Stran 24 od 30
Objavljeno: 16 Okt 2006, 09:36
Napisal/-a _BANDIT_
Ne, big block je še mal večji. Tole je small block

Objavljeno: 17 Okt 2006, 16:26
Napisal/-a Alboreto
Kaj gum ti pa (ni) več škoda za burnoute

Objavljeno: 17 Okt 2006, 17:25
Napisal/-a gasy
zakaj voda po tleh?

Objavljeno: 17 Okt 2006, 17:29
Napisal/-a Charger
Gume so se vzgale in je bilo treba pogasit.
Objavljeno: 17 Okt 2006, 19:37
Napisal/-a Pugi
Alboreto napisal/-a:Kaj gum ti pa (ni) več škoda za burnoute

Al si mislu dat več v oklepaj?
Gum mu je bilo škoda, dokler niso šle po gobe. Zdj mu pa ni več škoda, k ni več gum

Ma ne, btk, itak so tele skor neuničljive. Matra jih na vse konce pa kraje, profila ma pa še kr miljon več k js k mam pol leta stare.
Objavljeno: 17 Okt 2006, 20:25
Napisal/-a Alboreto
Ne vprašal sem zato ker takrat na capriju k je mel une valarčke smo ga na vse pretege prosil da bi kak gumi zategnu pa ni hotel,zato sem pa mislu da se bo teh valarjev (ki jih ni glih prav lahko kle pr ns dobit)tud tko pazil
Objavljeno: 17 Okt 2006, 21:46
Napisal/-a _BANDIT_
Lej, ene take valarje NOVE nerabljene mam doma in jih prodam. Cena je pa tolk, kolkr sem jest dal zanje, se pravi 25k na komad. Mam pa 2 taki gumi.
Glede kurjenja gum je pa sploh moje stališče tako, da je to mal bosa. Z nobenim avtom ne uživam, ko tkole kurim gume. Pač mi je škoda in gum in prenosov in podvozja, da bi vse to uničeval z enim brezveznim kurjenjem gum, še posebej zato, ker te zadeve niso glih poceni.
Tamle sem pač kuril gume zato, ker sva z Mičotom testirala štarte in je bilo ogrevanje gum pred štartom nujno. Voda je pa po tleh zato, ker je treba podlago najprej politi z vodo in potem na vodi ogreti gumo, da se bolje segreje in manj obrablja pri tem. Isti načim uporabljajo tapravi dragsterji na tapravih pistah, le da imajo tam že kar ogrevalni prostor za gume, kjer je taka vdolbina v asfaltu, kamor že kar nalijejo vodo in dragster potem zapelje not in zakuri gumo

Objavljeno: 17 Okt 2006, 22:03
Napisal/-a DrMr
... vodo ali kemijo ?
Objavljeno: 17 Okt 2006, 22:07
Napisal/-a _BANDIT_
Ne vem kaj misliš s kemijo ampak če misliš na dragsterje, tam nalivajao navadno vodo, ponavadi majo kar šlavf tam in skoz zalivajo tisti jarek pred pisto.
Objavljeno: 17 Okt 2006, 22:13
Napisal/-a _BANDIT_
Tukaj se malo da videt tisti jarek z vodo:

Objavljeno: 18 Okt 2006, 14:12
Napisal/-a Alboreto
No samo tiste gume k jih majo na pravih dregih so mal drugačne od teh naših navadnih cestnih s profilom,slajkice za rally so pa spet drugačne

Objavljeno: 18 Okt 2006, 14:21
Napisal/-a _BANDIT_
Te gume, ki sem jih kuril in testiral štarte so bile BF Goodrich drag radial gume, torej cestno dovoljena verzija tapravih drag gum in sicer so to od Mičota bivše gume, s katerimi je dirkal lansko sezono. In te gume držijo neprimerno bolj kot kake normalne cestne gume, zdržijo pa tudi neprimerno manj km.
Objavljeno: 18 Okt 2006, 19:06
Napisal/-a Alboreto
Aja,ja ok,nisem vedu a si menjal gume.sem mislu da si une kuru (cobra) gume ki ti jih je takrat un zravn avta dal 2 kom.
Objavljeno: 11 Jan 2007, 10:44
Napisal/-a _BANDIT_
Objavljeno: 11 Jan 2007, 10:51
Napisal/-a SunShiner
omfg, now that's huge
kam ga boš pa dal?

Objavljeno: 11 Jan 2007, 10:59
Napisal/-a DrMr
... na streho ???
Objavljeno: 11 Jan 2007, 11:04
Napisal/-a _BANDIT_
Namest sopotnikovega zica, hehe

Objavljeno: 11 Jan 2007, 11:13
Napisal/-a gasy
hehe sj je vecji k cela moja masina skup

Objavljeno: 11 Jan 2007, 11:20
Napisal/-a SunShiner
hmm... v tem primeru bi DEJANSKO prišla v poštev V-mount varianta...

Objavljeno: 11 Jan 2007, 11:50
Napisal/-a mloncar
IC že maš od tovornjaka, pihalnik tudi?
