Kamerca za pomoč pri vzvratni vožnji v praksi...
Kamerca za pomoč pri vzvratni vožnji v praksi...
Sedaj, ko imam več ali manj vse poštimano, lahko predstavim, kako se obnese kamerca za pomoč pri vzvratni vožnji.
Specifikacije kamerce: kot zajema 140 stopinj, povezava: chinch, ohišje originalno zatesnjeno proti prahu in vodi, originalno ima že zrcalno sliko.
Ni infrared, da bi bila namenjena za nočno vožnjo, pa kljub temu zadnji dve lučki, ki nakazujeta vzvratno vožnjo dovolj močno osvetlita, da se brez problema vidi (na filmčku je bila zunaj že čista tema)
Najprej slikce iz treh različnih kotov, kjer se lahko vidi kot zajema in oddaljenost... tiste znotraj so mal spacane, ker bi moral imet stativ za slikat brez fleša.
1. primer:
- slikano od zunaj:
- slikano od znotraj:
2. primer:
- slikano od zunaj:
- slikano od znotraj:
3. primer:
- slikano od zunaj:
- slikano od znotraj:
V praksi to izgleda tako... tisti moment, ko stisneš sklopko in daš v vzvratno prestavo, kamerca dobi napetost, to napetost "zazna" LCD in avtomatično preklopi na kamerco. Ko daš iz vzvratne nazaj v ler ali katerokoli drugo prestavo, LCD "zazna" da signala ni več, ker je kamerca izgubila napetost, zato preklopi nazaj na pogled, kjer je bil prej (npr. VGA). Vse skupaj sem posnel na filmčku za lažjo predstavo:
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 0&hl=en-GB
Meni se zadeva bolj dopade, pri mojem avtu pride zelo v poštev takrat, ko parkiram do robnika. Torej zadnji odbijač je toliko pri tleh, da bi ga zapel ob robnik, na kamerci pa jasno vidim, kaj se zadaj dogaja:)
LP
Uroš
Specifikacije kamerce: kot zajema 140 stopinj, povezava: chinch, ohišje originalno zatesnjeno proti prahu in vodi, originalno ima že zrcalno sliko.
Ni infrared, da bi bila namenjena za nočno vožnjo, pa kljub temu zadnji dve lučki, ki nakazujeta vzvratno vožnjo dovolj močno osvetlita, da se brez problema vidi (na filmčku je bila zunaj že čista tema)
Najprej slikce iz treh različnih kotov, kjer se lahko vidi kot zajema in oddaljenost... tiste znotraj so mal spacane, ker bi moral imet stativ za slikat brez fleša.
1. primer:
- slikano od zunaj:
- slikano od znotraj:
2. primer:
- slikano od zunaj:
- slikano od znotraj:
3. primer:
- slikano od zunaj:
- slikano od znotraj:
V praksi to izgleda tako... tisti moment, ko stisneš sklopko in daš v vzvratno prestavo, kamerca dobi napetost, to napetost "zazna" LCD in avtomatično preklopi na kamerco. Ko daš iz vzvratne nazaj v ler ali katerokoli drugo prestavo, LCD "zazna" da signala ni več, ker je kamerca izgubila napetost, zato preklopi nazaj na pogled, kjer je bil prej (npr. VGA). Vse skupaj sem posnel na filmčku za lažjo predstavo:
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 0&hl=en-GB
Meni se zadeva bolj dopade, pri mojem avtu pride zelo v poštev takrat, ko parkiram do robnika. Torej zadnji odbijač je toliko pri tleh, da bi ga zapel ob robnik, na kamerci pa jasno vidim, kaj se zadaj dogaja:)
LP
Uroš
Zadnjič spremenil urosbe, dne 29 Dec 2006, 11:09, skupaj popravljeno 2 krat.
Kamerca ne vem katera firma je, stane nekaj čez 30k SIT pri STAL-u na Tbilisijki (sosednja stavba kjer delam:).
Zmontiral sem jo pa tako, da v kolikor stojiš 2m stran od avta, da se je ne vidi. Če si pa bolj daleč, pa zaradi razdalje že ne vidiš takih detajlov, tako da tud eden še ni opazil, dokler mu nisem povedal oz. še ko sem povedal, so jo iskali kje je:)
Tkole zgleda:
LP
Uroš
Zmontiral sem jo pa tako, da v kolikor stojiš 2m stran od avta, da se je ne vidi. Če si pa bolj daleč, pa zaradi razdalje že ne vidiš takih detajlov, tako da tud eden še ni opazil, dokler mu nisem povedal oz. še ko sem povedal, so jo iskali kje je:)
Tkole zgleda:
LP
Uroš
Zadnjič spremenil urosbe, dne 29 Dec 2006, 11:10, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt: