Pugijev najljubši del... Važn, da muca prede!
u-r-o-s
Pawa user
Prispevkov: 104 Pridružen: 02 Okt 2005, 13:39
Kraj: Celje
Odgovor
Napisal/-a u-r-o-s » 10 Nov 2005, 16:43
Še ena informacija me zanima.
Koliko se kej segreje izpuh recimo na 2m od motorja naprej? Obstajajo kaki podatki?
LP, Uroš.
u-r-o-s
Pawa user
Prispevkov: 104 Pridružen: 02 Okt 2005, 13:39
Kraj: Celje
Odgovor
Napisal/-a u-r-o-s » 10 Nov 2005, 19:09
Je kdo za kak group buy?
LP, Uroš.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334 Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a Charger » 10 Nov 2005, 21:49
Lahko bi zaposlil Hemi majstra, ima vse mozne stroje na razpolago.
u-r-o-s
Pawa user
Prispevkov: 104 Pridružen: 02 Okt 2005, 13:39
Kraj: Celje
Odgovor
Napisal/-a u-r-o-s » 10 Nov 2005, 23:32
No jst bi bil kandidat za en takle buterfly ventil.
LP, Uroš.
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913 Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a TypeKoshiR » 11 Nov 2005, 09:04
_BANDIT_ napisal/-a: To bi lahko doma naredu...
iz lesa ....
Ja ja ta bi bla huda
Sem se koj spomnu na sestanek
Drugace pa najboljsi sistem je itak tak k ga ma sirček,
mas pa teh sistemov dot tud na honda-tech.com pod velding in fabrications, modeli so cist notr padl !
LP
MUGEN CR-X
Crash
Greenstuff
Prispevkov: 25 Pridružen: 05 Jul 2005, 12:08
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a Crash » 11 Nov 2005, 17:19
Za tole bi bil jz...........rabim ravno 2.5" ali 3"
Vedno GTti...........
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587 Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka
Odgovor
Napisal/-a urosbe » 13 Nov 2005, 14:29
TypeKoshiR napisal/-a:
A je tole slikca zadeve, ko je bila še nova ali ima zadeve pobarvane/pokromirane?
LP
Uroš
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913 Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a TypeKoshiR » 13 Nov 2005, 16:21
Pomoje je tole samo polirano !
cheesfrog sigurno ni na shine efektu pa tud vidi se da je odlitek (kolektor) in turbina samo spolirana (no sej poznas cel postopek)
LP
MUGEN CR-X
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913 Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a TypeKoshiR » 13 Nov 2005, 16:22
Al pa ce je zniklano !
MUGEN CR-X
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437 Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj
Odgovor
Napisal/-a mondy » 13 Nov 2005, 19:30
Pomoje je keramičen emajl. Ceramic coated torej.
Samo kam ma pa nepeljano ta veliko cev?
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913 Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a TypeKoshiR » 13 Nov 2005, 21:33
Nikamor to je to, direkt v tla gre takrat !
MUGEN CR-X
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913 Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a TypeKoshiR » 23 Nov 2005, 10:49
MUGEN CR-X
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220 Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a SunShiner » 23 Nov 2005, 12:24
TypeKoshiR napisal/-a: Nikamor to je to, direkt v tla gre takrat !
jp, tm je pač konc izpuha. temu se lahko reče res odprt auspuh hehe..
za turbače je taka stvar idealna, samo kaj ko pa to ni road-legal
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587 Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka
Odgovor
Napisal/-a urosbe » 23 Nov 2005, 12:55
Sej se ne voziš s tem daily:) To odpreš takrat ko je potreba po ekstremni moči:) Če te pa takrat ustavijo, bo imel pa policaj verjetno drugi razlog kot pa glasnost izpuha (too much of speed:)
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394 Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28
Odgovor
Napisal/-a DrMr » 16 Feb 2006, 22:29
u-r-o-s, kaj novega, jaz tudi delam na tem...
u-r-o-s
Pawa user
Prispevkov: 104 Pridružen: 02 Okt 2005, 13:39
Kraj: Celje
Odgovor
Napisal/-a u-r-o-s » 16 Feb 2006, 22:32
Resno, a maš kej konkretnega, jst sm mal opustil zdej to zarad drugih reči, ampak bi pa mel
Razmišljam tudi o začasni varianti za prvi mobikrog da bi pač za tist dan zamenjal lonec s cevjo direkt, ampak to je le začasno.
LP, Uroš.
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394 Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28
Odgovor
Napisal/-a DrMr » 16 Feb 2006, 22:51
... v bistvu zunanji dodatni wastegate,... mufna, loputa ni problem, tesnila osi keramika (kot na turbo), krmiljenje turbo actuator (navajen vročine) na vacum preko el.ventila na stikalo (ne na pritisk, ker na boost ga kasneje odpira)... to je to... bi pa T varianto ne Y, ker razlika pritiska sama naredi svoje...
u-r-o-s
Pawa user
Prispevkov: 104 Pridružen: 02 Okt 2005, 13:39
Kraj: Celje
Odgovor
Napisal/-a u-r-o-s » 16 Feb 2006, 23:00
Ni slaba finta, kam bi pa to dal potem? Jst bi dal čim bližje turbini pol tole
Pa izpust kr v tla.
LP, Uroš.
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394 Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28
Odgovor
Napisal/-a DrMr » 16 Feb 2006, 23:14
... v bistu bo Y oblike, ampak ne kretnica na L ali D cev, ampak samo odpiranje ene, montiral pa bom na izpušno cev cca.15 cm od kolektorja, ko gre cev še navzdol in se nato izravna v vodoravno linijo...
A3Turbo4Life
Turbo addict
Prispevkov: 32 Pridružen: 16 Dec 2004, 14:18
Kraj: Celje
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a A3Turbo4Life » 17 Feb 2006, 15:43
Meni se tole ni obneslo.
Pod nizkimi vrtljaji je avto malce bolj znorel, pod visokimi pa je šel precej slabše. Sem pa tudi imel speljano direkt v tla speljano.
S takšnim izpuhom, kot ga imam sedaj naretega, gre občutno boljše.
Bye
Fiat Uno Turbo 1.4
With a turbo, it takes less engine to make more power....