Stran 4 od 4
Objavljeno: 02 Jun 2005, 14:35
Napisal/-a djsly
-->vendar ce imas pravilno varjeno potem ni bojazni da bi vari popokali.
Murphy pravi: če obstaja možnost da bo šlo kaj narobe, potem bo tudi šlo.
TKo da se bojim da tudi strokovno varjen kolektor lahko poka. Sploh na varih. In zarad tega rabm en hud trak, ki bi mi čimdlje zadrževal temperaturo in da bi bil čas ohlajanja zelooo dolg.
Hvala za info.
Objavljeno: 02 Jun 2005, 14:41
Napisal/-a Eddy
Ma meni ni zaradi tega pokanja,gre se mi predvsem za to kar je hemy napisal-da se plini bolj segrevajo in obdržijo to temperaturo da lažje bežijo na prosto...pri moji kubaturi se pozna vsaka malenkost...
hemy koliko pa pride v slo tale zadevca?
Objavljeno: 02 Jun 2005, 14:47
Napisal/-a djsly
--> ...da se plini bolj segrevajo in obdržijo to temperaturo da lažje bežijo na prosto...
Ja vsak ma svoj problem. Men pri temu pomaga T

Objavljeno: 02 Jun 2005, 14:59
Napisal/-a Eddy
No sej bi men tudi T prav prišel kdaj,ampak ne na mobikrogu...pri driftu rabiš enakomerno krivuljo moči brez sunkov,čeprav drifterji v D1 skoraj vsi furajo turbače.....T je za profije

Objavljeno: 02 Jun 2005, 21:57
Napisal/-a TypeKoshiR
DeVito ma tud ta material za povijanje kolektorjev in izpuha tko da ga poklici pa vprasaj koliko hoce
LP
Objavljeno: 02 Jun 2005, 22:20
Napisal/-a Eddy
Košir hvala za info bom ga poklical....to bo definitivno stvar ki jo bom dal na avto...bom pa pravtako še sesalno cev povil in sesalni kolektor...da se manj segrevata

Objavljeno: 03 Jun 2005, 00:31
Napisal/-a 2.7TT
Eddy napisal/-a:No sej bi men tudi T prav prišel kdaj,ampak ne na mobikrogu...pri driftu rabiš enakomerno krivuljo moči brez sunkov,čeprav drifterji v D1 skoraj vsi furajo turbače.....T je za profije

Ce delas custom remap, potem lahko napises zadeve tako, da te bo T brcala v hrbet, ali pa enakomerno krivuljo moci in navora... everything is doable.
/jan
Objavljeno: 03 Jun 2005, 17:20
Napisal/-a mloncar
imajo pa tej wrapi tudi slabost in ta je, da ker zadržujejo ohlajanje cevi oz se plini (in posledično tudi sam materila iz katerega je narejen kolektor) bolj segrejejo, se skrajša življenskaa doba kolektorja! nekak tako napisano sem zalsedil na eni ameriški strani in če najdem, pripnem link!
Objavljeno: 04 Jun 2005, 09:37
Napisal/-a mloncar
tist kar sem pred časom bral je bil en strokovni članek, ampak ga žal nisem našel (oz ne lup se mi ure in ure tistga iskat), sm pa našu tole:
Pro's:
* Wrapping the exhaust keeps all the heat inside the pipes.
* That trapped heat enables the exhaust gasses to pass thru your exhaust faster resulting in more horsepower
* For you guys that live in hot climate Florida, Texas, AZ, SoCAL ect. it will make the temperature inside your car ALOT cooler, enabling you to use less air conditioning which saves your gas mileage!
* Running a lean mixture with wraps will give u an increase
Con's
* Your gaskets take a huge beating. They will get toasted for sure. You will most likely be replacing them often.
* and of course the pipes will be ungodly hot.
* It looks damn ugly... but who care's its under the car
* heatwrapping your header and downpipe can cause excess stress on the welds
Objavljeno: 05 Jun 2005, 22:38
Napisal/-a Eddy
kar tako pusti,bo vsaj zup racing najglasnejši na tekmah

Objavljeno: 05 Jun 2005, 22:45
Napisal/-a SunShiner
hehehe, tole pa zna bit glasno ja

Objavljeno: 09 Jun 2005, 14:51
Napisal/-a Eddy
Objavljeno: 09 Jun 2005, 17:58
Napisal/-a eXtreme
Dobr leti, hud zvok. Kaj bo sele z nitrom

Objavljeno: 14 Feb 2006, 19:45
Napisal/-a jeaka
Odlično narejeno hemingway

res lepo zapoje!
Zdej pa da preidem k stvari zanima če si prpraulen še kkšn kolektor narest k sm si use kle na forumu pregledeu pa vidm da si res mojstr za to pa me zanima če bi ga še men???

Objavljeno: 17 Apr 2006, 10:42
Napisal/-a sketus
Odličen kolktor!!!
Sam skušam sestavt kolektor pa me zanima, kje si nabavo te cevi? Kolk milimetrov so ble debeline stene cevi?
thax