Čez 100KM shota?

Lepljenje na sedež... Pozor, samo za tiste ki ločijo bat od cilindra!
cresh
test dummy
Prispevkov: 184
Pridružen: 18 Okt 2004, 18:44

Čez 100KM shota?

Odgovor Napisal/-a cresh »

Okej, nitro sveznalci.
Kaj je treba zrihtat za shot nad 100KM?

V mislih mam shot od 100KM pa do 150KM

Vem za bate, benz pumpo, pa da je treba znižat kompresijo.

Kaj je še fajn?

thanx
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Odvisno ker motor maš za osnovo... Načeloma tkole že menjalnik skor 100% poklekne, če maš 1.6 mašino... Bate si reku, pumpo tud, diferencial je precej obremenjen, ostalo bojo pa mojstri povedal an..
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
cresh
test dummy
Prispevkov: 184
Pridružen: 18 Okt 2004, 18:44

Odgovor Napisal/-a cresh »

Pugi napisal/-a:Odvisno ker motor maš za osnovo...

Jah to bi pa lohka vedu, hehe
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

sm mislu da nasplošno sprašuješ... Za tvoj kavni mlinček bo menjalnik, sicer ne poznam, ampak lah ti rečem, da ta stvar bo sigurno težko zdržala... Probej si enga za vsak slučaj zrihtat an...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
cresh
test dummy
Prispevkov: 184
Pridružen: 18 Okt 2004, 18:44

Odgovor Napisal/-a cresh »

Dr_S napisal/-a:Ti se pozanimi ce so uni k so dal turbine na honde menjalnik menjal. Ce ga niso pol tud ti ne rabs. Jz mislm da je pri nad 100shota bl pomembno menjat ojnice kot bate, ker ce se ti odlomi ojnica je opa cupa skode lahko bat bi sam prezgal pa ne bi blo velik skode sam v batu luknja.
Pri takem shotu mors nujno vedt da mas dovolj mocno benz pumpo saj ce laufas na revni mesanci pol 100% bate stopis ce bos pa mal bl na bogati laufu pa skor ne mors bata stajat sam mas pa mjck konjev manj ker ti mal "zaliva" masino.
Ce mas kompresijo okrog 10:1 bi blo dobr jo znizat pa reeeeees hudo dihtng pa sraufe za glavo zrihtat.
Itak najbrz ti je logicno da pri 150 shota je fino met dvo stopenjski sistem.
Najprej naredi domaco nalogo pa se pozanimi kok stock deli v toji masini zdrzijo potem bomo pa naprej pametovali k tkole na pamet..... brez veze.
ja nitro bo vsekakor dvosistemski. Ja glede menjalnika, če bo dnar bo vsekakor od ITR not padu.

Ja za ostale stvari se bom pozanimu.
Slika
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Priporočam za eno stopnjo hladnejše svečke, 100 oktanski Shell benz, lambda meter... Pa če maš šanso, dej špero v diff. Pol bo pa že kr hudo.
Aja, pa dost veliko jeklenko, ker pri takih konih ti bo 5 kilska jeklenka premal za eno serijo dirk (recimo da to bo zdržala okrog 5 dirk).
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Svecke:

poslji mail na OSC - BRISK Tabor a.s. <osc@brisk.cz>

Obrazlozi jim tocno, za kaj bi ti svecke rabil.

Dobil bos odgovor, kateri bo sigurno zelo natancen in tocen.

Sem jim jaz pisal mail, v katerem sem spraseval za 1.8T masino navito na 230 konj. Dobil sem natancen odgovor in svecke so mi po eni smesno nizki ceni poslali na Autotehno (1200sit svecka), dobil sem pa Brisk Turbo racing svecke za 1.8T masine med 230 in 250 konjev, neka special serija za dirkat... (delajo ko raketa)

Kasneje ko sem jim postavil se par tehnicnih vprasanj, so bili odgovori zelo natancni in tocni.

Ce tipi vejo, kako za formulo1 delat svecke, potem bo pa ze vse res :)

just my .2 cents worth...

/jan
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Jah, hladnejša je zato, ker je v nekem okolju hladnejša (pač odvede več toplote) kot druga, ki je zato toplejša. Štekaš?


Una, ki bolje odvaja temperaturo je hladnejša in obratno.

Na pir gremo pa lahko dons... :D :D
greddy
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 23 Jan 2005, 19:42

Odgovor Napisal/-a greddy »

Pugi napisal/-a:Odvisno ker motor maš za osnovo... Načeloma tkole že menjalnik skor 100% poklekne, če maš 1.6 mašino... Bate si reku, pumpo tud, diferencial je precej obremenjen, ostalo bojo pa mojstri povedal an..
Dejstvo je, da menjalnik pri hondi ne bo pocepnu kar tako, poznam zlo dost avtov 400whp+, k vozijo na serijski menjalnik...
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

to je res menjalnik od honde bo zdrzu, pomoje najbolj kriticna zadeva so ojnice, to bi blo dobr zrihtat, pol bi blo dobr dat kak MSD notr da bi sveca res dobila svojo iskro tko kot se zagre in pa valda benza milion notr, bolso pumpo pa FPR notr....
Drugace pa priporocila na ngk strani da vse kar delas na motorju ce zvisas kompresijo in to ni vazn na kak nacin FI,NA ali N2O moras dati za eno stopnjo hladnejse svece, kolkr sem jest zasteku zakaj morajo biti hladnejse, kao da ne pride do samovzigov ker ubistvu del svecke se zari ko je tako mocna explozija in ce ti nimas hladnejsih da ti prej odda to toploto naj bi namrec prislo do teh samodetonacij (klenkanje)...no vsaj jaz sem tako to zadevo zasteku !
http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/s ... country=US


LP
MUGEN CR-X
greddy
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 23 Jan 2005, 19:42

Odgovor Napisal/-a greddy »

Ja finta v hladnejsi svecki je ravno v tem, kot si ti napisal..
Elektroda konstantno žari, in se zmes ob nepravem taktu vziga, skratka pride do predcasnih samovzigov in detonacij, potem pa se ena finta je, pri konstantnem žarjenju elektrode se rado zgodi, da le ta razpade, oziroma se odkruši, kar pa ni najbolje in vemo kaj se lahko zgodi..
Pravtako se strinjam s tem, da so ojnice pri b16 motorju najšibkejši člen..
Glede MSDja bom rekel takole, enostavno ne rabis ga, ker je hondin ignition zelo dober, ravnotako se vozi zlo dosti avtov na 400+ whp z stock ignitionom.. O:)
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Jerst sosebno mam poln k... stock ingintiona pr hondi...dost visoka komp. in mi pomoje kdaj zataji scena pa bye bye sveca :cry: tko da k bo dnar moram to porihtat sem pa mel ze milion dobrih svec notr in zmeri kaka gre v kurac in to ne zmeri na enem valjua ampak nakljucno ](*,)

LP
MUGEN CR-X
greddy
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 23 Jan 2005, 19:42

Odgovor Napisal/-a greddy »

Ja MSD rabis pri visjih obratih like 9500 tam stock ignition zmrzne..
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

MSD deluje v vseh pogojih. Ce je velik pritisk v clindru iskra ne spreskoci in rabi vecjio napetost na elektrodah.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

:badidea :wtf

Na vodi cutim, da se pripravlja nevihta...

Bajalicar /jan
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Hemy hvala za izčrpno razlago, vendar žal za take kot je bil tale uporabnik na našem forumu ni prostora. V pravilih natančno piše da je zelo tanka linija med temu da si in temu da si v BANjaluki. In eni žal gredo tja.

Debata se lahko nadaljuje.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Gost

pugi no???

Odgovor Napisal/-a Gost »

zakaj ste tok strogi ker tamav ni čitu pravil???? on se spozna na NOS tko da jst ga ne bi podiv iz foruma ampak ODLOČITEV JE VAŠA!!!
prosim ne me blokirati naforumu [-o<
lp loveNOS
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Najprej preveri pravila, potem šele piši. Kle ni izjem. Če kdo teži na forumu, je stvar jasna, gre v BANovce. Le tako lahko dosežemo red na forumu.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Gost

Odgovor Napisal/-a Gost »

BANovce ???? kaj je to???

hemingway to je zate:
FLAŠA:
http://www.mobisux.com/album/data/506/3 ... -thumb.jpg
MERILEC PRITISKA (FLAŠA):
http://www.mobisux.com/album/data/500/3 ... -thumb.jpg
MOTOR 1:
http://www.mobisux.com/album/data/500/3 ... -thumb.jpg
MOTOR 2:
http://www.mobisux.com/album/data/500/3 ... -thumb.jpg
EVO HEMINGWAY TO SI OGLEJ !!!
TO TI JE FLAŠA ZA 10-15 MINUT!!!
UŽIVI V GLEDANJU MAŠINCE FORDA SCORPIO,OGLEDAL SI JO BOŠ LAHKO TUDI NA AVTO SHOWU V DOMŽALAH (TENTEN) sej si že bil tm pa sm te vidu. Mi lahko sporočiš kdaj bo ta avto show V DOMŽALAH ??
HVALA!!!
LP loveNOS
Zaklenjeno