Stran 1 od 1

vodni hladilnik x2

Objavljeno: 11 Okt 2005, 16:23
Napisal/-a u-r-o-s
Ima kdo izkušnje z zapordno vezavo dveh vodnih hladilnikov? Se pravi da bi na obstoječega originalnega, dodal še enega custum made, zaradi preslabega hlajenja.

Re: vodni hladilnik x2

Objavljeno: 12 Okt 2005, 06:38
Napisal/-a nebivedu
u-r-o-s napisal/-a:Ima kdo izkušnje z zapordno vezavo dveh vodnih hladilnikov? Se pravi da bi na obstoječega originalnega, dodal še enega custum made, zaradi preslabega hlajenja.
Če imaš tole za petko turbo hladit potem ti priporočam kiler od kadeta GSI-ja, ker paše, pa od golfa tdi oljni hladilnik za olje ki gre vroče iz turbine. Placa je premalo za 2 hladilnika, ker je original od petke predebel, ker ima še oljni hladilnik v sebi.
Lahko pa daš 2 kilerja od kampusa (take ki so okol 2cm debeli, ker original od turbaka je 5,5cm debel)enega pred drugega pa zraven daš še od golfa oljni hladilnik.

Objavljeno: 12 Okt 2005, 12:28
Napisal/-a u-r-o-s
nebivedu hvala za odgovor.

Gre za gtt-jko ja in res je original hladilnik debel in površinsko majhen, kar vpliva na slabo hlajenje. A od Gsija paše noter al je treba kej predelovati, ker prostora spredaj je bolj malo.

Objavljeno: 13 Okt 2005, 06:03
Napisal/-a nebivedu
u-r-o-s napisal/-a:nebivedu hvala za odgovor.

Gre za gtt-jko ja in res je original hladilnik debel in površinsko majhen, kar vpliva na slabo hlajenje. A od Gsija paše noter al je treba kej predelovati, ker prostora spredaj je bolj malo.
Mislim da ni potrebno čisto nič predelovati. Ima kr nekaj večjo površino, vendar imajo na turbakih uglavnem to notri če hočejo boljše hlajenje.

Objavljeno: 24 Okt 2005, 09:54
Napisal/-a u-r-o-s
Ok samo še vseeno me zanima varianta, vezava dveh hladilnikov. Sedaj je vprašanje če to kej vpliva na kakšno zmanjšanje pretokov, pomojem če so enake debaeline outletov in inletov nebi smelo biti.

Ideja je ta da bi vezal še en hladilnik za originalnim, se pravi zaporedno. Je to ok rešitev?

Objavljeno: 24 Okt 2005, 10:43
Napisal/-a nebivedu
u-r-o-s napisal/-a:Ok samo še vseeno me zanima varianta, vezava dveh hladilnikov. Sedaj je vprašanje če to kej vpliva na kakšno zmanjšanje pretokov, pomojem če so enake debaeline outletov in inletov nebi smelo biti.

Ideja je ta da bi vezal še en hladilnik za originalnim, se pravi zaporedno. Je to ok rešitev?
Po eni strani je rešitev, samo ali imaš dovolj prostora da daš zraven še en hladilnik. Vhodi in izhodi so enaki, tako, da ni problemov.

Objavljeno: 24 Okt 2005, 20:13
Napisal/-a u-r-o-s
Ideja je ta da bi dal zraven obstoječega hladilnika še kar eno pečko od 5ke, katera bi pač služila dodatnemu hlajenju, finta je v tem da takšno pečko se da dobit na odpadu za kakšnega tisočaka in to je to. Gre pa pred alternator.

Objavljeno: 15 Jan 2006, 00:57
Napisal/-a DrMr
... Nebivedu, kako si mislil VAG tdi, da ima hladilnik samo za olje iz turbine ali nasplošno za olje pod pritiskom, nisem se nikoli zavzel, kje pa je montiran...

Objavljeno: 15 Jan 2006, 12:47
Napisal/-a Crash
Če hočeš rešiti problem pregrevanja, je potrebno ločiti hlajenje vode in olja!!
Ker pri GTT je pač vse skupaj in potem se pregreva, ker olje greje vodo!!
Sicer ti je že @nebivedu dobro odgovoril!!
kaj ti koristi zaporedna vezava hladilnikov, če bo originalni še vedno vgrajen..... :-k

najlažje in najboljše: dva hladilnika, eden za vodo in drugi za olje, vsak za sebe - samostojno!!

Ker če boš kaj "navijal", potem sploh ne razmišljam o čem drugem, kot o vodnem hladilniku in oljnem hladilniku, vsaki posebej!!