Dovod olja na turbino

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Odgovori
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... težko, ker nima več dovolj pritiska...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Kaj bi lahko naredil posebej rezervoar za olje, ki bi bil dovolj velik le za potrebe turbine, pa nanj dal posebej crpalko.
Pod kaksnim tlakom sploh mora iti olje skozi turbino, ali to ni pomembno???
greddy
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 23 Jan 2005, 19:42

Odgovor Napisal/-a greddy »

sketus napisal/-a:Kaj bi lahko naredil posebej rezervoar za olje, ki bi bil dovolj velik le za potrebe turbine, pa nanj dal posebej crpalko.
Pod kaksnim tlakom sploh mora iti olje skozi turbino, ali to ni pomembno???
Ne vem zakaj kompliciras, "_bandit_" ti je vse lepo razlozil, feed line potegni iz bloka, tam kjer imas sedaj tipalo za oil pressure, t-kos , cev ter priključke, kateri bodo pasali na turbino..

Za return line pa ne kompliciraj, čim krajšo pot spelji do karterja.
Pazi tudi na fi cevi...feed line je zmeraj majsi od return line-a

Oljni hladilnik rabis oz ga ne rabis, najprej pa lahko poveš za kateri avto sprasujes, marsikatera honda z 300HP nima oljnega hladilnika..

Tlak olja je seveda pomemben ko je motor segret je okoli 4 bare idealen pritisk..
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Govorim za hondino d16 mašino. Turbina pa je nastimana na 0,7 bar oz 10psi z notranjim wastegatom.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Zakaj ne naredis kot je bilo ze veckrat predlagano?
greddy
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 23 Jan 2005, 19:42

Odgovor Napisal/-a greddy »

sketus napisal/-a:Govorim za hondino d16 mašino. Turbina pa je nastimana na 0,7 bar oz 10psi z notranjim wastegatom.
ta podatek prav nic ne pove.. ](*,)
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Saj mislim, da bom tako naredil kot ste prej omenli. Kako nič ne pove d16a8 motor twin cam od honde crx. Turbino Že imam. Izpušni kolektor še v izdelavi. Injectorje bodo kmalu prisli...
Rad bi celotno zadevo naredil tako, da bi jo nato bilo cim lazje vzeti ven, brez kaksnih velikih sledi!

Bom sploh rabil oljni hladilnik, za tako male obremenitve? Al zaj brez veze kompliciram.
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

aja avto je pa rover coupe
greddy
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 23 Jan 2005, 19:42

Odgovor Napisal/-a greddy »

sketus napisal/-a:Saj mislim, da bom tako naredil kot ste prej omenli. Kako nič ne pove d16a8 motor twin cam od honde crx. Turbino Že imam. Izpušni kolektor še v izdelavi. Injectorje bodo kmalu prisli...
Rad bi celotno zadevo naredil tako, da bi jo nato bilo cim lazje vzeti ven, brez kaksnih velikih sledi!

Bom sploh rabil oljni hladilnik, za tako male obremenitve? Al zaj brez veze kompliciram.
Kakšna turbina, je zelo vazen podatek, in na keri osnovi si se odločil, da greš na 0.7 bara, serijske ojnice verjetno ne bodo zdrzale..Rabimo se podatek o turbini...
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... kompliciraš ja,... turboti imajo v večini vodne konverterje ,...voda je na začetku na višji temp (gretje olja), med delovanjem in obremenitvi pa na nižji temp (hlajenje olja), takrat je tudi močnejša vodna črpalka, večji premeri vodnih cevi in zmoglivejši hladilnik vode,... ali pa profi termostatsko krmiljen vodni konverter in prav tako krmiljen dodatni zunanji oljno-zračni hladilnik.... samo saj nimaš od Butona mašine... raje cvikaj probleme s tesnilom glave...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Turbina je T3 (iz lancije integrale). 0,7 bara pa zato ker je ze gor wastgate nastavlen na 0,7. Sam vedno bolj ugotavljam, da bodo bati in ojnice to teško preživele. Sem mislo da bom malo prsparal, zaj bom pa mogo novi wastegate kupit z mansim tlakom. ker za ojnice pa bate res nimam kesa.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Kaj pa injektorji, elektronika, intercooler?
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

sicer ne vem kaj ma to veze z gretjem olja v turbini...
Injectorji 450cc, Mam chipan ecu, mape/timinge spreminjam z Turboedit (ne obvladam se dobro). Intercoolerja se nimam, nameravam kupiti. Pa mankajo se mi cevi za intercooler.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Potem imas skoraj vse postimano. Samo sestavis skupaj.
greddy
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 23 Jan 2005, 19:42

Odgovor Napisal/-a greddy »

Charger napisal/-a:Potem imas skoraj vse postimano. Samo sestavis skupaj.
0.7 bara ne bo zdrzal tvoj motor...Obvezno je nizanje tudi kompresije za tak tlak.., na osnovi koga si pa lahko ti delal mape?Base mape zastopim ja, kdo ti bo tunal avto?Bos sel na valje oz bo to street tune?
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Base mape, pa tud ze mal stunane mape sen nasel na pgmfi.org foromu.
Tunad sem pa mislo sam z pomočjo air/fuel metra!
Sam bi raje vido, da mi to kdo naredi, ko se dobro spozna kar na valjih.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Motor ima 9.5:1 kompresijsko razmerje. 0.7 bara zdrzi brez tezav.
Samo da ima urejeno elektroniko. In seveda ne pozabit na intercooler.

Lahko pa tudi kaj recemo glede tuninga elektronike. Poglej PM.
Zadnjič spremenil Charger, dne 27 Apr 2006, 11:43, skupaj popravljeno 1 krat.
greddy
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 23 Jan 2005, 19:42

Odgovor Napisal/-a greddy »

Ceneni A/F metri so ponavadi nenatancni, kar lahko prinese grde poseldice na motorju..
Priporočam, da se obrnes na katerega, ki ima širokopasovno lambda sondo in zna z njo delat.
Nekako se mi zdi, da se ti zdi tuning motorja, kot bi sel po kruh v pekarno.. #-o
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
greddy
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 23 Jan 2005, 19:42

Odgovor Napisal/-a greddy »

Charger napisal/-a:Motor ima 9.5:1 kompresijsko razmerje. 0.7 bara zdrzi brez tezav.
Samo da ima urejeno elektroniko. In seveda ne pozabit na intercooler.

Lahko pa tudi kaj recemo glede tuninga elektronike. Poglej PM.
ESI motor ima zelo sibke ojnice in več kot 0.5 bara ne vozijo na serijskih ojnicah..Kompresija je se v mejah normale, ampak bi jo lahko spustil za kakšne 4 točke nižje.
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

To je ZC z dvemi odmicnimi 130KM. Hondina stara sola. Esi je novejsi.
Tudi 1 bar bi vozil brez tezav, samo elektronika mora biti v redu porihtana.
Odgovori