Stran 3 od 4
Objavljeno: 22 Maj 2006, 13:04
Napisal/-a cc 206
Čakam če bo uroš napiso klko HP je pridobo,
pa da vidimo kdo ma prav :-° :-°
Objavljeno: 22 Maj 2006, 13:07
Napisal/-a TypeKoshiR
jest tud da se bom mal
Men sta tud od Jemca zadnja lonca dala 32HP imam graf...
tko da gasa k njemu po zadnje lonce...
(sej to da je bil zraven total odprt izpuh + kolektor 4-2-1 + K&N CAI + Superchip ECU itak ne igra vloge :-° :-° :-° )
Objavljeno: 22 Maj 2006, 13:08
Napisal/-a eXtreme
Moje mnenje: razlike v performansih mojega izpuha, ki sem ga naredil sam, ali izpuha, ki bi ga naredil hemi ali pa Devito ne bi bilo. Vsi delamo na pol na pamet. Edina stvar Devita je v steni cevi, krivinah (ima narezane krivljene cevi poljubnih krivin) in pa, njegov izpuh se sveti. Cena je temu primerna, in tudi jaz sam bi ga prodajal za tako ceno. Cena pri njem ni pogojena s performansi, vsaj nobene posebne znanosti v njegovih izpuhih nisem zasledil, kar bi lahko vplivalo na ceno. Se pa za denar potrudi da zdeva zgleda lepo, po čemer ljudje sklepajo kvaliteto izdelave. Nisem pa še videl njegovih zvarov, i wonder why

Objavljeno: 22 Maj 2006, 13:15
Napisal/-a Pugi
Prosim da se ton umiri klele.
Objavljeno: 22 Maj 2006, 13:19
Napisal/-a TypeKoshiR
prid k men si lahko ogledas zvare kadar ces...so kar lepi...argon dela svoje in pa znanje ! dost ze pove da je zadeva "mandrel band" kot drugo jest tud ne vidim razlike med devito in pa USA izdelovalci catback izpuhov z tem da majo oni cene od 1000$ naprej, kva pa ce bit kej na koncu druzga kot odprt lonec in pa da so krivine take k morjo bit z tem da se devito ornk potrud in se 90 krivine dela iz 2x45 da je ja bolj pretocno...skratka men je model hud in izdelki tud pa sem pregledal ze ful izdelkov mel pa tud...
Objavljeno: 22 Maj 2006, 14:17
Napisal/-a SunShiner
jst sm 100% da pri meni remus zadnji lonec da minimalno 5hp.
...ampak ni ravno serijski :-°
Objavljeno: 22 Maj 2006, 14:49
Napisal/-a eXtreme
Tudi jaz ne vidim nobene razlike med Devitom in USA. Razen podjetij, ki izdelujejo dele za točno določen tip motorja in le par motorjev, kot je npr. TODA, kjer so testiranja v igri. Bi pa kupil tistega, ki pride ceneje. Kvaliteta pa, moj zaenkrat zgleda vredu, čeprav nism noben expert v varjenju

Objavljeno: 22 Maj 2006, 15:30
Napisal/-a fitipalDDi
Pugi napisal/-a:Ta LPP so tok kurbe, da zavirajo našo lastno proizvodnjo v 3pm, ob tem pa promovirajo predvsem nemško, ravno zato ker je TUV taka lepa beseda. Pizda še ameriške robe ne mormo gor dajat. Preklete barabe neizobražene!
Se čist strinjam, to ni nič drugega kot ... no, ne bom o politiki
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Objavljeno: 22 Maj 2006, 15:49
Napisal/-a Pugi
Sori za oftopic, bom magar razdelu temo...
veš kaj so zdj začel/že delajo??! Pritiskajo na uvoznike avtov (recimo peugeot slovenija), da v homokarton napišejo SAMO TISTE DIMENZIJE PNEVMATIK, ki jih ma avto gor TAKRAT KO GA KUPIŠ. Se pravi če hočeš zimske gume dat drugačne, pa četudi originalne, si ga najebal. To se meni dogaja, k se ne smem vozit s serijskimi feltnami za peugeot 307, čeprav si lastim prav takega
Kar se pa izpuha tiče pa lahko js podam svoje mnenje. Kolektor/downpipe je po mojem najbolj pomembna stvar, važno je pa tudi, da je preostanek sistema dovolj pretočen. Seveda se gre tu za avte ki imajo preformance boljši kot običajno (na avspuh je treba prilagodit tudi elektroniko an). Če na navadnga cliota fukneš gor fi60 nis nč naredu.
Dvomim pa, da je razlika med (brez kolektorja) auspuhom, ki ga po specifičnem naročilu nardi kak gantar ali devito. Razlika je v teži in izgledu, v preformansih pa ne, ker ni računice. Če so vari dobri, fi taprav, lonci prehodni nima kej bit drugač kot od devita.
Če hočeš najbolš kar se da dobit ne glede na dnar, pol je devito res tist kar išeš. Ampak če sklepaš kompromis, pa raje tist dnar daš drgam.
Objavljeno: 22 Maj 2006, 20:47
Napisal/-a TypeKoshiR
Si naredu svoh primerjavo malo si poglej krivine,
eni se zdej ne dojamete besede "mandrel band" tega gantar sigurno nima vsaj k sem jest biu tm ga ni imel in to zadevo za krivit tako cevi ima malo ljudi v slo sploh za tko velike fi-je od 2.5" naprej...
"Mandrel band" krivina ima povsod enak fi, serijski auspuh in pa povprecni AM pa imajo na krivini manjsi fi in potem spet isti in to se ornk pozna na pretocnosti, zato Jemc dela iz kolobarjev(na ta nacin dobi isti fi), dost zajebana zadeva ampak ucinkovita, Devito pa mandrel band krivi kar je pa itak 100% najboljse mozno (povsod isti fi brez varov ki so drugace pri kolobarjih)!
Tko da ne zdej o hruskah in jabolkah!
LP
Sam povem da bo vedel zakaj...ker za vsak zakaj je tud zato :-°
Objavljeno: 22 Maj 2006, 23:31
Napisal/-a Pugi
No ne men o tem govort ker dobr vem kaj je to ampak ima dosti manjšo vlogo kot si ti misliš, če krivine niso res ostre. Ob kotu 90 je precej pomembno, ob kotu 15 stopinj pa btk.
Objavljeno: 23 Maj 2006, 06:56
Napisal/-a eXtreme
A si prepričan da jih sam krivi? Ker pri njem nisem videl tega stroja, le v drugi garaže polne škatle že skrivljenih cevi. Mislim da jih nekje dobi, sam še odkrit mormo

So pa sigurno vštete v ceno izpuha, v to ne dvomim
Objavljeno: 23 Maj 2006, 07:03
Napisal/-a TypeKoshiR
Mal si poglej moj izpuh pa si sestej 90 krivine...tko da hondini izpuhi so vec ali manj vsi taki...in pri navadnem krivljenju je to se kako bedno za pretok...krivi pa baje sam in tisto kar ma v grazi niso vse masine, ki jih ima...
LP
Objavljeno: 23 Maj 2006, 09:43
Napisal/-a Charger
Saj dobi pri Akrapovicu kolikor hoce raznih krivin.
Mogoce kdo ve najvecji premer cevi ki jo krivi?
Objavljeno: 23 Maj 2006, 10:51
Napisal/-a ITAL-JET
Charger napisal/-a:Saj dobi pri Akrapovicu kolikor hoce raznih krivin.
Točno tko je blo že dostkrat slišan, da devito dobiva cevi in krivine od Akrapoviča.
Objavljeno: 23 Maj 2006, 10:58
Napisal/-a G-4S
Če ne bi samo poslušali, ampak bi šli še kej pogledat, bi videli, da ima Vito v svoji delavnici mašino za madrel bent krivljenje cevi

Objavljeno: 23 Maj 2006, 11:04
Napisal/-a fitipalDDi
Pugi napisal/-a:
veš kaj so zdj začel/že delajo??! Pritiskajo na uvoznike avtov (recimo peugeot slovenija), da v homokarton napišejo SAMO TISTE DIMENZIJE PNEVMATIK, ki jih ma avto gor TAKRAT KO GA KUPIŠ. Se pravi če hočeš zimske gume dat drugačne, pa četudi originalne, si ga najebal. To se meni dogaja, k se ne smem vozit s serijskimi feltnami za peugeot 307, čeprav si lastim prav takega
Res so ornk zmešani
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
v sloveniji se prov trudijo narediti zaostanek
v razvoju, pa čeprav home made in tudi nasploh v prodaji dodatne
opreme, ne vem, zakaj se razni A3M pa še keri združijo in zorganizirajo
te zadevice na raven, ki jo imajo normalne države ...
Objavljeno: 23 Maj 2006, 13:34
Napisal/-a TypeKoshiR
Charger napisal/-a:Saj dobi pri Akrapovicu kolikor hoce raznih krivin.
Mogoce kdo ve najvecji premer cevi ki jo krivi?
Kurba si tecn ze pocas z tem nadrkavanjem...
Ker motor pa ma 3" izpuh da bo lahko devito to uzel...ne me jebat ze 100x
smo dal to debato cez pa tocno ti je folk povedu da ma doma masino a ti se kar jebes...ma dej a lahka
To mi pa ni ql sploh da je en folk lahka tolk tecn ... ce te bom kdaj vidu z kaksno njegovo krivino ma da te usekam z njo po glavi...k to mi gre pa na kurac kako zanicujes folk...pejd se ke akrapovicu rect da je fuknen k ma take cene pa da raj sam naredis to doma...
pizda nobenga spostovanja do drugih in njihovega dela...
To mi gre pa na kurac...kako lahko zanicujes drug folk pa njihovo delo samo na podlagi kesa in nobenih informacij...
Sva kolega ampak to me pa razpizdi !

Objavljeno: 23 Maj 2006, 14:06
Napisal/-a Charger
Cudno, zakaj potem hodi k Akrapovicu po krivljene cevi? Vprasaj tam zaposlene.
Ce dela turbo izpuhe za EVO-te ali kaj, kako to da rabi 2 meseca da naredi turbo izpuh za eno Hondo? In ima problemov se pa se da naredi en ubog downpipe.
Ko je videl ramhorn turbo 4v1 kolektor narejen pri nas je skoraj dol padel.
Skoraj toliko kot potem ko se ga je pol leta cakalo da naredi kolektor za nek V6 turbo stroj in ga je potem naredil nekdo drug.
In se je sel potem p...dit Akrapovicu.
Ce je tako dober, zakaj vsi za recimo Honde uvazajo kolektorje iz celega sveta, naj naredi ene kolektorje za en hiter avto. Tako iz principa, da se bo videlo cesa je sposoben. Ne rect, da je problem cena, pri nas je nekaj ljudi porabilo precej denarja v tuning projektih. Lahko bi si zraven privoscili kaksen Devito izpusni kolektor.
K sreci ni edini ki zna varit cevi. Tako da pri nas ne manjka mojstrov, ki izdelujejo izpusne kolektorje.
Da ne ve tocno kaj dela , se vidi ze pri "Devito" CAI sistemih za Honde. Razen, ce je bil namen zmanjsat moc motorja s tistimi zadevami.
Objavljeno: 23 Maj 2006, 14:20
Napisal/-a TypeKoshiR
Ce dobi enga z rally scene al pa narocilo za 30kom izpuhov za EVO VIII bo sigurno tisto prej naredu kot pa enmu k neki stiska in se premisljuje a bo vzel izpuh al ne...CAI vem da je zgresen...kar se tice pa kolektorja za FI pa nisi na tekocem ma ze nekdo gor na CRX kar lep kolektor + downpipe + naprej izpuh na B seriji...tko da zaostajas z info. in narejen je bil v normalnem roku...tko da ce pokazes dnar dobis zadevo ce ga ne pa je pac ni !
Kva ma ze za en kolktor gor cicero na svojem leonu !? khmmm a ti ves mogoce...pa kerga je mel ze prej a se spomnis a !?
Da hodi k akrapovicu po krivine so spet buce svetovne !