Stran 1 od 2
"CO2" project:)
Objavljeno: 24 Okt 2005, 01:30
Napisal/-a urosbe
Kar nekaj časa je trajalo, da smo zadevo spravili do te mere, da deluje brezhibno in vedno (no ja, če so le jeklenke polne:)
4-je filmčki iz prihoda na Euro tuning avtoshow (če komu ne delajo, je zadeva v divx6):
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 6&hl=en-GB
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 4&hl=en-GB
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 4&hl=en-GB
http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 1&hl=en-GB
Ima kdo kakšno idejo, kako naj zadevo poimenujem (namest CO2)?
LP
Uroš
Objavljeno: 24 Okt 2005, 13:35
Napisal/-a Mad Max
Dej raje avto mal pocajti, kaj ne vidš da skoz kiha

.
Huda zadeva tale CO2....

Objavljeno: 24 Okt 2005, 18:11
Napisal/-a n33yo
hmmm mogoče osveževalci zraka

Objavljeno: 24 Okt 2005, 18:33
Napisal/-a eXtreme
Kaj pa je drgač namen tega? se to tudi v drag racingu za kaj uporablja, ali tam kaka druga rec povzorca to sceno?
Objavljeno: 24 Okt 2005, 18:36
Napisal/-a re-volt
it`s called style baby... prou dobr zgleda tole, mene je kr mal naudušenga pustl :] bi lahk zaupou čist tko iz informativnih razlogov za kolk te taka stvar prikrajša (govorim o prešernih

)
Objavljeno: 24 Okt 2005, 20:02
Napisal/-a urosbe
V bistvu material kot sam niti ni tako drag (cca 50k SIT), če bi štel svoje ure, se pa stroški mal dvignejo. Ni šlo namreč vse zlahka iz prve. Poleg tega je potrebno skoz imeti v mislih, da imaš v sistemu vsaj 50 barov tlaka, tko da se ni ravno za zafrkavat.
Uroš
Objavljeno: 24 Okt 2005, 20:12
Napisal/-a bOnZy
Objavljeno: 25 Okt 2005, 07:13
Napisal/-a urosbe
Na temle filmčku na začetku je posneto še iz drugega zornega kota:
http://uros.kss-loka.si/uros/dogodki/eu ... g/Euro.wmv (4.4 MB)
LP
Uroš
Objavljeno: 11 Sep 2006, 23:23
Napisal/-a urosbe
Na nedeljskem avtoshow-u je ratal par hudih fotk, pa najbolje da objavim kar tukaj...
Pa še filmčka:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 2500631801
http://video.google.com/videoplay?docid ... 0015540395
LP
Uroš
Objavljeno: 11 Sep 2006, 23:45
Napisal/-a Pugi
Jah načeloma ni nobena znanost ane. Magnetn ventil pr jakši kupš, pa flaše s co2jam namontiraš pa je. Sj na isti način nitro deluje, pa še tlaka je več, tko da je za igrt
V bistvu bi lahko naredu eno koristno stvar iz tega. Namesto da spušaš co2 ven bi lahko z njim hladil IC.
Pri nitru se to uporabla (Purge se reče) pripravi sistema na dirko (da je takoj šus, k je za vrati takoj tekoča faza, nč zraka)
Objavljeno: 12 Sep 2006, 00:02
Napisal/-a roki
pr jakši je magnetn ventil 50k sit, nš stane 4k sit... pa še zmer dela... fora je u tem da je pr co2 tud do 150 barov tlaka kukr jest vem...
nevem zakaj bi rabu za hladit ic ker mu že tko al tko preveš boosta nafila... razn če si tko pač kot možnost uporabe to pripomnil...
btw: kok ma nitro pritiska?
Objavljeno: 12 Sep 2006, 02:01
Napisal/-a Pugi
optimalno 950psi
Objavljeno: 12 Sep 2006, 09:55
Napisal/-a roki
se prav 65 bar če se na motm?
Objavljeno: 12 Sep 2006, 11:51
Napisal/-a Pugi
65-80 je območje.
Objavljeno: 13 Sep 2006, 23:08
Napisal/-a 2.7TT
roki napisal/-a:
nevem zakaj bi rabu za hladit ic ker mu že tko al tko preveš boosta nafila... razn če si tko pač kot možnost uporabe to pripomnil...
Ma Pugi kar prav... hlajenje IC-ja nikoli ne skodi (boljse izgorevanje, vecji izkoristki, hladnejsi motor, manjsi predvzig, etc, etc...). Ni vse booooooost. (Je pa veliko.)
Pa se na vprasanja, kaj to je, bi lahko odgovoril "s tem hladim intercooler", kar verjetno neprimerno bolje zveni kot "tukaj imam gor dva ventila, ki v luft kar ke nekam pihata CO2, tko malo za show..."
Uros, kaj bo naslednji projekt?
/jan
Objavljeno: 13 Sep 2006, 23:18
Napisal/-a roki
2.7TT napisal/-a:roki napisal/-a:
nevem zakaj bi rabu za hladit ic ker mu že tko al tko preveš boosta nafila... razn če si tko pač kot možnost uporabe to pripomnil...
Ma Pugi kar prav... hlajenje IC-ja nikoli ne skodi (boljse izgorevanje, vecji izkoristki, hladnejsi motor, manjsi predvzig, etc, etc...). Ni vse booooooost. (Je pa veliko.)
Pa se na vprasanja, kaj to je, bi lahko odgovoril "s tem hladim intercooler", kar verjetno neprimerno bolje zveni kot "tukaj imam gor dva ventila, ki v luft kar ke nekam pihata CO2, tko malo za show..."
Uros, kaj bo naslednji projekt?
/jan
in kaj bo mel skos odprto da mu mal piha na intercooler da bo hladen? a ni laži boost odpret? u njegovem primeru je čist brezveze met co2 za hlajenje intercoolerja...
Objavljeno: 13 Sep 2006, 23:38
Napisal/-a 2.7TT
roki napisal/-a:
in kaj bo mel skos odprto da mu mal piha na intercooler da bo hladen? a ni laži boost odpret? u njegovem primeru je čist brezveze met co2 za hlajenje intercoolerja...
No, pa pejva skupaj lepo pocasi skozi to, a cva?
Kolikor razumem, so tukaj problem injektorji in racunalnik, zato ima omejen boost, saj bi v nasprotnem primeru imel presuho mesanico in bati gredo lahko zelo hitro z luknjo v glavi med staro zelezo.
Torej, boosta (brez menjave injektorjev) ne mores dvigniti.
Kaj se pa zgodi, ce pod daljso obremenitvijo, ko je IC fino razgret, vstopnemu zraku z ohlajevanjem IC-ja znizas temperaturo, kaj se po tvojem zgodi?
Hint: Lepsa eksplozija -> boljsi izkoristek -> vecja moc -> ...
Moja bivsa 1.8T gajba je imela poleti in pozimi priblizno isti boost, sla je pa definitivno obcutno bolje pozimi.
/jan
Objavljeno: 14 Sep 2006, 00:23
Napisal/-a urosbe
Če je pa tako, potem pa komi čakam, da zmontiram ta nov intercooler:)
Objavljeno: 14 Sep 2006, 08:33
Napisal/-a 2.7TT
urosbe napisal/-a:Če je pa tako, potem pa komi čakam, da zmontiram ta nov intercooler:)
Vecji intercooler prinese s sabo dobre in slabe lastnosti. Bolj efektivno ohlajanje komprimiranega zraka, kar je dobro, doda pa tudi ne tako zanemarljivo kolicino turbo laga, saj mora turbina napolniti vecji prostor, preden lahko doseze nadtlak v sistemu.
Idealno bi bilo nekako ohlajati zrak kar v ceveh, brez intercoolerja.
Optimalno bi bilo imeti majhen IC, ki ne doda k turbo lagu kaj prevec in mu pomagat z dodatnimi hladilnimi sredstvi (CO2, Water/methanol injection, direktno preusmerjanje zajetega zraka v sistem ali na IC, etc...)
V vecini primerov pa folk da gor vecji IC in pac vracuna v to dodaten turbo lag.
Meni je samo z zajemom zraka na havbi in usmeritvijo v odprt in predelan air-box padla temperatura na sesalnem kolektorju za okoli 17 stopinj pod polno obremenitvijo.
/jan
Objavljeno: 14 Sep 2006, 08:35
Napisal/-a croma_man
in kako zgleda predelan airbox? torej k&n vgradni filter in kaj je predelano na airboxu? Ker točno to morm nardit čimprej.