Stran 1 od 1

R5 campus VS gtt

Objavljeno: 09 Okt 2005, 17:59
Napisal/-a u-r-o-s
Zanima me če kdo slučajno ve Kako je s karoserijo oziroma samo školjko teh dveh avtomobilov? So kakšne dodatne ojačitve pri gttjki al je zadeva enaka.

Kakšna je možnost zamenjave školjke z navadno.

Objavljeno: 10 Okt 2005, 20:41
Napisal/-a mloncar
svetujem ti, da kontaktiraš Schkorca (na Mobisuxu). On ima kr dost izkušen iz šraufanja renaultov.

njegov profil: KLIK

PS: če boš laj zvedel, mi prosim sporoči, ker mene tudi to zanima.

Objavljeno: 11 Okt 2005, 06:26
Napisal/-a nebivedu
Školjki sta komplet isti, samo da ima turbak potem še obrobe. Razlika je v amortizerjih, tanku in mašini.
Turbak ima 50 litrov tanka 40 + dodatni tank 10 litrov.

Objavljeno: 11 Okt 2005, 10:12
Napisal/-a mloncar
hmm.. ..razlika v teži med GTT in rečmo R5 five je cca 100kg. če logično razmišljam, potem ne more bit razlika samo v tanku, obrobah, zavorni sistem, vmetenje, mal težja mašina, sedeži itd. saj vse to skupaj sigurno ni 100g težje kot pri five. lahko da se pa motim.

Objavljeno: 11 Okt 2005, 10:39
Napisal/-a M3
tle na obali je ravno to en naredil, mašino dal v petvratno kampusko.

torej se da :D

Objavljeno: 11 Okt 2005, 11:11
Napisal/-a nebivedu
mloncar napisal/-a:hmm.. ..razlika v teži med GTT in rečmo R5 five je cca 100kg. če logično razmišljam, potem ne more bit razlika samo v tanku, obrobah, zavorni sistem, vmetenje, mal težja mašina, sedeži itd. saj vse to skupaj sigurno ni 100g težje kot pri five. lahko da se pa motim.
R5 campus 770kg
R5 GTT 960kg

Razlike je skoraj za 190kg.
-amortizerji so mnogo bolj ojačani in kr dost težji
- spredaj dvojni zračno hlajeni diski
- zadaj diski in razdelilec moči
- zadnja prema ima ojačitev(okol 10kg)
- dodaten 10 litrski tank
- gume 185/55/13
- plastika okol avta in prednji odbijač
- mašina je iz drugih materialov
- dodana turbina
- večji hladilnik + oljni hladilnik + hladilnik zraka(interkuler)
- več senzorjev temperature in vse njihove povezave na ventilatorje
- več cevi za olje(hlajenje turbine)
- več cevi za zrak(daljše cevi in bolj ojačane zaradi pritiska turbine, dodatne cevi in dodaten ventilator za hlajenje frgazerja)
- več cevi za vodo(hlajenje dvojnega frgazerja in turbine)
- dodani povratni vodi za bencin.
- notranjost je pa kot navadna francoska petka, le da ima druge sedeže in obratomer(pa tut tega so francoske petke imele).

To naj bi bile bistvene razlike, če pa kdo rabi kaj več podatkov pa naj vpraša.

Objavljeno: 11 Okt 2005, 13:35
Napisal/-a u-r-o-s
Se pravi tole kar si napisal se da vse prestaviti in teoretično naj nebi bilo problemov? Bolj me zanima kako je s samo karoserijo je kaj dodatno ojačana al je zadeva ista? Po moji logiki je ista, ker drugače bi rabl tud drua orodja posebej za ta avto, to pa mislim da niso delal.

Pa še to, včeraj ravno iz tehtnice gtt = 860kg :)

Objavljeno: 11 Okt 2005, 16:12
Napisal/-a mloncar
nebivedu napisal/-a:R5 campus 770kg
R5 GTT 960kg
R5 Campus - 715kg
R5 GTT - 855kg

prejle sm šou v knjižico s specifikacijam od naše R5 krampus gledat, pa piše za C401 (letnik 93) 700kg.

Objavljeno: 11 Okt 2005, 16:23
Napisal/-a u-r-o-s
Tole so pa pol kr realne vrednosti, glede na mojo številko :)

Objavljeno: 12 Okt 2005, 06:35
Napisal/-a nebivedu
V petki campus 1.1 ki sem jo imel je bila teža 770kg na vagi, petka turbo je imela pa na vagi 960kg - obe vagani s polnim tankom. Tko da bolj realno je 730kg petka in 920kg turbak.

Objavljeno: 12 Okt 2005, 12:26
Napisal/-a u-r-o-s
Ja jst najbolj verjamem temu kar sem vidu in to je 860kg z 1/4 polnega tanka. \:D/

Objavljeno: 02 Nov 2005, 23:56
Napisal/-a u-r-o-s
Takole po podrobnem ogledu spodnjega dela mojega avta, je padla odločitev da bo naslednjko jesen/zimo potrebno najti eno garažo, v kateri se bo avto podrl in se zamenjala karoserija. Probal bom kupit kakšno fiverko dober letnik in z dobrim plehom, ter vse zadeve predeval na tisto školjko, katero bom še na nekaterih mestih dodatno ojačal.

Sedaj pa vprašanje, kako je z menjavo šasije in vpisom le tega v prometno dovoljenje?! Al se vozit kr s prometno od fiverke?