Re: ZUP's Camaro gen. 3
Objavljeno: 14 Maj 2013, 22:09
Eto, spet se je začelo.
Končno smo spet spravili avto skupaj in se udeležili dirke v MS. Z rezultatom sem full zadovoljen, čeprav ni bilo neke prave konkurence.
Zadovoljen sem predvsem zato, ker je bilo vse narejeno tako, da ni bilo potrebno nič šravfanja na dirki. Avto je delal b.p. od začetka do konca.
V začetku sem imel full probleme s trakcijo, kar smo kasneje rešili z drugimi gumami, ki so potem, ko smo jih dobro zakurili, držale kar zadovoljivo.
Zaenkrat je problem tudi še to, ker v menjalniku ne dela rikverc in zato tudi ne dela transbrake, ki bi mi omogočil dobre štarte. Na vseh videih se dobro vidi, da sem štartal kot stara mama namesto da bi se izstrelil iz linije. To bomo zrihtali v kratkem.
Mislim, da je sedaj primeren čas, da se zahvalim vsem, ki so mi pomagali pripeljat ta projekt do točke, kjer smo danes.
Najprej bi se rad zahvalil tema dvema:
in 
Protuning Mitja mi je od začetka vedno super svetoval pri izbiri vseh race delov, ki so v avtu in na koncu poskrbel tudi za motorno elektroniko, ki je delovala res perfektno. Brez njega ta avto nebi bil nikoli tako hiter in bo v prihodnosti še dosti hitrejši.
Lucky's garage Srečo pa mi je vedno pomagal pri šravfanju avta. Brez njegove pomoči nebi nikoli spravil skupaj tega avta.
Rad bi se zahvalil tudi Marji, ki mi je nonstop stala ob strani in je poskrbela tudi za končni izgled avta. Nalepke sva limala nanj še v soboto zvečer pred dirko, hehe.
Hvala tudi Slavotu, ki mi je zdrejal in zvaril neomejeno število delov, ki se jih ne da kupit in jih je bilo potrebno izdelat doma.
Hvala tudi sosedu Matjažu. Tudi na njegovih strojih sva izdelala cel kup čudnih delov, ki se jih ne da kupit na trgu.
Hvala tudi Egonu iz Hiba, ki si je vedno vzel čas in prisluhnil mojim čudnim idejam in sva vedno našla vse možne kombinacije cevi, dvovijačnikov in podobnih delov, ki sem jih rabil pri izdelavi.
Zahvalit se moram tudi spremljevalni ekipi na dirki, ki je poskrbela za vse potrebno. Ugri je prevažal avto na in iz dirke, menjal gume in polival vodo za ogrevanje na štartu, pri tem pa mu je pomagal tudi Aleš. Marja je bila za kamero
.....
Evo, nekaj posnetkov in slik:















Še nekaj video posnetkov:
Končno smo spet spravili avto skupaj in se udeležili dirke v MS. Z rezultatom sem full zadovoljen, čeprav ni bilo neke prave konkurence.
Zadovoljen sem predvsem zato, ker je bilo vse narejeno tako, da ni bilo potrebno nič šravfanja na dirki. Avto je delal b.p. od začetka do konca.
V začetku sem imel full probleme s trakcijo, kar smo kasneje rešili z drugimi gumami, ki so potem, ko smo jih dobro zakurili, držale kar zadovoljivo.
Zaenkrat je problem tudi še to, ker v menjalniku ne dela rikverc in zato tudi ne dela transbrake, ki bi mi omogočil dobre štarte. Na vseh videih se dobro vidi, da sem štartal kot stara mama namesto da bi se izstrelil iz linije. To bomo zrihtali v kratkem.
Mislim, da je sedaj primeren čas, da se zahvalim vsem, ki so mi pomagali pripeljat ta projekt do točke, kjer smo danes.
Najprej bi se rad zahvalil tema dvema:


Protuning Mitja mi je od začetka vedno super svetoval pri izbiri vseh race delov, ki so v avtu in na koncu poskrbel tudi za motorno elektroniko, ki je delovala res perfektno. Brez njega ta avto nebi bil nikoli tako hiter in bo v prihodnosti še dosti hitrejši.
Lucky's garage Srečo pa mi je vedno pomagal pri šravfanju avta. Brez njegove pomoči nebi nikoli spravil skupaj tega avta.
Rad bi se zahvalil tudi Marji, ki mi je nonstop stala ob strani in je poskrbela tudi za končni izgled avta. Nalepke sva limala nanj še v soboto zvečer pred dirko, hehe.
Hvala tudi Slavotu, ki mi je zdrejal in zvaril neomejeno število delov, ki se jih ne da kupit in jih je bilo potrebno izdelat doma.
Hvala tudi sosedu Matjažu. Tudi na njegovih strojih sva izdelala cel kup čudnih delov, ki se jih ne da kupit na trgu.
Hvala tudi Egonu iz Hiba, ki si je vedno vzel čas in prisluhnil mojim čudnim idejam in sva vedno našla vse možne kombinacije cevi, dvovijačnikov in podobnih delov, ki sem jih rabil pri izdelavi.
Zahvalit se moram tudi spremljevalni ekipi na dirki, ki je poskrbela za vse potrebno. Ugri je prevažal avto na in iz dirke, menjal gume in polival vodo za ogrevanje na štartu, pri tem pa mu je pomagal tudi Aleš. Marja je bila za kamero

Evo, nekaj posnetkov in slik:
Še nekaj video posnetkov: