.S: Offtopic, prodajam gajbo, operacija OOOO stekla...
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Off topic, bo s4 padla :D

Pugy vrjamm da je styling važn, sam kdo bo pa opazu zadaj diske ki imajo enak primer so pa mal bolj debeli (ene 2-3mm) :D :D
Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

CupraR napisal/-a:Off topic, bo s4 padla :D

Tak je plan, ja...Tr00 :)

/jan
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

dj fanstje a res ne smem no :D:

Naročam diske za spredaj in vse 4 ploščice (standard čeljust). A ma kdo kako dobro varjanto?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Ne se tok hitr predat :D :D ubod ene 4 batne :D :D
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

če jih najdeš za mojo kanto dobiš 10 jurjev. Seveda ne smejo bit tumač expensiu,sj škodvat ne more, jih bom pa pol spomlad kupu al pa polet.. Za zdj bom zamenjal diske pa ploščice, ker je počas že cajt..
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Okej, ker mi počas zadeva dalje tresoč filing na volanu ob močnem zaviranju sem se odloču kr it počas v akcijo...

Ploščice imam že izbrane in naročene - Ferodo DS Performance

http://www.sandtler.de/katalogangebote/ ... rmance.htm

http://www.ferodo.co.uk/ferodo_home/high.html

A ma kdo kake pripombe?


Pol pa še diske:

Izbiram med EBC turbo groove:
http://www.ebcbrakeshop.co.uk/product_i ... id=1138134

Tarox G88 in Sport Japan (keri so bolši?)


Za zadej pa sm gledal G88 rear disc...


Ma kdo kake varjante? ;)
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Skor EBC bolš izbira, ker še nism nikjer zasledu da bi mel kdo z njimi probleme... Pa pomoje bodo obični vrh glave... nekak mu une lukne in zarezi bolj delujejo da bolj prah odvaja od ploščic, dvomm da se kej dost pozna na zavornem učinku, sploh kokr so dražje od odbičnih EBC, je pa res da so lepši diski: styling :D :D

Ti a tele Ferodo so ista varjanta kot red stuff??? Kolk je cena?? A ferofdo nima kkšnih bolj športnih diskov?? Sej veš, od istga proizvajalca se roba bolj ujame...
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Kokrat bom mogu še povedat da je važn styling???? Pizda a je slučajn peugeot kdaj tko zlgedal kot da kam gre to??? Če pa že ne gre nkamer je pa važn da vsaj zgleda an. :D:


No vglavnem - ferodo nima diskov, ma pa zelozelo dobre ploščice in bom vse 4 od njih vzel.

Zadnji diski od Taroxa G88 so mi ql, sam upam da niso ful spet dragi - zgledajo okol 40K.

Za sprednje pa še ne vem.. Tarox, EBC, OMP... No clue :D:

1. http://www.awesome-gti.co.uk/images/taroxg88disc.jpg

2. http://www.avcweber.gr/images/Tarox/sj1A.jpg

3. http://www.proven-products.co.uk/images ... ddiscs.jpg

AAAAAA kerga????


Se še tipkamo..
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... potem sem jaz edini, ki EBC zvije (baje so bile krive green), sedaj so red... za styling pa so mi najbolj všeč tarox 88...aja za styling ti lahko kakšen tatoo tudi kak dober strugar naredi... sem vprašal mojega majstra, če bi lahko simetrično narezal utore in luknje (za zadnje diske, ker se takšni ne dobijo), pa je rekel da ni problema, če je treba laser tudi tatoo izreže...
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Razlika med TGD in navadnimi diski je ogromna... samociscenje svinjarije in hlajenje igra kar vlogo, na koncu ti pa olje zavre...

Kar se Ferodo tice, sem jih imel na zadnjih bremzah in pred polovico obrabe so mi razpadli vsi stirje, zunanjemu desnemu je celo oblogo ven vrglo med voznjo. Ostali trije so pa narazen padli, ko smo jih demontirali...


/jan
Odgovori