Stran 3 od 6

Objavljeno: 23 Jul 2007, 16:28
Napisal/-a georg
meni je enkrat lani en ponujal prvo generacijo (isti kot mam sam) s slovenskimi papirji v sloveniji baje že celo desetletje, tak da nebi blo potrebno teh komplikacij s papirji. edino zdaj nevem če je še avto aktualen. lahko pa se pozanimam, če te zanima prva generacija.

Objavljeno: 23 Jul 2007, 18:33
Napisal/-a Ferrarist
če si interesent,ima tle en v vasi escord-a mkII-če bi mu mal tečnaril,bi ti ga znal prodat za majhne dnarce...komplet v orig.stanju,če se prav spomnim celo skorej nič rjav-je bil celo življenje v naših koncih,garažiran 8-[

Objavljeno: 23 Jul 2007, 18:42
Napisal/-a _BANDIT_
Escot in ostale podobne zadeve ne rešijo nobenega problema. Še vedno je FWD in še vedno je potem fiesta boljša izbira.

Če pa se išče RWD in mora bit ford, potem je to edino Capri, Sierra (ki je že kr malo nerodna) al pa mogoče escort MK1. Ta je res lahek, majhen in je RWD. Če bi vanj natlačil recimo 2.0 cosworth motor, bi to bila norišnica na kolesih.

Objavljeno: 23 Jul 2007, 19:02
Napisal/-a _BANDIT_
No, če bi tega hotel uporabit za zadnji pogon, bi bilo verjetno treba motor obrnit za 90 stopinj, zaradi menjalnika. Kako je potem s pogonom kompresorja? Če ti to ni glih problem, potem je seveda boljše, da oprabiš to mašino pa en RWD avto, kot recimo tastar escort.

Objavljeno: 23 Jul 2007, 20:14
Napisal/-a Ferrarist
bandit,mislim,da je escord mkII RWD...če ne sem pa jaz zabluzil mkI in mk II...v glavnem je RWD escord-tisti,ki je rahlo podoben musclesom :D

Objavljeno: 23 Jul 2007, 20:31
Napisal/-a _BANDIT_
Escort MK1:


Slika
Slika

Escort MK2:


Slika
Slika
Slika


Oba se da narest huda. :D

Objavljeno: 23 Jul 2007, 20:56
Napisal/-a mondy
Escort mk2 je ravno tako RWD! ;)

Je pa v UK zelo popularno dajati Zetec-a v mk1 in mk2 Escorta.

Vsekakor za probat!

Objavljeno: 23 Jul 2007, 21:48
Napisal/-a georg
mk1 escort :party .. samo je pa to projekt za malo več kot samo eno zimo, da porihtaš karoserijo, podvozje, pogon za 300+.

v tvojem primeru bi bila varjnata v mr2 lažja/hitrejša.. jaz sem vzel enko zato ker je bla v osnovi za ca. 200kg lažja od dvojke, je pa serijska dvojka absolutno dosti lepša ja. z papirji pa ni tak problem, samo "predelavo" na euro 2 se naredi pa homologacija, davek in gasaa..
kolko zdaj kaj testiram mojega.. je avto prava igračka :-°

samo potem moraš vsaj toyotiin ventil dekl gor dat :D

Objavljeno: 23 Jul 2007, 22:54
Napisal/-a Eddy
Če misliš vzet E30 boš naletel na en kup problemov glede vgradnje motorja,najti moraš pravi getragov menjalnik da gre sploh v tunel,najti moraš kardan da paše,kompresor pa ne vem kam misliš dat potem-je kar natrpano že tako in tako...

ti kr kup MK2 escorta,ali MK1,meni se zdi malo čudno tlačit fordov motor v karkoli drugega kot forda...

Objavljeno: 24 Jul 2007, 08:44
Napisal/-a mloncar

Objavljeno: 24 Jul 2007, 20:43
Napisal/-a Charger
Z ostalimi predelavami, ki jih imas v mislih ni nic manj dela.

Objavljeno: 24 Jul 2007, 21:12
Napisal/-a mondy
Če ne boš pohitel bo tale prej fertig: http://www.turbosport.co.uk/showthread.php?t=103350

:D

Objavljeno: 24 Jul 2007, 22:28
Napisal/-a georg
Slika

tak nebi bil slab ne :D

Objavljeno: 25 Jul 2007, 09:05
Napisal/-a Malecky
Teli 2 črni pički sta čist hudi. \:D/

Objavljeno: 25 Jul 2007, 15:40
Napisal/-a speedy_gonzales
zakaj me je strah k pomislm kok bo stvar glasna, glede na to da je motor zadi->placa za ksne ornk dusilce najbrz ni

Objavljeno: 25 Jul 2007, 19:47
Napisal/-a _BANDIT_
LOL

Objavljeno: 25 Jul 2007, 20:14
Napisal/-a Charger
Dusilci so tam kjer zmeraj. Spodaj pod prtljaznikom. Motor je namrec v sredini.

Objavljeno: 25 Jul 2007, 23:25
Napisal/-a speedy_gonzales
sam se vseen mn kokr pr fiesti, whatever, sm sam vesel da nism tvoj sosed:P

Objavljeno: 26 Jul 2007, 12:01
Napisal/-a speedy_gonzales
joj lubi hecu sm se no:D:D

Objavljeno: 26 Jul 2007, 17:25
Napisal/-a cresh
hjo da mi nebi daju v japonce forda :D :D , sploh pa ne v mr2