Pugi rab večje žlajfe :)

Kako trdo in stabilno se vozite ter kako hitro se ustavite...
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Pugi rab večje žlajfe :)

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Hm, do spomladi bo treba na mojemu plavčku zamenjat diske, ker so hin več ali manj.

Ker nebi bil js js, če nebi neki izvajal, sm se odloču probat zadevo nadgradit. Razmak je 4x108, rabu bi pa spredej IN zadej zadevo povečat.

A se da mogoče sprednje bremzkalipre in diske zadej dat? To mislm da se ne da...

A je kdo od vas že delal kako konverzijo? A je najbolš da kupm cel kit?

WATT to do??
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Kolk mas zdej velike diske in kolk imas feltne (zimske in letne)?

/jan
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Jah najcnej varjanta je ponavad upgrade nardit da uzameš od enga močnejšga Peugeot modela prednje čeljusti... Če se ne motm maš ti prednje 283*26...
Recimo uzameš od 307 CC-ja 302*26 oz coupeja 406 305*28.... itd..

Sam je pa kriza če se kej te rabljene robe dobi ](*,) ](*,)
Če pa uzameš kkšn komplet od Brembota: movita itd pa kr ene 1800-2000 eur prštimaj.


Zadaj pust pri miru, nima smisla menjat...
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Sj to je.. 2000 eur ne mislim dajat, ker so tele bremze čist dbest (38m 100-0). Za dirkat avta ne bom mel, mislil sem le malenkost izboljšat in vizualno popravit špranjo.

1.8T, rekel sem da dimenzija bremz ni važna, ne boj se, v feltno ne bo šlo ;)

Mal mam filinga, da bom na koncu dal ene EBCje pa jebiga.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Pugi napisal/-a: Mal mam filinga, da bom na koncu dal ene EBCje pa jebiga.
Tocno to sem ti hotel predlagat. Menjaj samo diske in ploscice, vzemi EBC TGD in Redstuff ceramic, lahko tudi vecje diske, samo da grejo v vse feltne, katere uporabljas. Ce je za mojo gajbo dost 282 velik disk...

/jan
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Stage 1 upgrade bremz, je ponavadi samo navrtan športni disk, in dobre ploščice.

Stage 2 so ponavadi večji navrtani diski, z istimi čeljusti in vmesniki za čeljisti (diski so ponavadi tolk večji, da rabiš za col večjo platišče, kot bi ga pred predelavo še dobil gor)

Stage 3 je isti kot stage 2, le da so tudi čeljusti zamenjane z večjimi (ponavadi štiri batne)

Šele v naslednjem se dodelujejo tudi zadnje bremze.



Če nisi ekstremist, ti bo prva stopnja več kot dovolj. Treba vedet, da zavorna pot ni odvisna samo od bremz. Bremze postanejo največji faktor pri zavorni poti, šele ko se začnejo pregrevat. Drugače je pa bolj odvisno od podvozja in gum.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

JohnyR napisal/-a:Stage 1 upgrade bremz, je ponavadi samo navrtan športni disk, in dobre ploščice.

Stage 2 so ponavadi večji navrtani diski, z istimi čeljusti in vmesniki za čeljisti (diski so ponavadi tolk večji, da rabiš za col večjo platišče, kot bi ga pred predelavo še dobil gor)

Stage 3 je isti kot stage 2, le da so tudi čeljusti zamenjane z večjimi (ponavadi štiri batne)

Šele v naslednjem se dodelujejo tudi zadnje bremze.



Če nisi ekstremist, ti bo prva stopnja več kot dovolj. Treba vedet, da zavorna pot ni odvisna samo od bremz. Bremze postanejo največji faktor pri zavorni poti, šele ko se začnejo pregrevat. Drugače je pa bolj odvisno od podvozja in gum.
Lepa razlaga.

Lej recimo da je podvozje takle.
H&R -70/40
30%tršani amortizerji
Ojačitve spredej spodej spredej zgorej zadej spodej zadej zgorej ;)
225.40.18 GY F1 (c watt I mean by not skrbeti for to) :D:


->Stage 2 so ponavadi večji navrtani diski, z istimi čeljusti in vmesniki za čeljisti (diski so ponavadi tolk večji, da rabiš za col večjo platišče, kot bi ga pred predelavo še dobil gor)

Povej mi prosem kaj več o teh vmesnikih ako ti je volja ;)
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Hm recimo za japance se dobi dost teh kitov:
Evo en primer:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/POWERSLO ... 2790QQrdZ1

Pač fora je da namesto da pride čeljust pritrjena direkt na nosilce na rokah, pride umes še en nosilec, (evo tle ga maš na sliki zravn diska) in pol valda logično lahk gor vržeš večji disk... sam tile diski so ponavad custom made, je važn da sp iste debeline kot orginal!!

Slika

jst bi vsen mal po ebay-u pogledal, mogoče se pa dobi kkšn močnejši komplet od peugeota zate...
Slika
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Ne vem kako je za peugeot-e, vem da smo za našo Škodo (VAG) gledal večje diske od ECSa, in distančnike (beri:vmesnike) za čeljusti, ki naj bi bili original VAG.

iz 288mm diskov na 312mm diske

Distančnik:
Slika

Večji (narezani) diski:
Slika

Tle so dodatno montirane še opletene zavorne cevke, ki niso tako nujne. Pri teh opletenih cevkah se podatki dosti krešejo, če so potrebne ali ne. Sam mislim da za cestno uporabo po njih ni potrebe, dokler je za dirke bolje imeti opletene.


Še nekaj, velikokrat je vzrok za pojemanje zavornega učinka krivo bremz-olje, ki je dotrajano, ali pa nekvalitetno. Če olje ob segrevanju zavre, potem v ceveh nastanejo mehurčki. Ker vemo da je plin za razliko od tekočin dobro stisljiv, pride do neželenega učinka propadanja bremz pedala.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Prej pozabu napisat: dobre gume se res nenormalno poznajo pr zavorni poti itd..
Vendar je vseeno bistvo vsega ena konkretna zavorna čeljust!! in valda pol še diski in ploščice :D :D ni fora tle da se kasnej pregreje, ampak je pr enem fajn zavornem sistemu razlika lahko kr precejšna. Krajša zavorna pot, ABS se kasneje vpali..

Sam lepo vidm k vozm 2 avta istega velikostnega razreda :D pa je razlika v zavorah nenormalna. Civic ma 260mm diske in ene 300kg manj pa bremza pol k. prot Seatu z 312mmm in bistveno bolj konkretnimi čeljustmi.. S tem da so na leonu gume že trdilc (pač SP9000 po 2 letih), na Hondi pa vasj po testih najboše gume. (P-NERO).

Aja btw če bi koga zanimal 312mm komplet od Seata (ubistvu Audi zavore), bo zadeva najbrš do pomladi enkat naprodaj...
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Kakšen je postopek montiranja ene druge čeljusti, če se da komu napisat...

Recimo od kakega večjega avta, ne prav kake brembo varjante, ker zelo veliko denarja ne mislim tu zapravit, ker mam pol raj serijsko...

Diske pa bom kupu od kake tunerske firme. Pač 4x108, iste debeline, sam da vrjetn mal večje.

Tenkju resverimeni.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Ja če maš čeljusti ki lepo pašejo na tvojga pol ni pene.

Recva da uzameš diske in čeljust od 2.0 307CC-ja: odstranš zavorno cevko, izliješ olje, odmontiraš čeljust, uzameš disk dor in enostavno novo robo gor vržeš. Simpl k pasulj :D :D

Če bi pa dal večje diske na obstoječe čeljusti: pač enostavno daš nov večji disk gor in umes med čeljustjo in roko daš nosilec-vmesnik...
Zdej edino vparašnje al uzameš aftermarket komplet z večjimi diski+umesniki al pa enostavno uzameš orginal večji disk (spet 307CC z 302*26mm) in sam nardiš vmesnik??
Slika
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Ne jebi se stem pugi...dzabe deu.

Kupi dobre diske, nove dobre PRIMERNE ploscice pa olje zamenji (ne DOT5.1).
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
OpaNkaR
Mal več k dim
Prispevkov: 51
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:52
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a OpaNkaR »

Mene pa zanima, če se da 305 mm diske z brembo čeljustmi spravt pod 16" feltne?
. . : : Cuore Sportivo : : . .
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Mislm da čeljusti niso tolk glomazne in da gre pod 16 col :D

Recimo AUDI čeljusti z 312mm diski gredo pod 16 col je pa res da so enobatne, vendar so daleč od majhnih čeljusti :D

Peugeot fani itak morte vedt če ma 406 Coupe 3.0 serijsko 16 ali 17 col :D :D
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Lejte fora je v glavnem v tem, da bom mel mal večje felze in upam da ne bo češko izpadl ko bom mel serijsko velikost bremz. Sicer pa niso slabe, so pa tolk velke, da manj kot 15 ne morš dat gor.

Mam še eno varjanto, k jo morm naštudirat. Bom o tem še pisal tule gor. Res hvala za predloge vsem k ste se res potrudil. Slike pridejo ;)
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Jst osebno bi mal več denarja razkiral, pa bi mal čalal da se na ebayu pojavi komplet Brembo od 406 Coupeja... Take kompleti serijski gredo tm za 400-500EUR, je sicer velik vendar zastonj glede na to kolk stanejo novi kompleti. S tem da lahko to vedno prodaš naprej....

Ti maš 283*26 tolk da bo lažje tut za ostale... Je kr lep disk drgač in vrjamm da kr uredu prime :D :D
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Jp, 283 je.. 500 eur bi dal za tak komplet, sam kej več pa ne.

Drgač pa ebc diske pa peugeot sport ploščice... Čeljust pa ko jo jebe.

Drgač pa bom probal še eno varjanto, o kateri bom več napisal spomladi. Bom naredu mejbi total conversion... Bomo vidl ko bomo...

LP ;)
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Ja vrž pol EBC+red stuff :D :D tole bo šlo tut pr men na Hondo če ne bo druge :D :D za Seata sm sreč neki dobil :D
Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Tako kot pravi CuupraR, vzemi oboje EBC, diske in pakne... redstuff ceramic roxx.

/Jan
Odgovori