Stran 3 od 4

Objavljeno: 11 Apr 2005, 09:17
Napisal/-a TypeKoshiR
Naredi dve luknji za lambda senzorje tko da bos lahka najlazje sirokopasovno lambdo (ECU tuning ali dyno) gor napocal

LP

Objavljeno: 12 Apr 2005, 19:12
Napisal/-a eXtreme
hemingway, sm najdu dokaj podobnega

Slika

Objavljeno: 29 Apr 2005, 18:03
Napisal/-a mloncar
kolektor že montiran?

Objavljeno: 03 Maj 2005, 08:56
Napisal/-a djsly
hemingway napisal/-a:V redu zgleda sam ni pa equal lenght. Jz sm namrec ravno iz tega equal lenght design cel doktorat naredu na tako majhnem prostoru kot ga imam na razpolago. Smo bli vsi ki so sodelovali pri projektu pac s srcem pri celi stvari in nismo nic poenostavljali.
Pa je kaj resnice v tem equal lenght-u? Da je to tolk bolje oz. da tolk pridobiš s tem?

Je kdo probal v praksi to?

K pr mojem projektu ni šans, da nardim equal...

Objavljeno: 03 Maj 2005, 13:41
Napisal/-a 2.7TT
A je se vedno AR doma? Jo bos naredil, al ne?

/jan

Objavljeno: 04 Maj 2005, 08:59
Napisal/-a djsly
hehe jan...

Ja je še vedno doma. Vsakič ko jo pogledam mi jo je škoda prodat [-(
Pa ko si jo predstavljam spedenano na cesti...uf uf...

Drgač pa če se vrnemo na kolektor: Moj ni tolk zglancan kot hemijev, ampak sej itak se pol obarva in ga nima smisla polirat. Pa še ovil ga bom z enim trakom (eni mu pravijo azbestni, čeprav ne verjamem da je to azbest) da se ne bo ohlajal tako hitro in s tem pokal...

Pa še lep ni tolk kot hemijev, je ga blo pa zato bolj kompliciran narest.

Pišuka fantje dejte mi zrihtat en WG od Audi S2...pa da ni zlat ane.

Objavljeno: 04 Maj 2005, 10:06
Napisal/-a mloncar
2djsly: maš kakšne slike kolektorja?

Objavljeno: 04 Maj 2005, 10:56
Napisal/-a 2.7TT
djsly napisal/-a:Pišuka fantje dejte mi zrihtat en WG od Audi S2...pa da ni zlat ane.
hehe, a pa sploh rabis WG? Sej bo vecino casa zaprt, kaj bos to rabil :)

Zademfaj uno luknjo na turbini pa gas :D

/jan

Objavljeno: 04 Maj 2005, 11:36
Napisal/-a djsly
uh, ko bi blo vsaj tako :D ampak bi zgogu motor po 201 metru #-o

Dare je laufu 1.5 bara na enem spacanem kolektorju in orginal auspuhu brez cata. Pol je dal en boljšo kolektor gor, 70mm izpuh do konca...

Je moral na wg za 5 krogov obrnt vijak, ker bi mu zabil krepko čez 1.5 bara in s tem bi šu motor po gobe. Tako pa je kljub zelo odprtem wg turbinca filala 1.5. Ampak na 1.5 bara je skočil hitr k svina. Velik hitrej kot pred menjavo kolektorja in izpuha.

Tko da jst bi bil vesel če ga ne bi rabu :D

Objavljeno: 04 Maj 2005, 11:51
Napisal/-a 2.7TT
djsly napisal/-a:uh, ko bi blo vsaj tako :D ampak bi zgogu motor po 201 metru #-o

Dare je laufu 1.5 bara na enem spacanem kolektorju in orginal auspuhu brez cata. Pol je dal en boljšo kolektor gor, 70mm izpuh do konca...

Je moral na wg za 5 krogov obrnt vijak, ker bi mu zabil krepko čez 1.5 bara in s tem bi šu motor po gobe. Tako pa je kljub zelo odprtem wg turbinca filala 1.5. Ampak na 1.5 bara je skočil hitr k svina. Velik hitrej kot pred menjavo kolektorja in izpuha.

Tko da jst bi bil vesel če ga ne bi rabu :D
Zakaj pa ne cez 1,5 bara? Blok ne zdrzi al glava al se bojis da sos premajhni injektorji in bop mesanica presvoh?

1.8T grejo tudi na 3 bare v ekstremih...

/jan

Objavljeno: 04 Maj 2005, 13:13
Napisal/-a djsly
@mloncar: mam ja. sam mi je nerodn pokazat to skropocalo.

@jan: Dare (in tud jaz) ima prešvoh injektorje za +1,5 bara. 1,5 bara je ravno 100% zmožnosti injektorjev. Pa še to mu včasih zatrokira neki...

Tko da jst ne vem, če bom zvohu kje kak dnar, dam not 650 cc (in s tem 2 bara) drugač bo tut pr men na začetku 1.5 bara filal.

Ti maš 350 cc orginal ane?

Objavljeno: 04 Maj 2005, 14:29
Napisal/-a 2.7TT
djsly napisal/-a:Ti maš 350 cc orginal ane?
Ne vem, verjetno. Zdej jih imam od S2 in duty cycle do 80%.

...on the safe side :D

Ne priporocam ti vec kot 80%, mogoce 90%, vec pa ne. Bos skuril tuljave na injektorjih, saj je to isto, kot ce bi na zvocnik priklopil enosmerni tok. Membrana bi se premaknila, navitje bi pa hmal pregrel in skuril. Injektor mora prekinjati spricanje. Ce ne gre pa-pa zlo hmal.

/jan

Objavljeno: 05 Maj 2005, 20:52
Napisal/-a cc 206
A ves kaj se mi najbol dopade napis :D:

Objavljeno: 05 Maj 2005, 23:09
Napisal/-a mloncar
=D> =D> odlično izgleda!

2djsly.. ..res me zanima koko izgleda (lahko mi pošlješ tudi na PM)!

Objavljeno: 05 Maj 2005, 23:23
Napisal/-a Eddy
Nice....seprav maš že firmo odprto? rad bi naročil par stvari :D

Objavljeno: 06 Maj 2005, 11:07
Napisal/-a djsly
Hemi, vedno bolje zgleda tole. Ko bo komplet sestavljen pa bo najlepši.
Vsa čast.

@mloncar: Drug teden prlimam.

Objavljeno: 01 Jun 2005, 23:15
Napisal/-a SunShiner
čestitke =D>

čakam na ostanek izpuha in dyno test \:D/

Objavljeno: 01 Jun 2005, 23:17
Napisal/-a Eddy
kjesi dobu heat wraping sheald za kolektorje? jst bi tud =P~

Objavljeno: 02 Jun 2005, 07:38
Napisal/-a djsly
Eddy napisal/-a:kjesi dobu heat wraping sheald za kolektorje? jst bi tud =P~
YAp kje si to kupo? Pa kolk dnarja?

Objavljeno: 02 Jun 2005, 10:07
Napisal/-a djsly
Improve performance and protect your exhaust system.
Use Design Engineering's asbestos-free exhaust wrap as a heat barrier to keep the engine and driving compartments cool. It also keeps wires and hoses from melting under extreme conditions, and controls heat in the exhaust system for a performance boost.

Kako to kontolira. Kr neki prbijajo. Predvsem me zanima ali to preprečuje prehitro ohlajanje cevi? Men je to najbolj važn da se cevi ne ohlajajo prehitro in s tem posledično pokajo na varih.