Diesel tjunink

Danes brez tega ne gre...
Uporabniški avatar
dejan84
Dohtar
Prispevkov: 292
Pridružen: 10 Okt 2004, 22:38

Odgovor Napisal/-a dejan84 »

1.8T napisal/-a:
dejan84 napisal/-a:
Ja zakaj pa pol rsr prodaja BOV za dizle (klik)???? Tist se mi zdi da ni glih imitacija + to da je blo letos v nemčiji na showih vidt tud ene par vag dizelc, k so sopihal.

@volt - zakaj bi ti filter na dizelco daju? :D Rajš mene na večerjo pa 3 pire pel ;) hehehe
Tisto je imitacija. End of story. Elektronika, ki ti predvaja v naprej posnet "pfssssst", ko spustis pedal za plin.

Meni osebno ena najbolj bednih pogruntavscin zadnjih 20 let.

/jan
OK, sej vem da sm sitn, sam tole men ne izgleda neka elektronska imitacija...

Slika

Pa če slučajno je, why the F.U.C.K. je pol cena po firmah avtomobilov različna???? grrrrr

A bom res mogu tja it al pa tja klicat...
Slika
Uporabniški avatar
dejan84
Dohtar
Prispevkov: 292
Pridružen: 10 Okt 2004, 22:38

Odgovor Napisal/-a dejan84 »

http://www.hoberg.at/diesel-bov.html

Pa tole mi tud ne izgleda k en zvočniček, k bi samo zvok pssst proizvaju.
Slika
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Sej si si sam odgovoru...preber. :-s
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

dejan84 napisal/-a:http://www.hoberg.at/diesel-bov.html

Pa tole mi tud ne izgleda k en zvočniček, k bi samo zvok pssst proizvaju.
Ja, imas tudi taksne variante, ki ti DEJANSKO spustijo ven pritisk, ampak to se mi zdi se bolj sporno.

Dajmo malo razdelati zadeve in terminologijo.

Bencinar ima loputo in ko jo zapres, nastane med turbino in loputo nadpritisk, za loputo pa motor nadpritisk "porabi", zato se podpritisk dovaja po vakuumski cevki na BOV, kateri odpre in spusti nadpritisk ven med turbino in loputo. S tem varujes turbino (kick-back, nasilno ustavljanje turbine, compressor surge, itd...).

Pri dizlu pa nimas lopute in ko spustis pedal enostavno motor porabi ves nadpritisk in zadeva nima problemov. ECU predvideva, da to tako deluje in skladno s tem so tudi mape napisane in delovanje vsega okoli tega (doziranje goriva, etc etc...).

Ta zadeva, ki ni na zvocnik, ti pa DEJANSKO spusti naenkrat ves nadtlak iz sistema, ceprav bi ga motor "porabil". To deluje tako, da imas elektroniko, katero priklopis na pedal in ko le tega spustis, ta elektronika nasilno odpre BOV.

Ne razumem, kaj potem ECU naredi, ko kar naenkrat zmanjka nadpritiska na nacin, za katerega on nic ne ve. A zacne avto cukat k't p'r norcih, al kaj? Nekaj se mora zgoditi, saj ponavadi ECU-ji nimajo taksnih toleranc prilagajanja, predvsem pa ne v tako kratkih casih....

Tko da kar se motorja tice, je zvocnicek pomojem boljsa varianta... vem pa ne, meni se to zdi itak bedarija, BOV na dizlu :)

http://www.takakaira.com/accessories/ni ... pager.html

/jan

Obvezno branje: http://tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-6.html#e11
Odgovori